Інтегрований урок англійської мови та музики.
2 клас.
Тема: “ Toys. My birthday”.
Мета уроку: Практична : Вивчити та відпрацювати вживання лексики по темі в усному мовленні та на письмі.
Формування навичок монологічного та діалогічного мовлення, сприйняття на слух іншомовних слів, повторення англійських назв кольорів та цифр, закріплення алфавіту, підписування вітальної листівки. Розпізнавання на слух веселої та сумної музики. Відпрацювання фонетичних мовленнєвих структур ( звуків та звукосполучень), відпрацювання вживання граматичних структур It is, I have.
Формування вмінь визначати емоційний зміст музики, розкривати характер, настрій пісень під час їх викрнання, розвивати творчі здібності, фантазію, уяву учнів.
Освітня : Розширити знання учнів про будову іноземної мови, культуру та традиції святкування.
Розвиваюча: Розвивати вміння працювати в різних режимах навчання, розвивати загальнокультурні вміння.
Виховна : Виховувати культуру інтелектуальної праці, повагу до людей та одне до одного, почуття дружби. Виховувати любов до музики, культуру слухання, художньо – естетичний смак.
Обладнання : комп’ютерна презентація з дитячими малюнками, м’яч, музика, іграшки, повітряні кульки, торт зі свічками, іменинні ковпачки, мультфільм про Чебурашку, музичні уривки класичної музики. У дітей на партах – картки – алфавіти, листівки з днем народження і ручки, маска ведмедя, картки « happy - sad».
І.1. Музичне привітання.
2.Good morning dear children. Today we have an unusual lesson. Today we have English lesson and Music Lesson at the same time. As usual we begin our lesson with our phonetical exercises:
My toys
I have a hare
I have a bear
My toys are here
My toys are there
Look at my toys
Look at the mouse
It is in the house
Look at the fox
It is in the box
School things
What’s this?
It’s a schoolbag
What’s that?
It’s a pencil
What’s this?
It’s a pen for a pupil I am.
ІІ.1. Давайте повторимо англійський алфавіт.( Співання англійського алфавіту)
2. Let’s remind the alphabet using our cards. Show me…..
Робота з алфавітними картками
3. Our topic today is “ Toys. My birthday”. Я завжди перевіряю слова, які ви вивчили за допомогою м’ячика. А на уроках музики ви вивчили пісеньку про м’ячик. Давайте згадаємо її.
Пісня про м’яч.
4. Гра з м’ячем. ( повторення лексики до теми “ день народження»)
Let’s play a game. I say the word for you in English and give a ball for you. You take the ball and answer in Ukrainian. After that I say the word for you in Ukrainian and give a ball for you. You take the ball and answer in English.
A vase ваза
A rose троянда
balloons повітряні кульки
a card листівка
a cake торт
a candle свічка
a present подарунок
a teddy bear плюшевий ведмедик
( вчитель кидає м’яч учню і називає слово англійською мовою, учень повинен впіймати м’яч і назвати це слово українською мовою і навпаки).
5.Name the colours. You see the multycoloured balloons. Show me the balloon and name its colour.
Називання кольорів повітряних кульок, використовуючи фразу It is
6 We have many presents today – toys, Balloons, dolls, balls. Діти, назвіть іграшки, які ви сьогодні принесли на урок.
Називання іграшок. Гра «сніговий ком»
7 Діти, ми нещодавно вивчили пісеньку про сніговий ком. Давайте заспіваємо її.
Пісня про сніговий ком
ІІІ.1. Діти, кожен з вас, мабуть, назове своїм улюбленим святом День народження. В цей день весело, ти отримуєш багато подарунків, всі вітають тебе, посміхаються, бажають тобі всього найкращого, лунає музика і сміх. Нещодавно у нашому класі одна дівчинка святкувала свій день народження. Я пропоную сьогодні поздоровити її і зробити це разом!
Put on your hats. ( Діти одягають святкові капелюшки)
Я запрошую сюди іменинницю. Аміно, розкажи нам про себе, будь ласка.
Hello!I am Amina. I am a girl. I am eight. I am happy. I have a birhtday today.I have many presents today. They are – a vase, a rose, balloons, a cake, a doll, a teddy bear, a ball. They are nice.
Аміна у нас талановита, вона ще й співати вміє.
Аміна співає пісню «Кнопочка»
2.Давайте побажаємо Аміні всього найкращого в її день народження. Я пропоную вам зараз підписати вітальну листівку для Аміни з найкращими побажаннями англійською мовою. Look at the blackboard. На дошці є фрази, якими ми можемо привітати людей з Новим роком і з Днем народження.
Давайте разом прочитаємо їх.
( Діти читають фрази разом з вчителем)
Прошу вас виписати в листівку, яку ви приготували для поздоровлення Аміни лише фрази, які є прийнятними до нашого свята, тобто до дня народження.
( 2 слайд презентації з текстом вітання під музичний супровід)
Dear Amina!
I wish you Merry Christmas and Happy New Year! Be happy! Have fun!
Happy birthday to you! May your birthday be bright from the morning till night!
Your friend……
Подаруйте листівку Аміні.
3. Діти, а якими пісеньками ми вітаємо іменинників у нашій країні? ( Діти називають пісні « Коровай - коровай», пісня про день народження з мультфільму про Чебурашку). Давайте зараз згадаємо пісеньку крокодила Гєни про день народження і заспіваємо її.
( Діти переглядають уривок із фільму про Чебурашку і співають пісеньку)
4. А тепер прошу вас привітати Аміну піснею, якою зазвичай вітають іменинників у Британії та Америці. Є добра традиція – загадувати бажання поки звучить ця пісня. Загадайте бажання і воно обов’язково виповниться!
Пісня “ Happy birthday” .
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday dear Amina!
Happy birthday to you
May your birthday be bright
From the morning till night
May your birthday be bright
From the morning till night
5 Ще один атрибут дня народження – це ігри. Lets relax and play, using our physical exercises “Teddy bear”.
“Teddy bear”.
Teddy bear Teddy bear, turn around
Teddy bear Teddy bear,touch the ground
Teddy bear Teddy bear tie your shoe
Teddy bear Teddy bear – good bye to you !
6. Але, коли день народження підходить до кінця стає сумно, бо наступний буде аж через рік. Тобто – це одночасно і веселе і сумне свято. Зараз ви послухаєте музику, і ваше завдання розпізнати – коли ця музика – сумна, а коли вона – весела. Коли музика весела, ви піднімаєте картку «happy», а коли сумна – картку «sad».
Діти сигналізують картками, вибираючи веселу і сумну музику
7 Let’s play the game “zeros and christs”. I know it is your favourite game. As usual we have two groups of children. One of your choses the hand with a piece of chalk. You are – christs and you are zeros.The christs begin. At first we choose the letter and make the word which begins this letter.
v |
r |
B |
C |
c |
c |
p |
t |
d |
IV. Підведення підсумків уроку.
Діти, ми сьогодні багато говорили про подарунки, іграшки, день народження, підписували листівку, оцінки за яку я виставлю на наступному уроці, перевіривши її, дарували подарунки, грали в ігри, співали пісні. Ми побачили, який дружний клас 2А, як вони вміють дружити і вітати своїх однокласників. Я запрошую вас , діти, наостанок заспівати пісеньку про дружбу і подивитися слайд – шоу, зроблене з ваших малюнків. А Аміна тим часом пригостить всіх гостей іменинним тортом.
Пісня про дружбу на фоні слайд – шоу з дитячих малюнків.