Розробка узагальнюючого уроку з теми "Animals". Мета уроку - повторити раніше вивчені лексичні одиниці, розвивати компетенції аудіювання, усного мовлення; використовувати в мові граматичні структури “I have got", “I can see", с дієсловом “to be".
Клас 2
Тема: Animals (Тварини)
Тема уроку: Travelling to the Animals' World (Подорож у світ тварин)
Мета:
навчальна:
повторити раніше вивчені лексичні одиниці, розвивати компетенції аудіювання, усного мовлення; використовувати в мові граматичні структури “I have got”, “I can see”, с дієсловом “to be”;
розвивальна:
розвивати вміння та навички усного мовлення, різні види пам’яті – слухову, зорову, оперативну, учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку, удосконалювати вміння спілкуватися, підтримувати мотивацію до вивчення англійської мови;
виховна:
виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, загальну культуру учнів, любов до тварин.
Тип уроку: узагальнюючий
Обладнання: ноутбук, проектор, відео, тематичні картки "Animals", постер ''Countryside'' , картки-малюнки тваринок (за відповіді учнів), пісенька "Bіg, Little.", "смайлики".
Хід уроку
І. Організаційний момент. Привітання з учнями: "Good morning, children! How are you?" ("смайлики")
ІІ. Фонетична зарядка. Учитель: Діти, давайте привітаємо нашого
Mr Tongue і разом з ним зробимо фонетичну зарядку.
Фонетична пісенька "Англійський алфавіт A-Z". (відео)
ІІІ. Активізація лексичних одиниць з теми "Тварини".
Розвиток умінь усного мовлення.
1.Учитель: Діти, сьогодні у нас незвичайний урок: подорож у світ тварин. Ми будемо подорожувати такими островами:
1) Our Pets (Наші улюбленці);
2) Farm Animals (Фермерські тварини);
3) Wild Animals (Дикі тварини).
А за свої відповіді ви будете одержувати "тваринок". А в кінці нашої подорожі підрахуєте скільки тваринок ви назбирали у свій "зоопарк".
Let's start: 1 острів - Our Pets (Наші улюбленці). (слайд)
Діти, давайте згадаємо назви наших улюбленців. (Тематичні картки)
А тепер спитайте один одного, які є у вас улюбленці. Як сказати:"У мене є..." Правильно:"I have got..."
Гра з м'ячем:
Діти стають в коло, один учень називає улюбленця, якого він має, потім кидає м'яч іншому учню і так по колу. Наприклад:
У1: I have got a cat. And you?
У2: I have got a dog. And you?...
Учні одержують "тваринок" за свої відповіді.
Учитель: Діти, ви робили постери про своїх домашніх улюбленців.
А зараз ми послухаємо деяких учнів. (Декілька учнів презентують свої роботи.)
2. Учитель: А зараз ми з вами вирушаємо на острів "Farm Animals" (Фермерські тварини). (слайд) Давайте згадаємо назви фермерських тварин. (відео)
Гра "Фермери": (постер ''Countryside'')
2 учня -"фермери", 3(4) учня - "туристи". "Туристи" по черзі питають фермерів: "What is this?" "Фермери" відповідають:"It is a cow."...
Учитель: А тепер давайте послухаємо концерт фермерських тварин.
( Відео "The Animals On The Farm") https://tinyurl.com/2s4b6c6d
3. Учитель: І нарешті вирушаємо на острів "Wild Animals" (Дикі тварини). (слайд) Але нам потрібно згадати назви деяких диких тварин. Вам потрібно сказати, яких тварин ви бачите. Давайте згадаємо, як сказати:"Я бачу..." Правильно:"I can see..."
Але ми з вами попадемо на острів, якщо виконаємо ''Monkey Dance''.
Фізкультхвилинка ''Monkey Dance'' (відео)
Вчитель показує тематичні картки "Animals", учні називають тварин:
"I can see a bear."... Завдання на картках:
brown, bear, honey, big
It is a _____________________
It is _______________________
It is _______________________
It likes _____________________
Учитель: Як ви бачили, тварини бувають великі та малі. А давайте проспіваємо "дружилку" про великих та малих.
Фізкультхвилинка "Big, Little." (пісенька)
ІV. Підведення підсумків уроку.
Учитель: Діти, а зараз ми повертаємось із нашої подорожі, підрахуйте, скільки тваринок ви назбирали у свій "зоопарк".
1