Урок: "Торбинка для дрібничок"

Про матеріал

Проєкт: Торбинка для дрібничок. Тема: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення торбинки. Побудова викрійки виробу. Розкрій швейного виробу. Відкритий урок , розрахований на пару уроків.

Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

Новокаховської міської ради

Херсонської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з обслуговуючої праці (дівчата)

(трудового навчання за навчальною програмою для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів)

5 клас

 

 

 

 

  

                                                                             Підготувала:

                                                                             Остапенко Людмила Юріївна,

                                                                             вчитель початкових класів

                                    ЗОШ №3,

                                                                             спеціаліст ІІ категорії

                                                                          

 

 

м. Нова Каховка

2021 рік

Технологічна картка

Предмет

Обслуговуюча праця + математика + мистецтво

Тема

«Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення торбинки.       Побудова викрійки виробу. Розкрій швейного виробу»

Коротка характеристика аудиторії, на яку розрахований захід

Учні  5 класу, розраховано на 2 уроки поспіль

ПІБ, посада

Учитель обслуговуючої праці ( трудового навчання), Остапенко Людмила Юріївна

Заклад освіти

ЗОШ №3 Новокаховської міської ради

Методична інформація

Ціль, мета

формування ключових компетентностей:

вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу;

громадянської – усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ, бережливе ставлення  до людей та результатів їхньої праці та самого себе;

загальнокультурної – орієнтуватися в особливостях національної  і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері, культурологічних основ сімейних, соціальних, суспільних явищ; сприяти розвиткові творчих задатків особистості: пізнавального інтересу, художнього смаку, творчої уяви;

соціальної     проектувати стратегії своєї поведінки з  урахуванням інтересів та потреб інших; продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, доброзичливого ставлення до людей, старанності у роботі.

предметних компетентностей: розширити знання учнів про етапи проекту; удосконалювати вміння та навички роботи з тканиною; розвивати спостережливість, фантазію; навчити учнів виготовляти  торбинку з тканини, використовуючи різні шви; формувати в учнів навички виконання швів; розвивати уміння доводити розпочату роботу до завершення, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища.  

Самоаналіз

 На  уроці  приділяється увага розвитку  компетентностей: вміння вчитися, громадянська, загальнокультурна, соціальна, предметна;

 змістові лінії: «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», «Професійна орієнтація»;

технології: основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом;

додаткові технології: технологія виготовлення вишитих виробів; технологія     виготовлення аплікації;

методи: розповідь і пояснення вчителя, бесіда, опитування, демонстрація, практична робота, спостереження, записування;

форми роботи: фронтальна - вивчення нового матеріалу, мотивація навчальної діяльності, вступний інструктаж;

групова - повторення раніше вивченого матеріалу, закріплення нового матеріалу, практична робота, інструктаж;

очікувані результати: діяльнісний

Дотримується послідовності етапів проектної діяльності. Відтворює метод фантазування при проектуванні виробу.

Проводить міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей. Розпізнає конструкційні матеріали. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.  Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

Використані ресурси

 

  1. Трудове навчання

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

  1. Трудове навчання 5 клас. Проект торбинка для дрібничок, урок 53-54, Блог Никирси Івана https://cutt.ly/WzN9RpV
  2. Урок для 5 класу обслуговуючої праці на тему "Торбинка для дрібничок", сайт «На урок» https://naurok.com.ua/urok-dlya-5-klasu-obslugovuyucho-praci-na-temu-torbinka-dlya-dribnichok-24010.html
  3. Трудове навчання 5 клас, проект торбинка для дрібничок, урок 51 - 52 , Блог Никирси Івана https://www.nykyrsaivan.pp.ua/2020/03/Trudove-navchannya-5-klas-proekt-torbinka-dlya-drIbnichok-urok-51-52.html

Музичний супровід

1. «Елізі» Людвіг Ван Бетховен https://classical.suspilne.media/07

2. Концерт №1 «Весна» із циклу «Пори року» Антоніо Вівальді https://classical.suspilne.media/44

3. «Ранок» - сюїта № 1 з музики до драми Г.Ібсена «Пер Гюнт» Едвард Гріг https://classical.suspilne.media/58

Конспект

I. Організаційний момент

 Урок розпочинається з учнівського кола.

Роздати по три смайлики кожному учневі по три (для позначення різного настрою)

ІІ. Перевірка раніше засвоєних знань

Діалог

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Розповідь

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Розповідь вчителя

V. Повідомлення теми і плану уроку

Запускати на цьому етапі презентацію до уроку.

VІ. Викладення нового матеріалу

  1. Історія виникнення сумки (торбинки). Розказують двоє учениць
  2. Творчий проект

VІІ.  Практична робота.

Проводиться під музичний супровід.

  1. Тема: Створення  моделей-аналогів  для оздоблення торбинки.
  2. Кресленик торбинки. І варіант.
  3. Математичні розрахунки
  4. Кресленик торбинки. ІІ варіант
  5. Технологічна послідовність виготовлення виробу
  6. Комплекси вправ для очей
  7. Фінансова грамотність

VІІІ. Підсумок уроку(Рефлексія)

Вправа «Мікрофон»

1.Аналіз роботи класу.

2.Виставлення оцінок

ІХ. Домашнє завдання

 

 

Проєкт 6: Торбинка для дрібничок

Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Додаткові технології: Технологія виготовлення вишитих виробів; технологія     виготовлення аплікації

Тема: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення торбинки.       Побудова викрійки виробу. Розкрій швейного виробу

Мета уроку: виготовити торбинку для дрібничок;

формувати ключові компетентності:

вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу;

громадянської – усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ, бережливе ставлення  до людей та результатів їхньої праці та самого себе;

загальнокультурної – орієнтуватися в особливостях національної  і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері, культурологічних основ сімейних, соціальних, суспільних явищ; сприяти розвиткові творчих задатків особистості: пізнавального інтересу, художнього смаку, творчої уяви;

соціальної     проектувати стратегії своєї поведінки з  урахуванням інтересів та потреб інших; продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, доброзичливого ставлення до людей, старанності у роботі.

предметних компетентностей: розширити знання учнів про етапи проекту; удосконалювати вміння та навички роботи з тканиною; розвивати спостережливість, фантазію; навчити учнів виготовляти  торбинку з тканини, використовуючи різні шви; формувати в учнів навички виконання швів; розвивати уміння доводити розпочату роботу до завершення, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища. 

Обладнання, матеріали та наочні посібники:

демонстраційний матеріал - мультимедійний проектор, презентація, магнітна дошка, зразки торбинок з різних матеріалів, ілюстраціїі з зображенням виробів, побутова швейна машина з електроприводом, інструмент для ручних робіт, зразки застосовуваних швів, зразок готового виробу, готовий крій, сантиметрова стрічка, лінійка, демонстраційний ілюстративний матеріал «Види торбинок» і «Види швів, використовуваних при пошитті торбинки для рукоділля», набір карток «Інструменти і обладнання», предметні картки «Технологія виконання швів»;

для  індивідуального  користування – тканина, нитки, ножиці, клей, шаблони, технологічні карти, нитки, голки, ножиці.

Методи навчання: розповідь і пояснення вчителя, бесіда, опитування, демонстрація, практична робота, спостереження, записування.

Форми організації пізнавальної діяльності учнів:

фронтальна - вивчення нового матеріалу, мотивація навчальної діяльності, вступний інструктаж;

групова - повторення раніше вивченого матеріалу, закріплення нового матеріалу, практична робота, інструктаж.

Тип уроку: комбінований.

Особливості  проведення  уроку: урок розроблений за новими  Державними стандартами, з використанням  інтерактивних технологій, мультимедійної презентації, фотосюжетів.

Міжпредметні зв’язки: математика, музичне мистецтво

Наскрізні змістові лінії: «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», «Професійна орієнтація»

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  1. Вправа «Дружнє коло» (Привітання та побажання) (Слайд 2)
  2. Створення позитивного емоційного настрою

Вправа «Мій настрій» (Слайд 3)

Сподіваюсь, що ви прийшли на урок із чудовим настроєм, але все ж таки хочу запропонувати вам оцінити його за  допомогою « смайликів». Оберіть і підніміть той, що найбільше відповідає вашому настрою. Можливо,  хтось хоче поділитися з нами причинами свого піднесеного настрою? (Відповіді учнів.) А що потрібно, щоб поганий настрій змінився на гарний? (Отримати позитивні емоції від вдалих відповідей, досягти успіху у роботі, радість від праці та її оцінювання тощо.)

  1. Перевірка готовності  учениць до уроку
  2. Упорядкування робочих місць

ІІ. Перевірка раніше засвоєних знань

На минулому уроці ви закінчили виготовлення вашого вишитого виробу. Перед тим як приступати до роботи я перевірю ваші знання. (Слайд 4)

1) Які види вишивки ви знаєте?

2) Як називається тканина для вишивання?

3) Як називаються нитки для вишивання? Які види існують?

4) Де застосовують вишивку?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

У кожного із нас є дуже багато дрібничок, які часто просто безладно валяються в шухляді створюючи безлад. Допомогти впоратися з хаосом та безладом може якась коробочка чи торбинка. (Слайд 5)

ІV. Мотивація навчальної діяльності

 Дівчатам доволі часто нема куди покласти свою колекцію заколок та резинок, а хлопцям в свою чергу дрібних іграшок, брелків та інших цікавинок. Для хлопців ідеальним варіантом буде коробочка, а для дівчаток торбинка, яка з легкістю впорається з даним завданням. Також така торбинка буде чудовою ємністю чи упаковкою для подарунка іншим. (Слайд 6)

V. Повідомлення теми і плану уроку

Темою нашого заняття є : «Торбинка для дрібничок». (Слайд 7)

Працюватимемо за планом:

  1. Вибір та обґрунтування теми проекту (виду торбинки).
  2. Планування роботи з виконання проекту.
  3. Проектування  торбинки  методом  біоформ.
  4. Графічне зображення.

Відкрийте ваші робочі зошити та запишіть сьогоднішнє число, тему нашого заняття . Тема уроку записана на екрані.

VІ. Викладення нового матеріалу

1. Історія виникнення сумки (торбинки). Розказують двоє учениць 

1 учениця: Сумка – один з найважливіших аксесуарів людини. Можна сказати, що сумка – обличчя людини, за якою можна припустити, скільки людині років, який її соціальний статус, а також її особистий смак і якості. Історія сумок почалася кілька століть назад і динамічно розвивалася кожне сторіччя. (Слайд 8)

2 учениця: Початок історії сумок поклала шкіряна кишеня-мішок невеликих розмірів, яка пришивалася до одягу. Починаючи з 15 століття, у побуті з'явилися маленькі мішечки для монет і дрібних предметів. Такі торбинки при ходьбі дзвеніли, їх носили на поясі як чоловіки, так і жінки. Трохи пізніше у жінок були цілі колекції таких шкіряних мішечків різних розмірів.

1 учениця: У 16 столітті жінки стали пришивати мішечки до спідниць зі споду. У другій половині 17 століття в чоловічу моду увійшли штани з кишенями, і в будь-яких торбинках у чоловіків вже не було необхідності. Гроші вони стали зберігати в гаманцях, які клали в кишеню. І надалі історія розвивалася в основному в напрямку жіночих сумок. (Слайд 9)

2 учениця: У 18 столітті в історії сумок з'явилися дамські сумочки з матерії або мережива, які називалися «помпадур» (на честь фаворитки французького короля Людовіка XV маркізи де Помпадур). Багаті дами змагалися між собою у найвишуканіших сумочках. Цього ж часу у жіночих спідницях з'явилися потайні кишені, які вшивають в бічні шви. У таких кишенях, також як і у чоловічих, можна було зберігати золоті та срібні монети, а також невеликі предмети.

1 учениця: У першій половині 19 століття історія жіночих сумок змінилася радикальним чином: жінки перестали ховати їх під спідницями і зберігати речі в кишенях, навпаки, намагалися показати оточуючим свої багато прикрашені бісером і стеклярусом вишиті, плетені, в'язані ридикюлі (сумочки-кисети). Такі ридикюлі виготовлялися з різноманітних тканин різного кольору. Хитромудрість і строкатість кисета-сумочки з довгими шовковими ручками залежала, головним чином, від спроможності дам. (Слайд 10)

2 учениця: На початку 20 століття в жіночу моду увійшли вузькі довгі спідниці з перехопленням нижче колін – тут для кишень просто не знайшлося місця. І таким чином розміри сумок стали збільшуватися з великою швидкістю. Жінки і дівчата стали купувати сумки великих і середніх розмірів на довгому ремінці або ремінці-ланцюжку. І згодом в історії сумок з'явилися сумки, які найбільше схожі на сумки нашого часу. (Слайд 11)

2. Творчий проект. Вимоги до оформлення. В роботі над індивідуальним проектом ми визначаємо чотири основні етапи виконання творчого проекту. (Слайд 12)

Організаційно-підготовчий етап творчого проекту:

Технічне завдання(Що мають виготовити).

Технічна пропозиція (Моделі-аналоги, аналіз моделей, висновок, яку модель обрано).

Визначаємо проблему і тему творчого проекту.

Визначаємо цілі і завдання, формулюємо обгрунтування (мотив) вибору саме цієї теми творчої роботи.

Обираємо оптимальний варіант рішення завдання.

Складаємо план роботи для реалізації власного творчого проекту.

Визначаємо можливі матеріальні затрати в ході виготовлення проекту.

Етап планування (Конструкторський етап):

Добір інструментів та матеріалів

Остаточний ескіз проекту

Технологічна картка

Креслення окремих деталей

Збираємо і обробляємо необхідну для реалізації проекту інформацію з літературних, інтернет та інших джерел.

Вивчаємо технологію виготовлення задуманого об'єкту, проведи попередні розрахунки, виміри, виріши всі необхідні завдання.

Розробляємо відповідну конструкторсько-технологічну документацию (карту), підготуй необхідні в роботі якісні матеріали, обери безпечне обладнання та інструменти, очисти та підготуй своє робоче місце.

Визначаємо спосіб представлення результатів, тобто в якій формі буде звіт (текстовий опис результатів, діаграми, презентація, фотографії виробу або об'єкту, аудіо- або відео-запис спостережень або етапів створення виробу).

Встановлюємо критерії оцінки кінцевого результа і процесу роботи (як оцінюватимеш).

Технологічний етап творчого проекту - це саме процес виготовлення або створення об'єкту.

Проведемо те, що запланували: інтерв'ю, опитування, спостереження, різні експерименти, досліди, саму роботу по виготовленню виробу, виконанню технологічних операцій, створенню малюнка, танцю, композиції, пісні і тому подібне.

Завжди дотримуємося правил техніки безпеки при роботі з устаткуванням та інструментами.

Заключний етап творчого проекту:

Собівартість

Оцінка якості виробу

Товарний знак

Реклама (Презентація)

VІІ.  Практична робота. Проводиться під музичний супровід.

  • Для гарного настрою та плідної праці, пропоную виконувати практичну роботу під музичний супровід.
  1.  «Елізі» Людвіг Ван Бетховен
  2. Концерт №1 «Весна» із циклу «Пори року» Антоніо Вівальді
  3. «Ранок» - сюїта № 1 з музики до драми Г.Ібсена «Пер Гюнт» Едвард Гріг
  1. Тема: Створення  моделей-аналогів  для оздоблення торбинки.

