13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Вечірнє коло "Як ми живемо скажемо, ще й покажемо"

Про матеріал
Даний матеріал формує в учнів нової української школи знання та уявлення про довкілля, особистісні якості, навички санітарно-гігієнічної культури та самообслуговування. Тут ми розвиваємо та корегуємо основні психічні процеси (увагу, відчуття й сприймання, пам’ять, мислення, мовлення, емоції, почуття).Виховуємо загальнолюдську культуру, духовно-моральні компетентності, дружні взаємини в колективі, та почуття патріотизму.
Перегляд файлу

1

 

Тема: «Як ми живемо скажемо, ще й покажемо». Вечірнє коло.                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Девіз:                                                                                                                                   «У нас немає  ТИ                                                                                                                                           У нас немає Я                                                                                                                                 Ми єдиний клас                                                                                                                              Ми одна сім’я»

Мета: формувати в учнів нової української школи знання та уявлення про довкілля, особистісні якості, навички санітарно-гігієнічної культури та самообслуговування. Розвивати та корегувати основні психічні процеси (увагу, відчуття й сприймання, пам’ять, мислення, мовлення, емоції, почуття).
Виховувати загальнолюдську культуру, духовно-моральні компетентності, дружні взаємини в колективі, та почуття патріотизму.                         

Матеріал до заняття: український національний одяг, ноутбук, мультимедійне обладнання, ікона, рушник, свічка, чарівна паличка, LEGO конструктор, пакети з спортивним одягом.

                                                           Хід заняття

І. Організаційна частина   

Перегляд на мультимедійному екрані під музику фотоальбому «Про  – клас».

Діти:

  • Вдячно вітаємо всіх, хто сьогодні знайшов час завітати до нашого класу .                                       
  • Запрошуємо вас на  наше вечірнє коло.
  • Добрий вечір!

Вихователь:                                                                                                         

Як живуть діти нової української школу у вільний від навчання час, ми розкажемо і покажемо. Ми вже давно не першокласники і сьогоднішня наша мета – стати гідними учнями, і поповнити ряди шкільної козацької родини.

  • Яка в нас мета сьогодні?
  •  За яким девізом ми живемо?                                                                                                                              «У нас немає  ТИ                                                                                                                                        У нас немає Я                                                                                                                                 Ми єдиний клас                                                                                                                              Ми одна сім’я»                                                                                                                         

Над своєю метою ми старанно працюємо протягом двох років. Як в нас це виходить оцінюйте. Запрошуємо до нашого вечірнього кола, тема якого                           «Як ми живемо скажемо, ще й покажемо»!   

Учні стають півколом за руки, лунає мелодія «Свічка».

Вихователь:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Часто  починаємо день з молитви, щоб не забувати заповіді любові, до людей і до Бога. Не будемо змінювати    традиції, але сьогодні , передамо вогник любові кожному з нас і не забуваймо, при цьому, дарувати добродушну посмішку.  

 Передавання свічки, вихователь залишає свічку біля ікони.

ІІ. Основна частина                                                                                                        

Проведення вечірнього кола вихователем (в куточку «Ранкові зустрічі»).

Вихователь:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

У нас коло не лише в колі дітей, але в колі класної кімнати . Давайте познайомимо гостей, що нас оточує навколо, чим прикрашена наша кімнаті.  Кожна стіна може нам щось розповісти, а мелодія підкаже, що це за куточок перед нами.

  • Я направляю свою чарівну паличку на ось ту стіну.

 

Лунає мелодія «Ранкова свічка».

 

Бесіда

  • Який сьогодні день?
  • Яке число?
  • Який місяць?
  • Яка пора року? З чого видно осінь?
  • Чи на правильному місті стоїть стрілочка пір року?
  • Яка зараз погода?
  • Чи на правильному місті стоїть стрілочка, що вказує на погоду?

Визначення настрою з допомогою смайликів. Пригадування днів тижня.

  • Я направляю свою чарівну паличку на ось ту стіну.

 

Лунає мелодія «Іменник».

 

Бесіда

  • Що нам розповість «Куточок іменника»?
  • Як ми святкуємо Дні народження?
  • Хто в нас осінні іменинники?
  • Як ми їх вітаємо?
  • Якими хочуть стати іменинники?
  • А не іменинники?

Діти зачитують чесноти учня

Вихователь:     

  •    Я направляю свою чарівну паличку на ось ту стіну.

 

Лунає мелодія «Гімн України».

Діти кладуть руку на серце і приєднуються до співу.

 

 Бесіда

  • Що нам розповість ця стіна?
  • Як називається наш улюблений куточок?  
  • Хто такий патріот?      
  • Чи любите ви Україну?
  • А які кольори символізують нашу державу?
  • Які символи України  ви  знаєте?                                                                                                                                                  Діти розповідають про свій куточок, виконують пісні.

«Україна матуся моя»

«Я – намалюю Україну»

«Немає України без калин»

«Гімн українській мові»

«Патріотична» куточок ми поновлюємо, прикрашаємо, все про нього знаємо. І найголовніше – не забуваємо зростати  патріотами. Ми з гордістю виконуємо наш державний гімн і любимо українську пісню.

Вихователь:    

  •   Я направляю свою чарівну паличку на ось ту стіну.

 

Лунає мелодія «Навчальна».                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

А зараз ми біля найголовнішої стіни здобувача освіти. «Навчальний куточок » сьогодні заховано. Які ми розумники і скільки всього знаємо ми покажемо згодом, тому запрошуємо всіх на гостину через місяць.

  • Я направляю свою чарівну паличку на ось ту стіну.

 

Лунає мелодія «Грайлива».                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Найулюбленіша наша  зупинка – «Ігрова», і не тільки. Тут ми можемо погратися, відпочити, досліджувати, читати і просто цікаво провести час.

Діти зупиняються на килимі ігрового куточку погратися в   LEGO конструювання «Шість цеглин»                    

Вихователь:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

А ще навколо нас знаходяться меблі з нашими речами, як ми їх вміємо зберігати запрошуємо заглянути до наших шаф оцінити, які ми господарі. Доки гості перевіряють порядок, другокласники готуються до гри .

Гра« Склади спортивний одяг»       

 Лунає мелодія «Змагальна»                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Підсумок гри проводять діти

Вихователь: 

Діти нагадайте нам, будь-ласка, що вам допомагає розпізнавати свої речі? 

Відповіді про наявність індивідуальних смайликів

Про те хто ми, які маємо досягнення, можна прочитати в класному куточку, а як живемо за межами класу пропонуємо переглянути відео сюжети.

Відео сюжети з життя класу, які коментують діти:

  • зарядка;
  • ранковий туалет(вмивання, чищення зубів);
  • одягання, прибирання ліжка та речей;
  • сніданок, прибирання посуду, чергування, миття рук;                               
  • підготовка до уроків (перевдягання, зачіски, шкільне приладдя, речі);
  • прогулянка (ігри, спостереження, відпочинок);
  •  підготовка до сну,проведення гігієнічних процедур.  

ІІІ. Заключна частина                                                                                            Підсумок  

Емоційний діалог з дітьми

  • Ми все показали?     
  • Нічого не забули?

Підніміть руку кому подобається жити в нашому класі, в оцій класні кімнаті? А листочок підказує, що так було не завжди…Дехто як прийшов 1 вересня до школи ,то засумував за кімнатами першого класу. А зараз смуток розвіявся. І я знаю чому? Відкрити вам секрет? Тому що наш дім – там де наша родина. А  ми – одна родина, класна родина на чолі з вчителем – Людмилою Петрівною, та вихователем – Надією Григорівною.

Діти говорять девіз і завершують зустріч аплодуванням.

Діти – ви в нас молодці. Так тримати і надалі. До якої мети ми йдемо?                               Вперед до мети!

Лунає мелодія «Навчальна».

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку