Урок-тренінг з основ здоров'я у 4 класі "Реклама і здоров’я."

Про матеріал

Мета.

Поглибити знання дітей про рекламу, її призначення; пояснити, що реклама - це комерційні хитрощі задля продажу товару; ознайомити учнів із видами реклами; розвивати вміння критично ставитися до реклами; формувати навички розпізнавати її шкідливий вплив на здоров'я; виховувати бажання у створенні соціальної реклами для суспільства.

Навчальні завдання:

Наприкінці заняття учні повинні:

  • -знати про шкоду реклами для здоров'я;
  • -наводити приклади рекламних хитрощів;
  • -визначати різницю між комерційною та соціальною рекламою.
Перегляд файлу

Урок – тренінг з основ здоров’я

Тема. Реклама і здоров’я.

Мета.

 Поглибити знання дітей про рекламу, її призначення; пояснити, що реклама - це комерційні хитрощі задля продажу товару; ознайомити учнів із видами реклами; розвивати вміння критично ставитися до реклами; формувати навички розпізнавати її шкідливий вплив на здоров’я; виховувати бажання у створенні соціальної реклами для суспільства.

Навчальні завдання:

Наприкінці заняття учні повинні:

  • знати про шкоду реклами для здоров’я;
  • наводити приклади рекламних хитрощів;
  • визначати різницю між комерційною та соціальною рекламою.

Домашнє завдання.

Скласти соціальну рекламу.

  План тренінгу

Види роботи

Орієнтовна

тривалість

Ресурсне забезпечення

І.

1.

 

2.

 

3.

Вступна частина

Привітання. Вправа «Дружній потиск»

Вправа «Згадай правила»

 

Вправа «Сонечко»

 

 

 

5 хв.

 

 

 

Плакат «Правила роботи групи»

«Сонечко й промінчики»

ІІ.

1.

2.

3.

 

4.

5.

6.

 

Основна частина

Вправа «Плутанка»

Вірш В.Рубан «Реклама»

Інформаційне повідомлення «Що таке реклама»

Руханка «Австралійський дощ»

Відеоролик про черепах

Знайомство із сучасною притчею «Панцир»

 

 

 

 

 

15 хв.

 

Плакат «Плутанка»

 

Малюнки до теми, маркери

 

 

Комп’ютер

 

Підручник

ІІІ.

1.

 

2.

Практична частина

Робота в групах. Вправа «Комерційна реклама»

Робота в групах. Створити соціальну рекламу «Здоровий спосіб життя»

 

 

 

 

15 хв.

 

Аркуші паперу, маркери

 

 

ІV.

1.

 

2.

Заключна частина

Зворотний зв’язок.

Вправа «Продовж речення»

Вправа «Прощання»

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

Хід тренінгу

І. Вступна частина.

1. Привітання. Вправа «Дружній потиск»

Діти стоять у колі, промовляють слова, потискуючи один одному руки.

«Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний,

«Тренінг» - всі його зовуть.

А щоб було всім цікаво

Ти активним, друже,  будь.»

2. Вправа «Згадай правила».

Діти по черзі називають правила роботи в групі.

3. Вправа «Сонечко».

На «промінчиках» діти записують поради «Як утриматись від вживання алкоголю» і прикріплюють їх на дошці навколо «сонечка».

(Вміти не лише говорити, а й слухати; поважати себе й інших; відповідати за власні вчинки; бути впевненим у своїх діях; розповідати рідним про свою проблему; нікому не дозволяти порушувати свої права та ін.)

ІІ.  Повідомлення теми і завдань уроку.

Вправа «Плутанка».

Пройти по стрічці і прочитати, про що йтиме мова на нашому тренінгу.

                                  М

  А       Л          А         О      Р

  Р  К    І      В            О

  Е       З             Д        Я

(Реклама і здоров’я.)

ІІІ.Основний зміст роботи.

  1. Вірш В.Рубан «Реклама».

Хто підкаже, що купити?

Як знайти потрібну річ?

          Допоможе нам реклама,

Що не спить і день, і ніч.

На парканах, на вітринах,

На екранах, на машинах,

У тролейбусі й метро

Нас запрошують: «Хутчіш

Їдьте, йдіть, летіть, біжіть,

Наш товар скоріш купіть».

Подарунки, авто, книги:

Все реклама вам до шмиги.

І підкаже, і порадить,

Бо тепер, що не кажіть,

Без реклами важко жить.

  1. Інформаційне повідомлення «Що таке реклама».

Ми поговоримо про актуальне питання сучасності - рекламу.

  • Чи знаєте ви, що таке реклама і яке її значення у нашому житті.

Слово «реклама» означає латиною «кричати». Призначення реклами – привернути увагу на певний товар чи подію. Це повинен бути яскравий плакат або оголошення, цікаве повідомлення по радіо або на екрані телевізора чи в Інтернеті.  Реклама коштує дорого, а особливо  на телебаченні. Ті витрати, які були спрямовані на створення реклами, також зараховують до ціни товару. Через це розрекламовані товари дорожчі ніж ті, які не рекламуються. А тому, купуючи не розрекламовані товари,  ви можете заощадити. Метою комерційної реклами є бажання продати більше товару. У рекламі перебільшуються позитивні якості товару, але  не розповідається про їх негативні сторони. А тому потрібно вміти критично ставитися до всього, про що говориться в рекламі, і протистояти її впливу.

Знання рекламних хитрощів допомагає не купувати непотрібне.

  • Ефект зірки. Відомі люди розповідають усім, що саме цим товаром вони користуються.
  •  Ефект експерта. Актори виконують роль лікарів і переконують усіх у ефективності рекламованого товару.
  •  Ефект популярності. Переконують, що саме завдяки цьому товару ми станемо популярнішими серед своїх  друзів.
  •  Ефект розпродажу.  Сповіщають що знижка діє лише кілька днів а кількість товару обмежена.

 Крім комерційної реклами є ще соціальна, яка рекламує здоровий спосіб життя та важливі людські цінності.

         Висновок. Нерідко комерційна реклама спонукає людей купувати те, що їм непотрібно і навіть шкодить здоров’ю.

  1. Руханка «Австралійський дощ.»

Діти стають у коло. Учитель показує рухи, а всі повторюють.

     А чи відомо вам, який «австралійський дощ»?

Піднімається вітер. (Потирають руки.)

Падають перші краплини дощу. (Клацають пальцями.)

Починається справжня злива. (Плескають долонями по плечах.)

Злива перетворилась на бурю. (Тупають ногами.)

Ось буря стихає. (Плескають долонями по грудях.)

Стихає злива. (Плескають долонями по плечах.)

Закінчується дощ, падають останні краплі. (Клацають пальцями.)

Шумить тільки вітер. (Потирають долоні.)

«Австралійський дощ» скінчився. Сонце! (Піднімають руки вгору.)

  1. Відеоролик про черепах.
  2. Знайомство із сучасною притчею «Панцир».

Міні-бесіда.

  • Чим слугував для черепахи панцир?
  • Що сподобалось черепасі?
  • Через чиї хитрощі вона загинула?

Висновок. Не довіряй рекламі, живи власним розумом.

ІІІ. Практична частина.

  1.               Робота в групах. Вправа. «Комерційна реклама».

Завдання групам.

Пригадати рекламу із такими рекламними хитрощами:

• перша гупа - «Ефект зірки»;

• друга група – «Ефект експерта»;

• третя група «Ефект популярності»;

• четверта група «Ефект розпродажу».

Презентація роботи груп.

  1. Робота в групах. Створити соціальну рекламу «Здоровий спосіб життя».

Завдання групам:

• перша група – складає презентацію;

• друга група – складає плакат;

• третя група – складає листівку.

Презентація роботи груп.

 

ІV. Заключна частина.

  1. Зворотній зв’язок. Вправа «Продовж речення».
  • Сьогодні на тренінгу я дізнався (лась)…
  1. Вправа «Прощання».

Діти стають у коло, хором промовляють: «Здоров’я не купиш ні за які гроші».

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Липенко Тамара Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 травня 2018
Переглядів
2566
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку