Урок-тренінг "Фізичні вправи і загартовування

Про матеріал
Мета уроку - формувати у дітей поняття про значення рухового режиму для здоров’я людини, переконати, що рух – це життя; вчити різноманітним вправам для щоденного виконання, методам профілактики й способам зміцнення здоров’я. Створити на уроці - тренінгу дружню атмосферу, формувати навички комунікації і групової роботи.
Перегляд файлу

Урок-тренінг

Фізичні вправи і загартовування

 

Мета: формувати у дітей поняття про значення рухового режиму для здоров’я людини, переконати, що рух – це життя; вчити  різноманітним вправам для  щоденного виконання, методам профілактики й способам зміцнення здоров’я. Створити на уроці - тренінгу дружню атмосферу, формувати навички комунікації і групової роботи.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • розказати як вони піклуються про своє здоров’я
  • навести приклад деяких фізичних вправ і процедур загартовування;
  • усвідомлювати необхідність вести здоровий спосіб життя

Обладнання і матеріали

  • кольорові олівці;
  • сигнальні картки;
  • малюнки для розфарбовування;
  • маски-шапочки каченят;
  • сюжетні малюнки для роботи в групах;
  • мячик.

Що підготувати заздалегідь

Принести малюнки «Ми дружимо із фізкультурою і спортом»

Орієнтовний план тренінгу

 

Стартові завдання

2 хв

Інформаційне повідомлення

2 хв

Інтерактивні вправи

5 хв

Практична робота

2 хв

Руханка

2 хв

Конкурс малюнків

6 хв

Робота в групах

6 хв

Практична робота

6 хв

Підсумкове завдання

4 хв

 

 

 

ХІД УРОКУ-ТРЕНІНГУ

І. Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

  1. Пригадати вивчене на минулому уроці.

Гра «Червоне-зелене»

- Перевіримо за допомогою сигнальних карток, як ви засвоїли вивчені на попередньому уроці правла харчування. Якщо повідомлення неправильне, покажіть червону картку, якщо правильне – зелену.

* Від їжі залежить ріст і розвиток людини.

*Добре пережована їжа йде на користь.

*Недоїдання корисне для здоровя.

*Переїдання корисне для здоровя.

*Що більше вживати солодощів, то краще.

*Необхідно ретельно пережовувати їжу, перш ніж ковтнути.

2. Назвати тему і завдання уроку.

- Ви вже знаєте, що дотримання особистої гігієни, правильне харчування, режим дня – усе це підґрунтя міцного здоровя. Але для того щоб бути здоровим, людині ще потрібно виконувати різні фізичні вправи і загартовуватись. У людей, що мало рухаються, погіршується робота всіх органів людини. Рух – природна потреба дитячого організму. Ученими доведено, що для хлопчиків і дівчаток шестирічного віку денною нормою є 11-12 тисяч рухів. Така кількість рухів можлива, якщо діти роблять ранкову гімнастику, фізкультпаузи, відвідують уроки фізкультури, беруть участь у рухливих іграх на перервах, відпочивають на свіжому повітрі, загартовуються.

 

ІІ. Основна частина

  1. Інтерактивна гра «Павутинка»

Діти передають м’ячик  (за бажанням), промовляючи при цьому як вони люблять відпочивати.

 

  1. Робота в групах « Пояснити прислів’я»
  • Хто спортом займається – той сили набирається.
  • Ходи більше – проживеш довше.
  • Багато ходити – довго жити.
  • Хто із спортом дружить, той ніколи не тужить.
  • Хто день починає з зарядки, у того здоровя в порядку.

 

  1. Практична робота (Підбір вправ для ранкової гімнастики»)

1)Вихідне положення – основна стійка.

На раз, два: руки зімкнуті у вигляді кільця, підняти вгору, встати на носки і потягнутися, вдихнути.

На три-чотири: руки зімкнуті у вигляді кільця, опустити, видихнути.

2)Вихідне положення – стійка «Ноги нарізно, руки на поясі».

На раз: повернути тулуб вправо, праву руку відвести вбік долонею вгору.

На два: вихідне положення.

На три, чотири: те ж саме ліворуч. Ступні від підлоги не відривати.

3)Вихідне положення – стійка «Носки разом».

На раз, два: глибоко присісти, коліна разом.

На три, чотири: повернутися у вихідне положення, вдихнути.

4)Вихідне положення – стійка «Ноги нарізно, руки на поясі».

На раз, два: нахилитися вліво, ліву руку вниз, видихнути, повернутися у вихідне положення, вдихнути.

На три, чотири: так само – праворуч.

5)Вихідне положення – основна стійка.

На раз: підняти руки вгору, плеснути долонями над головою, вдихнути.

На два: опустити руки вниз, плеснути долонями  за ногами, видихнути.

На три, чотири: повернутися у вихідне положення.

6)Вихідне положення – упор «Стоячи на колінах».

На раз – чотири: повертаючи тулуб і голову вправо, підняти праву руку вгору, вдихнути, повернутися у вихідне положення, видихнути.

На п’ять – вісім: так само – ліворуч.

7)Вихідне положення – лягти на спину, руки уздовж тулуба.

На раз, два: зігнути ліву ногу, повернутися у вихідне положення.

На три, чотири: так само – правою ногою, дихати рівномірно.

8)Вихідне положення – ходьба з високим підніманням стегна.

  1. Гра «Рух – здоров’я» (якщо я називаю корисні для здоровя дії – ви плескаєте в долоні, якщо ні – тиша)
  • фізкультхвилинка;
  • ранкова гімнастика;
  • ігри на свіжому повітрі;
  • спорт;
  • відпочинок на дивані;
  • фізична праця;
  • ігри за комп’ютером;
  • перегляд телепередач, фільмів.

 

          5. Конкурс малюнків «Ми дружимо із фізкультурою і спортом»

(Учні розповідають про малюнки, які підготували вдома).

 

  1. Робота в групах. Визначте за сюжетними малюнками, які ванни приймають діти.
  • Малюнок №1. Діти купаються в морі (водні)
  • Малюнок №2. Діти ліплять сніговика (повітряні)
  • Малюнок №3. Улітку батьки і діти на морському березі будують фортецю з піску (сонячні)
  • Малюнок №4. Хлопчики пливуть наввипередки в басейні (водні)
  • Малюнок №5. Сімя катається на лижах (повітряні)
  • Малюнок №6. Гурт дітей бігає на галявині (повітряні)
  1. Ігрова вправа « Пантоміма» ( у колі).

Вчитель говорить, а діти виконують дії:

  • Ви обтираєтесь махровою рукавичкою, змоченою холодною водою.
  • Ви ходити босоніж по землі.
  • Ви ходите босоніж по гарячому піску.
  • Ви ходите босоніж по камінчиках.
  • Ви миєте ноги холодною водою.
  • Ви купаєтесь в холодній воді взимку.

 

  1. Читання і аналіз вірша Софії  Майданської « Курчата»

А курчата наші всі

Ходять босі по росі.

Я гадав – нечемні діти

Можуть ніжки застудити.

І прибіг сказати бабці,

Щоб купила курям капці.

А бабуся:

-Любий внуку,

Ти затям таку науку:

По росі, де трави й квіти,

Дуже корисно ходити.

Вчись і ти, як ці курчата,

Свої ніжки гартувати.

 

Читання вірша  вчителем і аналіз

- Що запропонував хлопчик купити курчатам?

- Що порадила хлопчикові бабуся?

- Що б порадили ви хлопчикові?

 

           9. Руханка- інсценізація «Ми – каченята» (діти одягають на голови шапочки каченят і імітують їх рухи)

          Один, два – усі пірнають.

(руки з’єднують у замок над головою, імітують пірнання)

            Три, чотири – виринають.

(виконують колові рухи руками, імітують виринання)

          Пять, шість на воді

          Кріпнуть крильця молоді.

(імітують рухи крил)

        Сім, вісім – що є сили

        Всі до берега поплили.

(виконують плавальні рухи)

        Девять, десять – обтрусились, покрутились.

(обтрушуються, кружляють на місці)

       І розбіглись хто куди.

(розбігаються)

 

           10.Розфарбовування малюнків.

 - Розфарбувати  малюнки, на яких діти загартовуються, виконують фізичні вправи:

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=43e39ba30998cf2478643e8055d35770&n=33&h=190&w=298         http://900igr.net/datai/prazdniki/Novogodnie-zagadki/0024-031-Derevjannye-koni.jpg

 

http://wallpapers2.hellowallpaper.com/cartoon_children-games--03_14-1920x1440.jpg            http://fs.nashaucheba.ru/tw_files2/urls_3/1500/d-1499581/1499581_html_60a4ae78.jpg

 

Серебряный родничок. . Инструктор по физической культуре                  https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=b17cfb344937f7e56eef1a3d7df8c8a9&n=33&h=190&w=196

 

          ІІІ. Підсумкове завдання

  1. Продовжити речення: « На цьому уроці я навчився (лася)…»,   «Щоб бути здоровим потрібно ...»

 

 

docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку