Урок-тренінг
1 клас
Світ захоплень
Мета: Показати різноманітність уподобань однокласників.
Розширити знання про хобі друзів.
Вчити розповідати про свої вподобання.
Виховувати поважливе ставлення до захоплень інших.
Стимулювати бажання всебічно розвиватись та цікаво проводити
вільний час.
Виховувати бажання рости здоровими та активними.
Навчальні завдання
Наприкінці уроку учні повинні:
Обладнання і матеріали:
Що підготувати заздалегідь:
Кожній дитині принести фото зі своїм захопленням.
Орієнтовний план уроку
Частина уроку |
Час |
Вступна частина |
5 хв |
Основна частина |
10 хв |
Практична частина |
15 хв |
Заключна частина |
5 хв |
Хід уроку
І. Вступна частина
1) Знайомство
Гра-привітання «Передай усмішку».
Учні стають у коло і беруться за руки. Назвавши своє ім’я, кожен учень по черзі повертається до свого сусіда праворуч, посміхається йому і тисне ручку – образно «передає усмішку» та тепло зі своєї долоньки у долоньку сусіда.
2) Повторення правил роботи в групі.
3) Очікування «Галявина настрою»
Учні вибирають квітку, що відповідає за кольором їхньому настрою та очікуванню від уроку. Прикріплюють цю квітку на зеленій галявині.
4) Руханка з м’ячем «Мені подобається».
Учні повертаються в коло. Ведучий стоїть у центрі кола і кидає м’яч довільно вибраному гравцеві. Той повинен упіймати його і назвати одне зі своїх улюблених занять.
Починають зі слів «Мені подобається …» (грати у футбол, стрибати зі скакалкою, читати книжку, малювати, доглядати за квітами, бавитися із домашнім улюбленцем, гратися іграшками … ).
- Як ви гадаєте, чому у кожного з вас різні відповіді?
ІІ. Основна частина
Отож, сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про різноманітний світ захоплень людей та про вподобання і захоплення своїх однокласників. Повідаєте нам про своє улюблене хобі.
Знання смаків і захоплень товариша дозволить краще пізнати один одного, стати більш толерантними, ввічливими.
Кожна людина – це неповторна особистість, у якої свої погляди, смаки і захоплення. Одна людина любить те, що не подобається іншій. У вільний час кожен старається займатися тим, від чого одержує задоволення.
Комусь подобається картина художника і він може довго стояти і милуватися нею. Інший зовсім байдужий до цієї картини. Хтось із великим задоволенням слухає класичну музику, а хтось надає перевагу сучасній. Одна людина любить відвідувати театр, а інша — ні.
У кожного — свої захоплення. Захоплення — це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, колекціонуванням марок, а твій сусід цілими днями читає книжки.
- Чи знаєте ви, чим люблять займатися у вільний час ваші мама і тато, братики чи сестрички?
Розкажіть.
Ураган для тих, хто …( любить грати у футбол, вміє скакати на скакалці, любить читати, малювати, грати у рухливі ігри, грати у комп’ютерні ігри …)
ІІІ. Практична частина
Діти об’єднуються у 6 груп залежно від своїх уподобань:
Кожна група готує колаж «Захоплення учнів нашого класу».
На ватмані наклеюють заздалегідь принесені фото зі своїм захопленням.
Обговорюють свої уподобання.
Презентують свою роботу перед класом.
Отже, у вас дуже багато цікавих захоплень, а це означає, що корисним відпочинком може бути заняття спортом або іншою улюбленою справою (малювання, вишивання, гра в шахи). Займаючись улюбленою справою, людина відпочиває.
2) Дискусія
- Чи всі захоплення корисні?
ІV. Заключна частина
1) Рухлива гра «Імітація».
- Діти, зараз я вам пропоную піднятися, я вам буду зачитувати завдання, а ви їх будете імітувати і йти по колу навколо своїх парт.
Сідають на місця.
2) Вправа «Очікування».
Пригадайте свої очікування від уроку. Підійдіть по черзі до дошки. Якщо ваші очікування справдилися, то залиште квіточку на галявині, а якщо ні, то помістіть її поруч.
3) Вправа «Мікрофон».
Учень – журналіст бере інтерв’ю в учнів класу, які відповідають на питання «Чи всі захоплення корисні для здоров’я».
4) Прощання. Рефлексія.
- Про що дізналися?