Вступний інструктаж (Слайд 13)

На сьогоднішньому занятті ви маєте розробити організаційно-підготовчий та конструкторський етап творчого проекту. А також визначитися з типом та моделлю вашої торбинки. Розробити візерунок для оздоблення торбинки та визначитися з технікою його виконання. Перед тим як починати виконувати практичну роботу давайте пригадаємо санітарно-гігієнічні норми та правила безпечної праці в кабінеті трудового навчання. Не викрикуєте, а піднімаєте руку.

1. В кабінеті слід бути одягненим в…

2. Волося слід…

3. Перевірити готовність до роботи…

4. Правила безпечного поводження з ножицями.

5. Правила безпечного поводження з голкою.

 Оцінка буде ставитися за правильність та акуратність виконаної роботи. Ви маєте оформити два етапи проекту.  Хто не зрозумів завдання на практичну роботу?

Поточний інструктаж (Слайд 14)

Слідкую за виконанням роботи.

При наявності типових помилок зупиняю роботу і пояснюю незрозуміле ще раз.

Допомагаю при виконанні роботи.

Заключний інструктаж.

Оцінюю та перевіряю роботи дітей. Виставляю оцінки за практичну роботу мотивуючи їх.

  1. Пропонується два варіанти кресленика торбинки, учні обирають зручніший та роблять власні розрахунки та креслення.

Кресленик торбинки. І варіант. (Слайд 15)

  • З яких фігур складається кресленик? (Прямокутники)
  • Доведіть, чому? (Фігури складаються з прямих кутів)
  • Порахуйте кількість прямокутників (9)
  • Побудувати викрійку нам допоможе … (Вміння робити креслення та знання математики)
  • Як ви вже помітили, що без математики не може обійтись жодна людина. Назвіть професії, де математика важлива! (Бухгалтер, банкір, кравчиня, кравець-закрійник, кухар, інженер…)
  • Математика важлива наука
  1. Математичні розрахунки(Слайд 16)

На схемі позначені основні розміри: АВ – дві висоти підгину, між якими вставлено зав’язку-шнурок, ВС – висота торбинки, CD – його ширина. Таким чином, АС – бічна частина (згин). Розміри торбинки ви задаєте у відповідності до вашого виробу.

Зверніть увагу, що при викроюванні треба не забути про 1-1.5 см на підгин.

Практичне задання:

За поданим вище зразком, або за власним кресленням виконайте викрійку основи торбинки.

  1.   Кресленик торбинки. ІІ варіант(Слайд 17)
  • Як ви вважаєте, які мірки необхідно знати починаючи побудову креслення торбинки?

Отже, це мірки:

- Довжина торбинки (Дв)

- ширина  торбинки (Шт) 

- висота робочої частини торбинки (Вт)

Перед побудовою креслення визначимося з розмірами власної торбинки для рукоділля і запишемо їх. При побудові слід діяти послідовно, за даним порядком підставляючи в четверту колонку «Розрахунок» таблиці №1 власні розрахунки, що відповідають вибраним розмірам торбинки

Інструкційна картка(Слайд 18)

Побудова креслення викрійки торбинки для рукоділля

Таблиця №1

№ п/п

Послідовність побудови

Літерні позначення точок, розрахункові формули

Розрахунок

1

Побудувати прямий кут в т. Т

Т

 

2

По горизонталі відкласти довжину торбинки від точки Т до точки Т1

ТТ1

 

3

По горизонталі від точки Т відкласти висоту робочої частини торбинки і поставити точку В.

ТВ

 

4

По вертикалі від точки Т відкласти ширину торбинки додавши припуски і поставити точку Ш.

ТШ+ Пр.

Пр= 1-2 см

 

5

Від точки Ш провести пряму паралельну прямій ТТ1.

 

 

6

Від точки Т1 відкласти загин на кулісу що дорівнює різниці довжини торбинки і висоти робочої частини торбинки і поставити точку К

Т1К= Дв– Вт

 

7

Від точок В, Т, К провести прямі перпендикулярні до прямої Ш. В точках перетину поставити точки В1, Т2 , К 1

В В1.

Т1 Т2.

КК1

 

8

Точки ТШ, Т1Т2 з’єднати штрих пунктирними лініями з двома точками (лінії згину).

ТШ.

Т1Т2.

 

9

Контури креслення обведіть суцільною основною лінією

 

 

    Креслення викрійки

C:\Documents and Settings\home\Рабочий стол\06.jpg

Після побудови креслення виріжте по контуру викрійку торбинки для рукоділля. Перевірте чи позначені лінії згину та контрольні точки (на лінії розташування куліси - В, В1, на верхньому зрізі торбинки - Т1, Т2, по лінії згину тканини - Т, Ш).

Підготуйте викрійку до розкрою - надпишіть назву виробу, кількість деталей, припуски на шви, розташування нитки основи.

C:\Documents and Settings\home\Рабочий стол\07.jpg

  1. Технологічна послідовність виготовлення виробу

Розповідь учителя (супроводжується демонстрацією ілюстрацій)

Щоб створити будь-який виріб необхідно знати порядок його виготовлення. Для швейних виробів порядок виготовлення (пошиву та оздоблення) називають технологічною послідовністю виготовлення виробу. Дуже часто на підприємствах масового та індивідуального виготовлення швейних виробів користуються типовими схемами обробки вузлів та монтажу виробів заміняючи технологічну послідовність монтажною схемою.

Монтажна схема - це один з видів робочої документації, у якому наочно представлена послідовність з'єднання окремих частин виробу у єдине ціле. При складанні технологічної послідовності за індивідуальним зразком враховуються всі особливості виготовлення даного виробу (не тільки прядок роботи, а й обробку вузлів, тимчасові та постійні з'єднання, види оздоблень, остаточну обробку, ВТО тощо). (Слайд 19)

Технологічна послідовність виготовлення торбинки для рукоділля (Слайд 20)

- Підготовка деталей крою до обробки

- Розташування малюнка на деталі крою

- Обробка деталей аплікації

- З’єднання деталей аплікації з основою

- Обробка бокових зрізів

- Обробка верхнього зрізу торбинки куліскою

- Обробка кутів

Дивлячись на зображення власного задуму (ескіз), порівняй та визнач для себе, чим тобі краще користуватись при виготовленні виробу - монтажною схемою чи технологічною послідовністю.

- Так, для виготовлення індивідуального виробу, краще користуватись технологічною послідовністю виготовлення виробу.

  1. Комплекси вправ для очей (Слайд 21)

1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вгору-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів.

2. Заплющити очі на рахунок «раз-два», розплющити і подивитися на кінчик носа на рахунок «три-чотири».

3. Колові рухи очей: до п’яти кіл уліво і вправо.

  1. Фінансова грамотність(Слайд 23)

Порахувати вартість свого виробу, враховуючи матеріал, використаний на пошиття, прикрашання торбинки та роботу майстра.

VІІІ. Підсумок уроку(Рефлексія)

Вправа «Мікрофон»: (Слайд 24)

-   Сьогодні на уроці…..

-    Я отримала велику насолоду, працюючи над  створенням виробу.

-    Виготовлення  торбинки покращило мій настрій.

-    Моя робота має оригінальний вигляд

1.Аналіз роботи класу.

2. Оцінювання робіт

Сьогодні ми разом з вами навчилися створювати кресленники декоративної торбинки   своїми руками і, я впевнена,  ми зробиио цей світ ще красивішим.

- Сподіваюся, виготовляючи їх, ви зрозуміли, який безцінний подарунок ви можете зробити для своїх друзів та близьких.

ІХ. Домашнє завдання(Слайд 25)

Взяти на наступний урок необхідні матеріали для виготовлення торбинки для дрібничок.

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузнецова Світлана Стефанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 квітня 2021
Переглядів
2812
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку