11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Урок-тренінг з основ здоров’я у 2 класі " Фізичні вправи і здоров’я"

Про матеріал
Урок-тренінг з основ здоров’я у 2 класі Тема. Фізичні вправи і здоров’я.
Перегляд файлу

Урок-тренінг з основ здоров’я у 2 класі

 

Тема. Фізичні вправи і здоров’я.  

Мета. Формувати в дітей поняття про взаємозв’язок фізичних вправ  і здоровя; розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами; виховувати любов до життя. Створити на тренінгу дружню атмосферу; формувати навички комунікації роботи в парах, групової роботи.

 

Обладнання і матеріали.

    Паперові м’ячики за кількістю дітей;

    Плакат футбольні ворота  та баскетбольного кошика;

    М’ячик;

    Кольорові олівці;

    Клей, ножиці, ручки.

                                            Хід уроку-тренінгу

І . Вступна частина

Усі ставайте в коло, діти!

Домовляймось — не шуміти

Працювати час настав.

Тож і ми марно часу не гаємо,

Наш тренінг розпочинаємо!

1. Привітання

Вітаю свої вушка (торкаються своїх вушок).

Вітаю вушка своїх сусідів (торкаються вушок сусідів зліва і справа).

Вітаю свої плечі (торкаються своїх плечей).

Вітаю плечі своїх сусідів (торкаються плечей  сусідів зліва і справа).

Вітаю свої щічки (торкаються своїх щічок).

Вітаю щічки своїх сусідів (торкаються щічок сусідів зліва і справа).

Вітаю всіх нас! (беруться за руки).

2. Знайомство

Діти по колу передають квітку Здоров`я зі словами: «Я - Ліза, передаю квітку Здоров`я  Андрію  і бажаю йому…». Починає вчитель.

3. Поділ на групи за видами спорту (футбол, баскетбол).

Учні вибирають вид спорту шляхом  малюнкового жеребкування.

 4. Пригадування правил.

Гра – пантоміма «Покажи правило».

– Давайте спробуємо нагадати наші правила, які ми склали на попередніх заняттях. Зараз я буду їх зачитувати, а ви спробуйте показати без слів, рухами.

- Говорити по черзі.

- Критикувати ідеї, а не особу, яка їх висловила.

- Слухати і чути.

- Бути активним і доброзичливим.

- Дотримуватися правила піднятої руки.

- Поважати всі висловлені думки.

5.   Очікування

- Тема нашого уроку «Фізичні вправи і здоров’я» , тому сьогодні ви розширите свої знання про те, як фізичні вправи впливають на здоров’я. Зверніть  увагу на плакат «Баскетбольна  корзина». Візьміть  паперові м'ячі і напишіть на них свої очікування. Потім вам потрібно встати, назвати своє очікування і прикріпити свій м'яч до баскетбольної корзини на дошці.

 

ІІ. Основна частина

1. Перегляд мультфільму «Спортивні змагання . Хрюнчик і Хрянчик»  з подальшим обговоренням.

2. Мозковий штурм

- Як ви гадаєте, що треба зробити , щоб зміцнити своє здоров’я?

   Щоб рости сильним , спритним, бути бадьорим та енергійним, мати гарний настрій – займайся фізкультурою і щодня виконуйте фізичні вправи. Робіть їх під час ранкової гімнастики, на уроках фізичної культури, на перервах, під час спортивних змагань, у походах, на прогулянці. Найкраще виконувати фізичні вправи на свіжому повітрі.

2. Робота в парах

Гра «Збери прислівя»

- Складіть прислів’я . Поясніть їх.

І пара : Ходи більше – ( й проживеш довше).

ІІ пара :Якщо хочеш бути сильним – (бігай).

ІІІ пара: Якщо хочеш бути красивим –(бігай)

ІV пара :Не дивись на вік – (дивись на здоровя)

Пари  нагороджують одне одного  оплесками.

 3. Руханка  «Арамзамзам»

 (Учні імітують рухи)

4.Робота з підручником

- Де можна виконувати вправи , які ви бачите на с.42?

5. Створення колажу. Захист роботи учнями

І група «Вдома та улюблені ігри» - ранкова зарядка, фізична праця: катання на роликах та велосипеді, футбол з друзями, гра в сніжки, тощо.

ІІ група «В школі та після школи» - уроки фізичної культури, рухливі ігри на перервах, фізкультхвилинки; ігри та розваги на свіжому повітрі, танці, заняття в спортивних секціях;

6 . Рольова гра

- Уяви, що тебе призначили вчителем фізкультури. Вигадай кілька вправ для зарядки і покажи їх.

7. Робота в зошитах з друкованою основою

- Позначте види спорту на  с.24.

- Пронумеруйте види спорту та спортивне знаряддя до них  на с. 25.

 ІІІ. Заключна частина

1. Вправа «Зворотний зв'язок»

- Які поради щодо рухової  активності ви запам’ятали ?

2. Оціни урок

- Домалюй  М’ячику посмішку відповідно до твого настрою :  Супер! Непогано! Нудно! 

(Паперові м'ячі домалювати  і  прикріпити свій м'яч до футбольних воріт на дошці).

3. Прощання

Всі стають в коло і беруться за руки. Промовляють слова : «Нині, завтра і завжди бажаємо один одному бути здоровими!»

 

docx
Додано
20 травня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку