Урок " Ти особливий. Ми особливі"

Про матеріал

Повідомлення

У 3 річному віці Пол Хоккі захворів на рак кісток .Лікарям довелося

ампутувати Полу руку.Але це не завадило йому стати альпіністом і в червні

2005 року з другої спроби підкорити Еверест .Його фізична вада зробила

його унікальним . Багато людей підкорювали вершину світу , але Пол Хоккі

перетворив свою ваду на перевагу .

Перегляд файлу

Тема: Ти особливий. Ми особливі

Мета: дати учням змогу розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення, а також уміння запропонувати допомогу людям з обмеженими можливостями. Розвивати життєві навички толерантності, протидії дискримінації, уміння працювати в команді, поважати особисті якості інших людей.

Тип уроку: комбінований

Тип уроку: комбінований

Обладнання: Підручник, зошити 

Поняття та терміни: дискримінація, толерантність, самооцінка

Очікувані результати:

  • називати дві свої переваги та один недолік;
  • визначати шляхи підвищення самооцінки за наданим алгоритмом.
  • давати визначення дискримінації;
  • називати два приклади дискримінації;
  • давати визначення толерантності;
  • наводити приклади ефективної і неефективної командної роботи.
  • Хід уроку
  • 1.Організація класу.
  • 2.Мотивація діяльності на уроці.
  • 1. Постановка проблеми.
  • - Покажіть, як ви вмієте працювати разом. Обговоріть в групах та
  • визначте своє ставлення до запитання:
  • «Хто найважливіша людина на Землі?»
  • У вас може бути не одна, а декілька відповідей. Даю вам 1 хвилину для обговорення.
  • 2.Вирішення проблеми.
  • Я почула багато відповідей. І мені важко визначити, яка з них найточніша, бо всі вони правильні. Вирішити цю проблему нам допоможе « Чарівна скриня». Ось вона. Зараз кожен, кого я викликатиму, загляне у скриньку і побачить найважливішу людину на Землі.
  • Тільки домовимось: бажаючі піднімають мовчки руки, не встаючи з місця. Це буде одним з правил нашої гри. Поки всі по черзі не заглянуть туди, не можна розкривати «секрет».
  • Так хто ж найважливіша людина на Землі? ( Я, я, я, я....)
  • А якщо скласти всі відповіді, отримаємо ось таку формулу. Прочитаємо її разом!
  • Я+ТИ=МИ
  • Ось ми і дізналися, що найважливішою людиною на Землі може бути кожен
  • 3.Вивчення нового матеріалу
  • «Друзі, сьогодні ми познайомимося з вашим найкращим другом. Спочатку визначимо, чи гідні ми цього найкращого друга. Підніміть руку ті, хто вважає себе доброю людиною. А тепер ті, хто не вважає себе такою. А тепер ті, хто не визначився. Те, що ви зробили, — це ваша самооцінка».
  • Сформулюйте визначення:
  • Самооцінка - це ставлення людини до самої себе.
  • Поясніть, чому людям важливо мати позитивну самооцінку: «Звернімося до
  • підручника (с. 57, абзаци 1—3). Що в ньому сказано про самооцінку і про загадкового найкращого друга (читає вголос один учень)? Ті з вас, хто сумнівається у тому, чи хороша він людина, має занижену самооцінку. А даремно. У кожного з вас є багато доброго, і за це ви повинні себе любити і поважати (підвести до розуміння заповіді «Полюби ближнього, як самого себе»). Також кожен із вас є унікальним, не схожим на інших».
  • Прочитайте уривок з вірша В. Симоненка:
  • Бо ти на Землі — людина.
  • І хочеш того чи ні —
  • Усмішка твоя — єдина,
  • Мука твоя єдина,
  • Очі твої одні...
  • Ігри «Ти — хороший», «Вгадайте, хто це» (7 хв). Пограйте в ігри, описані в підручнику на с. 59. Можна пограти і в інші ігри на підвищення самооцінки.
  • Мозковий штурм  «Які вади мають люди?»:
  • 1.  Які  вади  мають  люди?  Продовжіть  перелік:  фізичні вади,  хвороби,  певні  риси  характеру,  ...?
  • 2.  Що  з  цього  люди  можуть  змінити,  а  що  ні?
  • 3.  Чи  повинні  люди  ненавидіти  себе  за  свої  вади?
  • Розгляньте  мал.  33.  1. Які  відмінності  існують  між цими  людьми  (вік,  стать,  професія,  ...)?
  • 2.  Що  могло  б  статися,  якби  на  світі  залишилися тільки  люди  одного  віку  (наприклад,  похилого  або немовлята)?
  • 3.  Що  було  б,  якби  у  світі  залишилися  тільки  люди однієї  статі?
  • Дискримінація - це порушення чи позбавлення людини прав за расовою, національною, статевою, релігійною чи іншою ознаками.
  • Толерантність — це здатність поважати погляди й уподобання інших людей незалежно від того, чи збігаються вони з твоїми.
  • Разом  із  сусідом  по  парті  знайдіть  п’ять  ваших відмінностей  і  п’ять  спільних  рис,  про  які  можна було  б  поговорити,  замість  того,  щоб  сперечатися  про відмінності  (мал.  34)
  • 4.  Закріплення знань учнів.
  • «Підніміть руку ті, хто себе вважає доброю людиною. А тепер ті, хто не вважає себе такою. Є інші думки? От і добре. А тепер візьмімося за руки і разом скажемо: «Я — хороший(а)! Ти — хороший(а)! Ми — хороші!».
  • 5. Домашнє завдання
  • 1. Опрацювати § 11-12

 

docx
Додано
8 червня 2018
Переглядів
3970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку