Урок-тренінг. "Уміння взаємодіяти. Дружний клас."

Про матеріал
Тренінг сприяє створенню дружньої атмосфери в класі, вчить взаємодіяти один з одним.
Перегляд файлу

КЗ «Ліцей №11» КМР

Вчитель початкових класів: Дроздова Наталія Сергіївна

 

Урок-тренінг з основ здоров’я

 

3 клас

 

Тема: Уміння взаємодіяти. Дружний клас.

 

Практична робота: обговорення літературних джерел про сутність і  

                                   значення взаємодії: української  народної казки 

                                   «Ріпка» і байки Л.Глібова «Лебідь, Щука і Рак».

 

Мета: дати уявлення про те, як допомагає в роботі злагодженість і взаємодія; як вибирати друзів; називати ознаки справжнього друга; вчити важливості дружніх стосунків з однокласниками; виховувати взаємоповагу, доброзичливість, взаємодопомогу, толерантність.

 

Результати навчання

 Наприкінці заняття учні:

    називають ознаки справжнього друга;

    мають уявлення про вибір друзів;

    демонструють, як допомагає уміння взаємодіяти в роботі.

 

Обладнання і матеріали:

    дошка, кольорова крейда, телевізор;

    аркуші паперу А4, А3;

    ножиці, скотч, фломастери;

    клейкі папірці.

 

Підготувати заздалегідь:

1.Малюнок їжака.

2.Мультфільм «Лебідь, Щука і Рак»

Орієнтовний план тренінгу

 

Стартові завдання

10 хвилин

Основна частина

10 хвилин

Практична частина

15 хвилини

Зворотний зв'язок

5 хвилини

ХІД УРОКУ-ТРЕНІНГУ

 

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА

  1. Стартові завдання (повторити попередній матеріал)

1. Зворотний зв'язок з минулим заняттям.

Вчитель: «Про що ми говорили на минулому уроці?»

Вислухати відповіді дітей, підсумувати сказане.

 

  1. Оголошення теми уроку.

Вчитель: «Сьогодні ми поговоримо про справжню дружбу і будемо вчитися товаришувати».

 

  1. Знайомство.

Дітям роздати паперові долоньки. Учні  пишуть ім’я свого друга(подруги)  на кожному пальчику паперової долоньки, а посередині-своє ім’я.

 

  1. Правила.

Вчитель: «Сьогодні ми подорожуватимемо разом з казковим Їжачком . Давайте  пригадаємо, які правила нам допоможуть, щоб бути справжніми друзями. (Посміхатися, говорити по черзі, бути доброзичливими, зберігати таємниці тощо).

 

  1. Очікування.

Вчитель: «Наш гарний Їжачок дуже самотній, у нього немає друзів. Напишіть свої очікування від уроку на паперових долоньках. І якщо вони справдяться, то подаруємо їх їжачку наприкінці тренінгу.»

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

1. Інформаційне повідомлення.

Вчитель: «Усі ми різні. Одні гарно малюють, інші – співають, танцюють, займаються спортом. Але кожен з вас має свої здібності. А тому, щоб бути хорошим колективом, класом потрібно допомагати один одному, казати приємні та гарні слова, підтримувати, не ображати».

 

2. Руханка «Усі – дехто – один – ніхто».

Вчитель: «Встаньте ті, хто вранці прокинувся у хорошому гуморі». «Встаньте ті, у кого є друзі», «Встаньте ті, хто любить кавун», «Встаньте ті, хто говорить англійською мовою» тощо.

Висновок: Між нами є багато чого спільного.

 

  1. Практична робота. Аналіз історій і ситуацій.

1 ситуація. Пригадайте казку «Ріпка»

-         Чому дідусь не зміг вирвати з першого разу ріпку?

-         Як йому вдалося витягти ріпку?

-         Що було головною умовою успіху?

 

2 ситуація. Перегляд мультфільму «Лебідь, Щука і Рак»:

-         Що хотіли зробити Лебідь, Щука і Рак?

-         Що з цього вийшло?

-         Яку б пораду ви дали цим героям?

Висновок: Щоб досягти успіху, треба діяти разом, злагоджено.

4.Робота в групах. Інсценізація знайомства.

Діти об’єднуються у 4 групи (за буквами «К», «Л», «А», «С».)

Завдання для груп:

1 група:   Познайомитися з новою однокласницею.

2 група:  Познайомитися з хлопчиком (дівчинкою) з нової спортивної секції.

3 група:  Познайомитися з хлопчиком (дівчинкою) у літньому таборі.

4 група:   Познайомитися з батьками однокласника.

Презентація знайомств.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА:

1.Зворотний зв'язок.

Вправа «Мікрофон».

 - Сьогодні  на уроці я  зрозумів (зрозуміла)…

 

2.Завершення тренінгу.

Вчитель: «Подивіться на нашого казкового Їжачка і пригадайте, на що ви очікували на початку уроку. Чиї сподівання справдилися, подаруйте свою паперову долоньку Їжачку (Діти наклеюють замість голок паперові долоньки)».

Діти стають в коло і промовляють «Будемо дружбу цінувати та усім допомагати».

 

docx
Додано
18 серпня 2023
Переглядів
953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку