26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

УРОК – ТРЕНІНГ "Здоров'я і харчування".

Про матеріал
Основи здоров’я 2 клас УРОК – ТРЕНІНГ Мета: Збагатити знання учнів про основні правила харчування і приготування їжі; розширити знання дітей про культуру і традиції харчування; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування.
Перегляд файлу

 

Основи здоров’я 2 клас

УРОК – ТРЕНІНГ

Тема: Здоров'я і харчування.

 

Мета: Збагатити знання учнів про основні правила харчування і приготування їжі; розширити знання дітей про культуру і традиції харчування; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування.

 

План тренінгу

 

Види роботи

Орієнтовна тривалість

Ресурсне забезпечення

І.

 

1.

 

2.

3. 

4.

Вступна частина

 Привітання. «Привітання у колі друзів»

 Вправа «Компліменти»

Вправа «Згадай правила»

 Вправа «Побудуй будинок»

5хв

 

 

 

 

Плакат «Правила роботи групи»

 

 

Деталі, вирізані з картону

ІІ.

 1.

 

2.

3.

 

 

4.

5.

Основна частина

 Інформаційне повідомлення «Правила харчування»

Руханка

Робота в групах. Написати якомога більше назв овочів і фруктів

 Вправа «Корисно, шкідливо»

Робота в групах. Вправа «Меню»

17хв

 

 

Відповідні малюнки з теми, маркери

 

Аркуші паперу, ручки

 

Аркуші паперу А- 4, маркери

ІІІ.

 

1.

2.

Практична частина

 

Вправа «Продукти»

Вправа «Ми йдемо до магазину»

15хв

 

 

Малюнки

Вивіска «Магазин», картки з малюнками продуктів

ІУ.

 

1.

 

2.

Заключна частина

 

Зворотний зв'язок

Вправа «Мікрофон»

Вправа «Подаруй камінчик»

3хв

 

 

 

Мікрофон

 

Хід тренінгу

 

І. Вступна частина.

 

1. «Привітання» у колі друзів

(Діти стають у коло, тримаються за руки:)

Я всміхаюсь сонечку,

Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику!

Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся!

Зичу їм добра!

 

2.     Привітання. Вправа  «Компліменти»

Тренер просить учасників подивитися на сусіда, який праворуч, й сказати йому / їй комплімент. Потім повернутися до сусіда зліва і побажати щось приємне.

 

3.     Вправа «Згадай правила».

Діти згадують і по черзі називають правила роботи в групі.

 

4.     Вправа «Побудуй будинок».

Діти з картонних деталей  будують будинок.

- Чи можна побудувати дім без якоїсь деталі?

Висновок: Всі будівельні матеріали потрібні.

 

ІІ. Основна частина.

 

1.     Інформаційне повідомлення «Правила харчування».

- Наша їжа – теж будівельний матеріал. Вона неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи органів. Їжа забезпечує наш організм енергією, яка міститься в продуктах харчування. Щоб бути здоровим, потрібно знати правила харчування:

- їсти потрібно чотири рази в день;

- їжа повинна бути різноманітною;

- їжу потрібно добре пережовувати;

- під час їжі не можна відволікатися;

 - не можна переїдати.

 

     2.Руханка « На городі, у саду.»

Діти імітують рухи збирання врожаю.

 

3.     Робота в групах. Написати якомога більше назв овочів і фруктів

 

4.     Вправа «Корисно, шкідливо»:

(Корисна їжа – плескають у долоні, шкідлива – тупають ніжками).

 

 5.     Робота в групах. Вправа «Меню».

Об’єднання в чотири групи: «Сніданок», «Обід», «Підвечірок», «Вечеря».

Діти складають відповідні меню і записують на аркуші А- 4.

Презентація груп.

 

ІІІ. Практична частина.

 

1.Практична робота «Назвіть продукти, які слід вживати щодня, які можна їсти зрідка, а які краще взагалі не споживати

 

 2.Вправа «Ми йдемо до магазину»

На столах – малюнки із зображенням різних продуктів. Потрібно вибрати ті продукти, які потрібні у харчуванні дитини.

 

ІУ. Заключна частина.

 

1.     Зворотний зв'язок. Вправа «Мікрофон».

Діти по черзі називають правила харчування.

 

 2.    «Подаруй камінчик»

     Мета: створити у групі позитивну атмосферу, надати учасникам можливість висловити вдячність за спільну працю.Учні беруть із коробки по одному камінчику й дарують його тому, кому захочуть, але обов’язково зі словами: «Я дарую тобі цей камінчик, тому що ти най…»

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Ладнова Юлія
Додано
18 березня
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку