Основи здоров’я 2 клас
УРОК – ТРЕНІНГ
Тема: Здоров'я і харчування.
Мета: Збагатити знання учнів про основні правила харчування і приготування їжі; розширити знання дітей про культуру і традиції харчування; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування.
План тренінгу
№ |
Види роботи |
Орієнтовна тривалість |
Ресурсне забезпечення |
І.
1.
2. 3. 4. |
Вступна частина Привітання. «Привітання у колі друзів» Вправа «Компліменти» Вправа «Згадай правила» Вправа «Побудуй будинок» |
5хв |
Плакат «Правила роботи групи»
Деталі, вирізані з картону |
ІІ. 1.
2. 3.
4. 5. |
Основна частина Інформаційне повідомлення «Правила харчування» Руханка Робота в групах. Написати якомога більше назв овочів і фруктів Вправа «Корисно, шкідливо» Робота в групах. Вправа «Меню» |
17хв |
Відповідні малюнки з теми, маркери
Аркуші паперу, ручки
Аркуші паперу А- 4, маркери |
ІІІ.
1. 2. |
Практична частина
Вправа «Продукти» Вправа «Ми йдемо до магазину» |
15хв |
Малюнки Вивіска «Магазин», картки з малюнками продуктів |
ІУ.
1.
2. |
Заключна частина
Зворотний зв'язок Вправа «Мікрофон» Вправа «Подаруй камінчик» |
3хв |
Мікрофон |
Хід тренінгу
І. Вступна частина.
1. «Привітання» у колі друзів
(Діти стають у коло, тримаються за руки:)
Я всміхаюсь сонечку,
Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці,
Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику!
Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся!
Зичу їм добра!
2. Привітання. Вправа «Компліменти»
Тренер просить учасників подивитися на сусіда, який праворуч, й сказати йому / їй комплімент. Потім повернутися до сусіда зліва і побажати щось приємне.
3. Вправа «Згадай правила».
Діти згадують і по черзі називають правила роботи в групі.
4. Вправа «Побудуй будинок».
Діти з картонних деталей будують будинок.
- Чи можна побудувати дім без якоїсь деталі?
Висновок: Всі будівельні матеріали потрібні.
ІІ. Основна частина.
1. Інформаційне повідомлення «Правила харчування».
- Наша їжа – теж будівельний матеріал. Вона неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи органів. Їжа забезпечує наш організм енергією, яка міститься в продуктах харчування. Щоб бути здоровим, потрібно знати правила харчування:
- їсти потрібно чотири рази в день;
- їжа повинна бути різноманітною;
- їжу потрібно добре пережовувати;
- під час їжі не можна відволікатися;
- не можна переїдати.
2.Руханка « На городі, у саду.»
Діти імітують рухи збирання врожаю.
3. Робота в групах. Написати якомога більше назв овочів і фруктів
4. Вправа «Корисно, шкідливо»:
(Корисна їжа – плескають у долоні, шкідлива – тупають ніжками).
5. Робота в групах. Вправа «Меню».
Об’єднання в чотири групи: «Сніданок», «Обід», «Підвечірок», «Вечеря».
Діти складають відповідні меню і записують на аркуші А- 4.
Презентація груп.
ІІІ. Практична частина.
1.Практична робота «Назвіть продукти, які слід вживати щодня, які можна їсти зрідка, а які краще взагалі не споживати
2.Вправа «Ми йдемо до магазину»
На столах – малюнки із зображенням різних продуктів. Потрібно вибрати ті продукти, які потрібні у харчуванні дитини.
ІУ. Заключна частина.
1. Зворотний зв'язок. Вправа «Мікрофон».
Діти по черзі називають правила харчування.
2. «Подаруй камінчик»
Мета: створити у групі позитивну атмосферу, надати учасникам можливість висловити вдячність за спільну працю.Учні беруть із коробки по одному камінчику й дарують його тому, кому захочуть, але обов’язково зі словами: «Я дарую тобі цей камінчик, тому що ти най…»