Урок-тренінг. "Вітаміни та мікроелементи, їх вплив на здоров’я"

Про матеріал
Тренінг ознайомлює учнів з впливом їжі на здоров’я людини, із її складовими; викликає інтерес до продуктів, що містять вітаміни та прагнення до збереження власного здоров’я; вчить дітей добирати собі корисну їжу.
Перегляд файлу

КЗ «Ліцей №11» КМР

Вчитель початкових класів: Дроздова Наталія Сергіївна

 

Урок-тренінг з основ здоров’я

3 клас

Тема: Вітаміни та мікроелементи, їх вплив на здоров’я.

 

Мета:   ознайомити учнів з впливом їжі на здоров’я людини, із її складовими; викликати інтерес до продуктів, що містять вітаміни та прагнення до збереження власного здоров’я; вчити дітей добирати собі корисну їжу; розвивати увагу, уяву, зв’язне мовлення; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування.

 

Результати навчання

 Наприкінці заняття учні:

    пояснюють як впливають вітаміни і мікроелементи на здоров’я людини;

    пояснюють енергетичну цінність їжі;

    наводять приклади, де містяться вітаміни.

 

Обладнання і матеріали:

    класна дошка, маркери, фломастери;

    аркуші паперу А4, А3;

    ножиці, скотч, клей;

    малюнки овочів та фруктів;

    правила групи

 

Підготувати заздалегідь:

1.Підготувати матеріали для завдання «Планета Вітамінія».

2.Таблиця вітамінів.

3.Картки з малюнками продуктів харчування.

 

Орієнтовний план тренінгу

 

Стартові завдання

7 хвилин

Основна частина

8 хвилин

Практична частина

22 хвилини

Зворотний зв'язок

3 хвилини

ХІД УРОКУ-ТРЕНІНГУ

 

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Привітання.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

 

2.Зворотний зв'язок.

 Продовжте речення: «Я сьогодні вранці виконував такі правила гігієни…»

 

3.Знайомство.

Вчитель: «Назвіть свій улюблений фрукт або овоч «Мій улюблений фрукт(овоч)…»

 

4.Очікування.

На дошці малюнок «Планета Вітамінія». Дітям роздати малюнки фруктів та овочів , запропонувати написати, що вони очікують від цього уроку (дізнатися щось нове, чогось навчитися, щоб було цікаво, весело…) і прикріпити малюнки навколо Планети Вітамінії.

5.Повторення правил

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Мозковий штурм.

-         Для чого людина їсть?

-         Чи всі продукти корисні?

-         Чому необхідно вживати різноманітну їжу?

2.Руханка «Всі ми фрукти полюбляємо»

Федір фрукти полюбляє,

Вітаміни споживає.

Федір добре знає:

Фрукти – вітамінні продукти.

Учні повторюють вірш, змінюючи ім’я (називають своє), а в кінці замість імені кажуть слова – «Всі ми…».

3.Інформаційне повідомлення вчителя.

Їжа постачає до організму людини поживні речовини, які допомагають їжі рости і розвиватися. Їжа повинна бути різноманітною. Дітям потрібно вживати овочі та фрукти щодня, бо вони багаті на вітаміни. Слово «вітамін» походить від латинського слова віта – життя. Якщо вітамінів не вистачає, людина хворіє, але їх надмірне споживання шкодить здоров’ю.

      4. Руханка.

5.Робота в групах.

Об’єднання в групи.

Потрібно розрахувати учасників за назвами фруктів та овочів (яблука, банани, капуста, морква тощо).

Завдання для груп:

Створити рекламу на тему:

1 група:   Корисні продукти і напої.

2 група:   Шкідливі продукти і напої.

3 група:   Їжа багата на вітаміни.

4 група:   Як правильно харчуватися.

Презентація роботи груп.

Висновок: Щоб добре рости та не хворіти, слід вживати багату на вітаміни їжу. Це овочі, фрукти, молочні продукти.

 

6. Руханка «Пантоміма»

Збираємо  яблука – рубаємо дрова – ловимо рибу – купаємося в річці (Діти імітують названі дії).

 

7. Гра «Корисне та шкідливе».

Вибрати із запропонованих карток тільки ті, де зображено корисні продукти.

Висновок: Вживати в їжу потрібно тільки корисні продукти харчування, багаті на вітаміни.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

  1. Завершення тренінгу.

Якщо очікування справдилися, діти приклеюють свої малюнки на Планету Вітамінію; якщо очікування не справдилися – залишають його на місці.

 

docx
Додано
18 серпня 2023
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку