Урок у 2 класі НУШ "Travelling to the Animals' World" ("Подорож у світ тварин")

Про матеріал

Розробка узагальнюючого уроку з теми "Animals". Мета уроку - повторити раніше вивчені лексичні одиниці, розвивати компетенції аудіювання, усного мовлення; використовувати в мові граматичні структури “I have got", “I can see", с дієсловом “to be".

Перегляд файлу

Клас 2               

Тема:  Animals (Тварини) 

Тема уроку:  Travelling to the Animals' World (Подорож у світ тварин)

Мета:

навчальна:

повторити раніше вивчені лексичні одиниці, розвивати компетенції аудіювання, усного мовлення; використовувати в мові граматичні структури “I have got”, “I can see”, с дієсловом “to be”;

розвивальна:

розвивати вміння та навички усного мовлення, різні види пам’яті – слухову, зорову, оперативну, учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку, удосконалювати вміння спілкуватися, підтримувати мотивацію до вивчення англійської мови;

виховна:

виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, загальну культуру учнів, любов до тварин.

Тип уроку: узагальнюючий

Обладнання: ноутбук, проектор, відео, тематичні картки "Animals", постер ''Countryside'' , картки-малюнки тваринок (за відповіді учнів), пісенька "Bіg, Little.", "смайлики".  

Хід уроку

І. Організаційний момент. Привітання з учнями: "Good morning,        children! How are you?"  ("смайлики")  

 

ІІ. Фонетична зарядка. Учитель: Діти, давайте привітаємо нашого

 Mr Tongue і разом з ним зробимо фонетичну зарядку.

 Фонетична пісенька "Англійський алфавіт A-Z". (відео)

 

ІІІ. Активізація лексичних одиниць з теми "Тварини".

      Розвиток умінь усного мовлення. 

1.Учитель: Діти, сьогодні у нас незвичайний урок: подорож у світ тварин. Ми будемо подорожувати такими островами:

   1)  Our Pets (Наші улюбленці);

   2)  Farm Animals (Фермерські тварини);

   3)  Wild Animals (Дикі тварини).

А за свої відповіді ви будете одержувати "тваринок". А в кінці нашої подорожі підрахуєте скільки тваринок ви назбирали у свій "зоопарк".

Let's start: 1 острів - Our Pets (Наші улюбленці). (слайд)

Діти, давайте згадаємо назви наших улюбленців. (Тематичні картки)

А тепер спитайте один одного, які є у вас улюбленці. Як сказати:"У мене є..." Правильно:"I have got..."

 

Гра з м'ячем:

Діти стають в коло, один учень називає улюбленця, якого він має, потім кидає м'яч іншому учню і так по колу. Наприклад:

  У1: I have got a cat. And you?

  У2: I have got a dog. And you?...

Учні одержують "тваринок" за свої відповіді.

Учитель: Діти, ви робили постери про своїх домашніх улюбленців.

А зараз ми послухаємо деяких учнів. (Декілька учнів презентують свої роботи.)

 

2. Учитель: А зараз ми з вами вирушаємо на острів "Farm Animals" (Фермерські тварини). (слайд) Давайте згадаємо назви фермерських тварин. (відео)

Гра "Фермери":  (постер ''Countryside'')

2 учня -"фермери", 3(4) учня - "туристи". "Туристи" по черзі питають фермерів: "What is this?" "Фермери" відповідають:"It is a cow."...

Учитель: А тепер давайте послухаємо концерт фермерських тварин.

( Відео "The Animals On The Farm")  https://tinyurl.com/2s4b6c6d

 

3. Учитель: І нарешті вирушаємо на острів "Wild Animals" (Дикі тварини). (слайд) Але нам потрібно згадати назви деяких диких тварин. Вам потрібно сказати, яких тварин ви бачите. Давайте згадаємо, як сказати:"Я бачу..." Правильно:"I can see..." 

Але ми з вами попадемо на острів, якщо виконаємо ''Monkey Dance''.

                                       Фізкультхвилинка ''Monkey Dance''  (відео)

Вчитель показує тематичні картки "Animals", учні називають тварин:

"I can see a bear."...                          Завдання на картках:

                                               brown, bear, honey, big

                                                                  It is a  _____________________

                                                                  It is _______________________

                                                                  It is _______________________

                                                                  It likes _____________________

 

 Учитель: Як ви бачили, тварини бувають великі та малі. А давайте проспіваємо "дружилку" про великих та малих.

                    Фізкультхвилинка "Big, Little." (пісенька)

 

ІV. Підведення підсумків  уроку.

 Учитель: Діти, а зараз ми повертаємось із нашої подорожі, підрахуйте, скільки тваринок ви назбирали у свій "зоопарк".    

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку