Урок "Травлення в ротовій порожнині. Лабораторна робота "Будова зубів"

Про матеріал
Тема: Процес травлення в ротовій порожнині. Лабораторне дослідження №4 зовнішньої будови зубів. Мета уроку: розкрити значення механічної та хімічної обробки їжі в ротовій порожнині; ознайомити учнів з будовою зубів, властивостями ферментів і рефлекторною регуляцією виділення травних соків; формувати практичні навички проведення лабораторних досліджень; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, спостерігати, робити висновки; виховувати потребу здорового способу життя , комунікативні здібності та вміння працювати в команді. Обладнання: муляж зуба, відеофрагменти, малюнки по темі, підручник та лабораторний зошит, презентація, засоби догляду за зубами, матеріал для ліплення. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

Показовий урок у 8 класі

  Тема: Процес травлення в ротовій порожнині. Лабораторне дослідження №4 зовнішньої будови зубів.

  Мета уроку: розкрити значення механічної та хімічної обробки їжі в ротовій порожнині; ознайомити учнів з будовою зубів, властивостями ферментів і рефлекторною регуляцією виділення травних соків; формувати практичні навички проведення лабораторних досліджень;  розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, спостерігати, робити висновки;  виховувати потребу здорового способу життя , комунікативні здібності та вміння працювати в команді.

  Обладнання: муляж зуба, відеофрагменти, малюнки по темі, підручник та лабораторний зошит, презентація, засоби догляду за зубами, матеріал для ліплення.

  Тип уроку: комбінований.

Перебіг уроку

І. Привітання з учнями.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Вибрати та розташувати в правильному порядку на дошці органи травної системи.
2. Установити відповідність функцій травної системи.

3. Яке значення травлення для організму людини?

4. Хліб — традиційний харчовий продукт. Чому в ротовій порожнині з’являється солодкий смак, якщо декілька хвилин жувати чорний хліб?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Проблемне питання: «Хто довго жує, той довше живе».

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Будова та функції ротової порожнини:

а) бесіда про те, що відомо дітям.

б) перегляд фрагменту відеофільма.

в) робота в групах та створення інтелектуальних карт та їх презентація.

г) повідомлення учнів.

  Лабораторне дослідження зовнішньої будови зубів за інструкцією лабораторного зошита та муляжем зуба, виготовлення моделей зубів з пластеліну та їх презентація.

 

 

V. Узагальнення та закріплення знань.

                                   Тестові завдання.

                                         Рефлексія.

VI. Домашнє завдання. & 9-вивчити

Підготувати повідомлення «шлунок», «шлунковий сік».

 

docx
Додав(-ла)
Лупол Любов
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
1392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку