1
Тема: «Як ми живемо скажемо, ще й покажемо». Вечірнє коло.
Девіз: «У нас немає ТИ У нас немає Я Ми єдиний клас Ми одна сім’я»
Мета: формувати в учнів нової української школи знання та уявлення про довкілля, особистісні якості, навички санітарно-гігієнічної культури та самообслуговування. Розвивати та корегувати основні психічні процеси (увагу, відчуття й сприймання, пам’ять, мислення, мовлення, емоції, почуття).
Виховувати загальнолюдську культуру, духовно-моральні компетентності, дружні взаємини в колективі, та почуття патріотизму.
Матеріал до заняття: український національний одяг, ноутбук, мультимедійне обладнання, ікона, рушник, свічка, чарівна паличка, LEGO конструктор, пакети з спортивним одягом.
Хід заняття
І. Організаційна частина
Перегляд на мультимедійному екрані під музику фотоальбому «Про – клас».
Діти:
Вихователь:
Як живуть діти нової української школу у вільний від навчання час, ми розкажемо і покажемо. Ми вже давно не першокласники і сьогоднішня наша мета – стати гідними учнями, і поповнити ряди шкільної козацької родини.
Над своєю метою ми старанно працюємо протягом двох років. Як в нас це виходить оцінюйте. Запрошуємо до нашого вечірнього кола, тема якого «Як ми живемо скажемо, ще й покажемо»!
Учні стають півколом за руки, лунає мелодія «Свічка».
Вихователь:
Часто починаємо день з молитви, щоб не забувати заповіді любові, до людей і до Бога. Не будемо змінювати традиції, але сьогодні , передамо вогник любові кожному з нас і не забуваймо, при цьому, дарувати добродушну посмішку.
Передавання свічки, вихователь залишає свічку біля ікони.
ІІ. Основна частина
Проведення вечірнього кола вихователем (в куточку «Ранкові зустрічі»).
Вихователь:
У нас коло не лише в колі дітей, але в колі класної кімнати . Давайте познайомимо гостей, що нас оточує навколо, чим прикрашена наша кімнаті. Кожна стіна може нам щось розповісти, а мелодія підкаже, що це за куточок перед нами.
Лунає мелодія «Ранкова свічка».
Бесіда
Визначення настрою з допомогою смайликів. Пригадування днів тижня.
Лунає мелодія «Іменник».
Бесіда
Діти зачитують чесноти учня
Вихователь:
Лунає мелодія «Гімн України».
Діти кладуть руку на серце і приєднуються до співу.
Бесіда
«Україна матуся моя»
«Я – намалюю Україну»
«Немає України без калин»
«Гімн українській мові»
«Патріотична» куточок ми поновлюємо, прикрашаємо, все про нього знаємо. І найголовніше – не забуваємо зростати патріотами. Ми з гордістю виконуємо наш державний гімн і любимо українську пісню.
Вихователь:
Лунає мелодія «Навчальна».
А зараз ми біля найголовнішої стіни здобувача освіти. «Навчальний куточок » сьогодні заховано. Які ми розумники і скільки всього знаємо ми покажемо згодом, тому запрошуємо всіх на гостину через місяць.
Лунає мелодія «Грайлива».
Найулюбленіша наша зупинка – «Ігрова», і не тільки. Тут ми можемо погратися, відпочити, досліджувати, читати і просто цікаво провести час.
Діти зупиняються на килимі ігрового куточку погратися в LEGO конструювання «Шість цеглин»
Вихователь:
А ще навколо нас знаходяться меблі з нашими речами, як ми їх вміємо зберігати запрошуємо заглянути до наших шаф оцінити, які ми господарі. Доки гості перевіряють порядок, другокласники готуються до гри .
Гра« Склади спортивний одяг»
Лунає мелодія «Змагальна» Підсумок гри проводять діти
Вихователь:
Діти нагадайте нам, будь-ласка, що вам допомагає розпізнавати свої речі?
Відповіді про наявність індивідуальних смайликів
Про те хто ми, які маємо досягнення, можна прочитати в класному куточку, а як живемо за межами класу пропонуємо переглянути відео сюжети.
Відео сюжети з життя класу, які коментують діти:
ІІІ. Заключна частина Підсумок
Емоційний діалог з дітьми
Підніміть руку кому подобається жити в нашому класі, в оцій класні кімнаті? А листочок підказує, що так було не завжди…Дехто як прийшов 1 вересня до школи ,то засумував за кімнатами першого класу. А зараз смуток розвіявся. І я знаю чому? Відкрити вам секрет? Тому що наш дім – там де наша родина. А ми – одна родина, класна родина на чолі з вчителем – Людмилою Петрівною, та вихователем – Надією Григорівною.
Діти говорять девіз і завершують зустріч аплодуванням.
Діти – ви в нас молодці. Так тримати і надалі. До якої мети ми йдемо? Вперед до мети!
Лунає мелодія «Навчальна».