23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Тихий океан:характеристика"

Про матеріал
Урок з використанням моделі викладання "Пряме викладання" з метою вивчення характеристики Тихого океану як найбільшого океану на планеті.
Перегляд файлу

Практична робота 2

План-конспект   уроку географії з використанням моделі  викладання «Пряме викладання»

Клас:7

Тема уроку:Тихий океан.

Мета: вивчити основні характеристики Тихого океану  як найбільшого океану Землі,його значення для людства.

Завдання:вивчати характеристику Тихого океану:площа,географічне положення,солоність,температура води, глибини - середня і максимальні, рельєф дна, властивості вод,характер розподілу  океанічних течій  і їх вплив на  температуру води і клімат   узбережних ділянок,кліматичні особливості океану,циркуляцію повітря над океаном, ресурси;

розвивати образне і логічне мислення, зв’язне  мовлення, пам’ять, увагу, вміння висловлювати свої думки,географічні компетентності;

виховувати загальну культуру,прагнення до вивчення географії, грамотність(назви географічних об’єктів), самостійність,охайність(робота з контурними картами)

Обладнання:стінна карта «Світ»  ,атласи,підручники,ілюстративний матеріал, роздаткові картки.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

План і перебіг уроку:

Етап уроку

Діяльність учителя

Діяльність  учнів

Організаційний момент

Привітання,мобілізація уваги учнів

Інформаційна «хвилинка:«Природничі новини»

Привітання

Короткі

повідомлення учнів

Актуалізація опорних знань і вмінь

Повторення  вивченого:

Завдання і запитання(повторення матеріалу курсу географії 6 класу про Світовий океан )

Фронтальне усне опитування(біля стінної карти)

Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності

Повідомлення «Цікаві факти:Тихий океан»

Прийом «Асоціативний кущ» - «Океан»

 

Тема,завдання,очікувані результати

Розповідь учителя

 

Фронтальна бесіда,робота на картках

Постановка задач перед учнями,орієнтація

Вивчення нового матеріалу

1.Загальні відомості про Тихий океан,його географічне положення

2.Історія дослідження та освоєння

Завдання:прочитати відповідний пункт параграфа,знайти відповіді на запитання:

- які народи ще у 12 ст. освоїли Тихий океан?

- які мандрівники зображені на ілюстраціях параграфу?Який внесок внесли кожен з них у дослідження Тихого океану?

3.Характеристика Тихого океану: прийом «Географічна лабораторія»

   *солоність,

   *температура води,

    *глибини: середня,максимальні,

    *рельєф дна,

    *властивості вод,

    *характер розподілу  океанічних течій,  їх вплив на  температуру води і клімат   узбережних ділянок,

    *кліматичні особливості океану,     *циркуляція повітря над океаном,

     *ресурси океану;

Практична робота:позначення географіч- них об’єктів Тихого океану

Розповідь учителя, робота з картою:стінна+атлас

 

Самостійна фронтальна робота з текстом

Індивідуальне усне опитування, робота з картами атласу,стінною картою

 

 

Робота в діадах - самостійна «пошукова» робота:

підготувати повідомлення за «своїми» пунктами характеристики, повідомлення учнів

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота з контур ними картами під керівництвом учителя

Узагальнення,

систематизація,закріплення вивченого матеріалу на творчому рівні

1.Прийом «Бліцопитування»

 

Учні роблять висновки

Фронтальне усне опитування

 

Індивідуальне усне опитування

Домашнє завдання

Опрацювати   параграф підручника

Відповідати на запитання параграфа

Виконати творче завдання:кросворд «Тихий океан»

 

Підсумки уроку

Бесіда  Що ви вже знаєте?Що ви вже вмієте?

співбесіда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
14 квітня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку