Мандри у спортивну країну
Тема. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Вправи для опанування навичок гімнастики.
Мета: Сприяти зміцненню здоров’я учнів; формувати ціннісну орієнтацію учнів на здоровий спосіб життя; додержуватись правил безпечної поведінки під час занять гімнастичними вправами.
Завдання уроку:
1.Повторити організаційні вправи.
2.Вправляти у ходьбі зі зміною частоти кроку.
3.Сприяти розвитку спритності рухливою грою «Ловіння парами»
Інвентар: музичний програвач, свисток невисокі перешкоди
Тип уроку: учбово-тренувальний
Очікувані результати: гарний настрій у дітей,чітке виконання матеріалу сучасного уроку, розвиток фізичних якостей
Місце проведення: спортивний зал
Дата проведення: 24.01.2022р.
Тривалість уроку: 40хв.
м.Новомосковськ
.
План проведення
1 )Теоретичний блок.
2) Практичний блок.
3) Вправи на закріплення.
3. Заключна частина.
1) Підведення підсумків.
2) Зворотній зв’язок (перевірка очікувань).
3) Релаксація.
Хід уроку
- Добрий день, діти!
Сьогодні у нас незвичайний урок.
У світ фантазії зробимо ще один крок.
А з творчістю ми вже стрічались не раз,
І знову вона завітала до нас.
- Діти, сьогодні ми потрапили на острів. Але це не простий острів – він зачарований. Зла чаклунка оповила його своїми чарами. На цьому острові знаходяться казкові герої, які у своїх казках були добрими і дружніми, але вона позаздрила гарним стосункам героїв і викрала їх зі своїх домівок. Тож давайте допоможемо їм повернутися додому.
- А допомогти ми зможемо виконавши різні спортивні завдання.
2) Промінчик побажань.
На стіні зали плакат «Острів». В учнів промінчики сонечка.
- Погляньте на наш зачарований острів, навіть сонечко на ньому не світить, бо піддалася злим чарам. А повернути сонечко ми зможемо подарувавши краплинку доброти своїм товаришам та активністю на уроці.
- Кожен із вас повинен передати побажання своїм однокласникам до уроку, щоб вони плідно працювали і мали гарний настрій протягом уроку.
3)Вправа «Очікування».
- Зараз ви повинні сказати свої очікування від нашого заняття, але пам’ятайте ці побажання допоможуть повернутися нашим героям.
-Як почувається здорова людина? Духовне здоров’я має велике значення для фізіологічного здоров’я людини. Хочеш бути здоровим – більше рухайся. Отже, давайте розвивати швидкість, гнучкість, спритність.
I.Підготовча робота(8-10 хв)
Шикування у шеренгу. Привітання. Організаційні вправи.
Різновиди ходьби:
На носках;
На п’ятах; на зовнішньому та внутрішньому склепінні стопи;
В напівприсіді та повному присіді;
Перекатом з п’яти на носок
Різновиди бігу:
Звичайний;
Змійкою;
З закиданням гомілки
Полька
Правим приставним боком
Лівим приставним боком
ОМВ Стежити за чіткістю виконання, положення рук та дозування на розгляд учителя.
Перешикування із колони по одному в колону по троє(четверо) у спосіб послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами для виконання комплексу ЗРВ.
II.Основна частина(18-20 хв)
Комплекс ЗРВ на місці «Разом з героями»
1.В.п-стоячи,ноги на ширині плечей, руки на пояс.1-нахил голови ліворуч;2-праворуч;3-вперед;4-назад(8-10 разів)
ОМВ Спина пряма
2.В.п-стоячи, ноги на ширині плечей,руки зігнуті перед собою.1-2-ривки зігнутими руками назад;3-4-ривки прямими руками назад ОМВ дихання рівномірне(6-8разів)
3.В.п.-стоячи,ноги на ширині плечей, руки на пояс. 1-нахил уперед; 2-в.п.;3-нахил назад;4-в.п.
4.Вправа «Млин»
ОМВ ноги в колінах не згинати. Темп виконання середній(8р)
5.В.п.-стоячи.ноги на ширині плечей, руки прямі попереду.1-мах лівою ногою вперед, торкаючись правої руки;2-в.п.;3-мах правою ногою вперед, торкаючись лівої руки;4-в.п.
ОМВ По 10 разів, ноги не згинати
6.В.п.-стоячи.ноги на ширині плечей, руки попереду,1-повний присід,не відриваючи п’яти від підлоги;2-в.п.
ОМВ Темп виконання середній(10 разів)
7.Стрибки на двох ногах, руки на пояс.
ОМВ Стрибки м’яко, дихати рівномірно(20р.). Відновити дихання після стрибків
Зворотне перешикування.
Ходьба зі зміною частоти кроку(ходьба коротким, середнім і довгим кроком, зі зміною довжини і частоти кроків, по розмітці, з переступанням через предмети, подоланням 2-4 і більше перешкод(8-10 хв)
III Заключна частина(8-10хв)
Рухлива гра «Ловіння парами»
Для гри креслять майданчик 10 х 12 м. Обирається один ведучий – ловець, решта – втікачі, які довільно розташовуються на майданчику.
За сигналом ловець ловить кого-небудь з утікачів і стає з ним в пару. Пара ловить ще втікачів, весь час кількість пар збільшується. Гра закінчується, коли всі будуть спіймані.
Пари можуть ловити втікачів, тільки коли взялись за руки. Забороняється під час ловіння хапати втікачів. Гравець, який вибіг за межі майданчика, вважається спійманим.
Розвивається швидкість, спритність
Гра на увагу (рухлива)
- Діти, давайте прочитаємо всі поради , які ми отримали від казкових героїв.
(Зачитуємо правила.)
- Що нового ви взяли для себе?
- Які уміння,навички вам знадобляться у житті?
Рефлексія:
- Мені сподобалося на цьому уроці…..
- Найбільш труднощів відчув(ла)….. Зворотній зв’язок (перевірка очікувань).
- А тепер проаналізуємо, чи справдилися ваші очікування?(Опитування ланцюжком.)
- Ми досягли своєї мети, і чарівна квітка своїми пелюстками прокладе казковим героям шлях додому , а ми виростемо здоровими, спритними, щасливими.
Підведення підсумків уроку
Організований вихід зі спортивної зали