Урок "Тренувальні вправи для закріплення обчислювальних навичок. Робота з геометричним матеріалом"

Про матеріал

Інтегрований урок -казка математика, я досліджую світ розроблений відповідно вимог НУШ. На уроці використані роздаткові матеріали та завдання, які формують такі предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики- розв'язування математичних завдань, вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння і використання математичних термінів на початковому рівні;

- Здоровʹязбережувальну- розуміння як змінюються погодні умови та як одягатися відповідно до них.

Перегляд файлу

  Тема. Тренувальні вправи для закріплення обчислювальних     навичок. Робота з геометричним матеріалом. (Слайд 1)

Мета.

 Закріплювати знання табличних випадків додавання і віднімання в межах 10, закріплювати знання усної і письмової нумерації чисел першого десятка; вправляти у визначенні попереднього і наступного числа до даного числа уявлення про найпростіші геометричні фігури; удосконалювати обчислювальні навички; вчити співпрацювати в малих групах.

     Розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, мовлення, фантазію. Виховувати інтерес до вивчення математики, спостережливість, дисциплінованість та організованість.

Очікувані результати:

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 10 цифрами
  • Утворює числа 2-10 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа
  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом
  • Порівнює числа в межах 10, використовуючи знаки < > =
  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-10
  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)
  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (Lego)
  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).
  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

-Установлює зв'язок між порою року і погодою.

-Розуміє прогноз погоди на радіо і телебаченні, дослухається до цих прогнозів (наприклад, одягається відповідно до них).

 

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

- Здоровʹязбережувальна розуміння як змінюються погодні умови та як одягатися відповідно  до них.

Тип уроку: інтегрований-формування компетентностей

Форма проведення : урок – свято- казка.

Обладнання : роздатковий матеріал, комп´ютер (презентація) зошити підручник, Lego.

                                                      Хід уроку                                                                                                                                         І. Організаційний момент (Слайд 2)
Вчитель. 
Гості наші всі на місці.

 Ми їх дружно роздивилися. 
Привіталися, усміхнулися 

 І до мене повернулися. 
Сьогодні наші гості хочуть подивитися, як ви за цей час подорослішали, чого навчилися, що вже вмієте робити. А тому на уроці ми всі будемо старанно, уважно і швидко працювати, бо урок сьогодні у нас незвичайний, а магічно - казковий .


ІI. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів.

- Який  сьогодні день тижня?

А число?

А який місяць? Перший чи останній

А яка пора року? Скільки місяців вона триває?

Яка температура повітря взимку ( одягатися тепліше)

А яке свято сьогодні? (Слайд 3)

 

Свято Миколая в Україні є особливо бажаним дитячим святом. За традицією, в ніч з 18 на 19 грудня Святий Миколай приносить дітям подарунки і кладе їх під подушку ...

     - Тож  Яке сьогодні число? (19 грудня). З яких цифр воно складається!

 ( Слайд №  4-5)

ІІ.  Каліграфічна хвилинка.

-  Розгорніть зошити і знайдіть рядочки із зразками цифр 9 і 10.

Пропишіть їх каліграфічно.

Слайди 6-7)

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ранком, коли я йшла до школи мені на вайбер прийшло повідомлення, що Святий Миколай вже поклав вам подаруночки під подушечки, тому що ви були слухняними синочками і доньками. Допомагали своїм батькам по господарству.

А ще Святий Миколай довідався, що ви вже вмієте добре читати і писати і за природою спостерігати тому й запросив нас помилуватися своїми лісовими володіннями,  та попросив своїх лісових мешканців передати нам завдання, які ми з вами маємо виконати.

 Отож ми будемо:

Порівнювати та обчислювати  вирази, повторювати склад числа, та працювати з  геометричним матеріалом, закріплювати вміння додавати й віднімати числа в межах 10.   (Слайд 8)

ІІІ. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. 

А зараз закрийте на хвилиночку оченята і уявіть собі що ми з вами за помахом чарівного посоха Святого Миколая та загадкової музики  опинилися в зимовому лісі. (Слайд 9)

Зима найхолодніша пора року, час хуртовин і сильних морозів. Ось і сьогодні разом із Миколаєм  морозець до нас завітав і ваші носики і щічки, коли ви йшли до школи трішки полоскатав і підрум’янив.

 А яка краса в зимовому лісі! Стоїш і не можеш намилуватися всією пишністю зимового лісу. Ялинки закутані в білі шубки, тоненькі берізки обвішані сріблом, а на пеньках лежать білі пухнасті шапки.

 А яке повітря свіже та чисте! На снігу можна побачити сліди звірів. Тільки шкода, часу в нас мало і нам треба повертатися до праці.

1.На дошці прикріплені  числа в такому порядку:

 

7 4 1 3 9 6 8

Назвіть числа в такому порядку, як вони розміщені.

Яке число перше? Яке останнє? Яке четверте? Яке число найбільше? Яке найменше?

Назвіть числа в порядку зростання.

Добре вміємо ми рахувати, добре знаємо порядок чисел при лічбі.

( Поплескаємо собі)

                          

   2. А ми тихенько йдемо далі лісовою стежкою, щоб не сполохати   звірів які залягли в сплячку.

 А які звірі  взимку в сплячку лягають?

 

3. Ой, хтось із за кущика визирає.  А хто це ми зараз із вами відгадаємо

Куций хвостик, довгі вушка,

Шерсть м’якенька, як подушка.

Скаче вгору, наче м’ячик.

Хто це, діти?    (Зайчик) (Слайди 10-11)

Слово вчителя:
Зайчик не хоче до школи  рушати:                                                                                           Він грався — й завдання забув розв'язати.
Швиденько ми Зайчику допоможемо.                                                                         Числа порівняємо— знання свої примножимо.( Слайди 12-13)

Отож,  подивіться всі на екран, відкриваємо наші зошити (виконуємо завдання в зошиті)

Так, молодці, ви дуже добре впоралися.

4.Ой, хто це сніжок із ялинки струсив прямо за комір нам полетів.

Жовта блискавка невпинна

Між деревами пролине,

З гілки плигає на гілку

Ця мала руденька…(Білка) Слайди 14-15)

 А білочка приготувала для вас завдання:  щоб ви попрацювали в групах

5.ЗИМОВА РУХАНКА   (Слайд 16)

6.Ой, а хто це нас там виглядає

 Ану послухайте загадку:

Він – не лялька й не людина,

На снігу стояти звик

В нього ніс – смачна морквина,

Хто це? Звісно, … (Сніговик) (Слайди 17-18)

Так це Сніговик  він говорить, що він щойно зустрів дідуся Миколая і він попросив його, передати вам ось ці завдання, в дідуся є для вас іще подарунки (Слайди  19- 21)

 7. Завдання   на картках (робота в парах)

ІV. Рефлексія

То що ж ми сьогодні робили на уроці?

  • Кому сьогодні все вдалося? (учні піднімають зелену цеглинку)
  • Що нового дізналися?
  • Кому майже все вдалося? (учні піднімають синю цеглинку)
  • Прохання до СВЯТОГО МИКОЛАЯ!

Сьогодні ви гарно працювали, вирішували завдання, старалися і на відмінно виконали всі завдання.  Я вами задоволена. Молодці!                                  

А   ви знаєте, що  Святий Миколай не тільки подарунки приносить  діткам, а ще й бажання виконує давайте звернемося до нього ще й з таким проханням(читають слова)

1.Мій добрий святий Миколаю!

Я вірю, ти чуєш мене!             (Максимко)

2.Тебе я прошу і благаю-

Скоріше війна хай мине!            (Сніжанка)

3.Гостинці твої в рукавичці

Як зважди, я зранку знайду,             (Назарко)

4.А зараз тихенько, при свічці,

Долоньки в молитві складу…           (Софійка)

5.Зроби, щоб усі посміхались,

І все так було, як колись,                     (Аня)

6.Щоб ми від сирен не здригались,

За долю свою боячись…            (Марійка)

7.Мій Добрий Святий Миколаю!

Я буду слухняним, повір!           (Єгорко)

8.Один лиш дарунок прохаю-

Даруй нам свій спокій і Мир!            (Ангелінка)

V.Подарунки від Святого Миколая (  Іменні листівки, солодощі)

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Ruban Lubov
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку