Інтегрований урок -казка математика, я досліджую світ розроблений відповідно вимог НУШ. На уроці використані роздаткові матеріали та завдання, які формують такі предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики- розв'язування математичних завдань, вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння і використання математичних термінів на початковому рівні;
- Здоровʹязбережувальну- розуміння як змінюються погодні умови та як одягатися відповідно до них.
Тема. Тренувальні вправи для закріплення обчислювальних навичок. Робота з геометричним матеріалом. (Слайд 1)
Мета.
Закріплювати знання табличних випадків додавання і віднімання в межах 10, закріплювати знання усної і письмової нумерації чисел першого десятка; вправляти у визначенні попереднього і наступного числа до даного числа уявлення про найпростіші геометричні фігури; удосконалювати обчислювальні навички; вчити співпрацювати в малих групах.
Розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, мовлення, фантазію. Виховувати інтерес до вивчення математики, спостережливість, дисциплінованість та організованість.
Очікувані результати:
Очікувані результати:
-Установлює зв'язок між порою року і погодою.
-Розуміє прогноз погоди на радіо і телебаченні, дослухається до цих прогнозів (наприклад, одягається відповідно до них).
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
- Здоровʹязбережувальна розуміння як змінюються погодні умови та як одягатися відповідно до них.
Тип уроку: інтегрований-формування компетентностей
Форма проведення : урок – свято- казка.
Обладнання : роздатковий матеріал, комп´ютер (презентація) зошити підручник, Lego.
Хід уроку І. Організаційний момент (Слайд 2)
Вчитель.
Гості наші всі на місці.
Ми їх дружно роздивилися.
Привіталися, усміхнулися
І до мене повернулися.
Сьогодні наші гості хочуть подивитися, як ви за цей час подорослішали, чого навчилися, що вже вмієте робити. А тому на уроці ми всі будемо старанно, уважно і швидко працювати, бо урок сьогодні у нас незвичайний, а магічно - казковий .
ІI. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів.
- Який сьогодні день тижня?
А число?
А який місяць? Перший чи останній
А яка пора року? Скільки місяців вона триває?
Яка температура повітря взимку ( одягатися тепліше)
А яке свято сьогодні? (Слайд 3)
Свято Миколая в Україні є особливо бажаним дитячим святом. За традицією, в ніч з 18 на 19 грудня Святий Миколай приносить дітям подарунки і кладе їх під подушку ...
- Тож Яке сьогодні число? (19 грудня). З яких цифр воно складається!
( Слайд № 4-5)
ІІ. Каліграфічна хвилинка.
- Розгорніть зошити і знайдіть рядочки із зразками цифр 9 і 10.
Пропишіть їх каліграфічно.
Слайди 6-7)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ранком, коли я йшла до школи мені на вайбер прийшло повідомлення, що Святий Миколай вже поклав вам подаруночки під подушечки, тому що ви були слухняними синочками і доньками. Допомагали своїм батькам по господарству.
А ще Святий Миколай довідався, що ви вже вмієте добре читати і писати і за природою спостерігати тому й запросив нас помилуватися своїми лісовими володіннями, та попросив своїх лісових мешканців передати нам завдання, які ми з вами маємо виконати.
Отож ми будемо:
Порівнювати та обчислювати вирази, повторювати склад числа, та працювати з геометричним матеріалом, закріплювати вміння додавати й віднімати числа в межах 10. (Слайд 8)
ІІІ. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
А зараз закрийте на хвилиночку оченята і уявіть собі що ми з вами за помахом чарівного посоха Святого Миколая та загадкової музики опинилися в зимовому лісі. (Слайд 9)
Зима найхолодніша пора року, час хуртовин і сильних морозів. Ось і сьогодні разом із Миколаєм морозець до нас завітав і ваші носики і щічки, коли ви йшли до школи трішки полоскатав і підрум’янив.
А яка краса в зимовому лісі! Стоїш і не можеш намилуватися всією пишністю зимового лісу. Ялинки закутані в білі шубки, тоненькі берізки обвішані сріблом, а на пеньках лежать білі пухнасті шапки.
А яке повітря свіже та чисте! На снігу можна побачити сліди звірів. Тільки шкода, часу в нас мало і нам треба повертатися до праці.
1.На дошці прикріплені числа в такому порядку:
7 4 1 3 9 6 8
Назвіть числа в такому порядку, як вони розміщені.
Яке число перше? Яке останнє? Яке четверте? Яке число найбільше? Яке найменше?
Назвіть числа в порядку зростання.
Добре вміємо ми рахувати, добре знаємо порядок чисел при лічбі.
( Поплескаємо собі)
2. А ми тихенько йдемо далі лісовою стежкою, щоб не сполохати звірів які залягли в сплячку.
А які звірі взимку в сплячку лягають?
3. Ой, хтось із за кущика визирає. А хто це ми зараз із вами відгадаємо
Куций хвостик, довгі вушка,
Шерсть м’якенька, як подушка.
Скаче вгору, наче м’ячик.
Хто це, діти? (Зайчик) (Слайди 10-11)
Слово вчителя:
Зайчик не хоче до школи рушати: Він грався — й завдання забув розв'язати.
Швиденько ми Зайчику допоможемо. Числа порівняємо— знання свої примножимо.( Слайди 12-13)
Отож, подивіться всі на екран, відкриваємо наші зошити (виконуємо завдання в зошиті)
Так, молодці, ви дуже добре впоралися.
4.Ой, хто це сніжок із ялинки струсив прямо за комір нам полетів.
Жовта блискавка невпинна
Між деревами пролине,
З гілки плигає на гілку
Ця мала руденька…(Білка) Слайди 14-15)
А білочка приготувала для вас завдання: щоб ви попрацювали в групах
5.ЗИМОВА РУХАНКА (Слайд 16)
6.Ой, а хто це нас там виглядає
Ану послухайте загадку:
Він – не лялька й не людина,
На снігу стояти звик
В нього ніс – смачна морквина,
Хто це? Звісно, … (Сніговик) (Слайди 17-18)
Так це Сніговик він говорить, що він щойно зустрів дідуся Миколая і він попросив його, передати вам ось ці завдання, в дідуся є для вас іще подарунки (Слайди 19- 21)
7. Завдання на картках (робота в парах)
ІV. Рефлексія
То що ж ми сьогодні робили на уроці?
Сьогодні ви гарно працювали, вирішували завдання, старалися і на відмінно виконали всі завдання. Я вами задоволена. Молодці!
А ви знаєте, що Святий Миколай не тільки подарунки приносить діткам, а ще й бажання виконує давайте звернемося до нього ще й з таким проханням(читають слова)
1.Мій добрий святий Миколаю!
Я вірю, ти чуєш мене! (Максимко)
2.Тебе я прошу і благаю-
Скоріше війна хай мине! (Сніжанка)
3.Гостинці твої в рукавичці
Як зважди, я зранку знайду, (Назарко)
4.А зараз тихенько, при свічці,
Долоньки в молитві складу… (Софійка)
5.Зроби, щоб усі посміхались,
І все так було, як колись, (Аня)
6.Щоб ми від сирен не здригались,
За долю свою боячись… (Марійка)
7.Мій Добрий Святий Миколаю!
Я буду слухняним, повір! (Єгорко)
8.Один лиш дарунок прохаю-
Даруй нам свій спокій і Мир! (Ангелінка)
V.Подарунки від Святого Миколая ( Іменні листівки, солодощі)
1