Урок "The Worlds of Pets"

Про матеріал
Розширити знання з теми, закріпити знання з теми виконуючи різні завдання, розвивати мовленнєву здогадку, уяву, мислення. говоріння.
Перегляд файлу

         Опорний навчальний заклад Веселинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

                  Розробка уроку у 1 класі на тему

 

                       THE WORLD OF  PETS

 

 

 

 

 

 

         Підготувала вчитель англійської мови Волкомор Олена Василівна

 

 

Тема:                    THE WORLD OF PETS

 

Мета:                    Вміти представити свого улюбленця (назва, колір)

 

Обладнання:        аудіододатки, підручник, робочий зошит, презентація,

                                   матеріали з ютуба: пісні для мовленнєвої розминки та

                                   фізкультхвилинки, тематичні картинки, закладки

 

                                               Хід уроку

 

І. Введення в урок

1. Привітання

    ( Аудіододаток – Пісня “HELLO! HI!”) 

S: Hello friends? Nice to see you!

Ps: Hello Smiling Sam, nice to see you, too!

S: Sit down, please and prepare for the lesson!

2. Організаційний момент

    Повідомлення теми та мети уроку

S:  Today we talk about pets and describe your favourite pet.

3. Уведення в іншомовну атмосферу

    Мовленнєва розминка

S:   Have you a pet?

Ps: Yes!

S: Let’s start our lesson with a song “I HAVE A PET!”

    (Пісня з ютуб “I HAVE A PET”- вкладка)

 

ІІ. Основна частина уроку

1. Закріплення та вдосконалення ЛО теми уроку (“PETS”)

1) (Презентація PETS)

S:   Do you remember the names of the pets?

Ps: Yes!

S:   Let’s see!

      What is it? 

Ps:  It’s a _________.

2) ( Папка – SOUNDS OF PETS)

S:   Do you remember the sounds of pets?

Ps:  Yes!

S:    Let’s listen!

       What is it?

Ps:   It’s a _________

2. Фізкультхвилинка

(Пісня з ютуба “CLAP YOUR HANDS”-вкладка)

3. Закріплення та вдосконалення ЛО теми (COLOURS)

1)  (Презентація COLOURS)

S:    Do you remember the colours?

Ps:   Yes!

S:     Let’s see!

(Тематичні картинки – COLOURS)

(Вчитель показує тематичну картку з кольором і ставе запитання)

S:    What colour is it?

Ps:   It’s __________

(Учень бере магнітик і вішає картку з кольором на дошку)

2)   (Презентація PETS)

S:   Look at the pets and say the pet’s colour!

      What colour is the duck?

Ps:  It’s _________

3. Письмо.

(Аудіододаток до робочого зошита впр. 1 ст. 39)

S: Let’s open your Activity Books on page 39 exercise 1

     Take your coloured pencils

     Listen and colour

 (Аудіододаток  до підручника UNIT-4 LESSON-3(1))

S:  Let’s revise the colours and sing the song about colours!

4. Розвиток навичок говоріння. Представлення творчого завдання учня

1) (Аудіододаток до підручника UNIT-4 LESSON-3(3))

S:  Open your books on page 51!

      Listen to the information and point

5. Представлення проектів

2)   S: Let’s take the picture of your pet and describe it!

----NAME

----COLOUR

(Учні виходять по черзі і представляють свою роботу)

3) (Аудіододаток до підручника UNIT-4 LESSON-4(2))

S: Let’s sing a song about pets

 

III Заключна частина уроку

Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Волкомор Олена
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 вересня 2021
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку