Урок трудового навчання в 1 класі на тему: "Клоун "Веселунчик""

Про матеріал
Урок трудового навчання на тему: "Клоун "Веселунчик"". Створення цікавої іграшки учнями 1 класу, для розвитку уяви.
Перегляд файлу

Клоун «Веселунчик»

               Мета :

навчати: працювати з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;  виготовляти поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих; розмічати деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізати їх; розміщувати деталі виробу на площині; застосовувати нерозємні зєднання (склеювання );

оздоблювати деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовувати матеріали (папір, картон).

виховувати: повагу до професії клоуна, любов до цирку, повагу один до одного, любов до праці.

розвивати: уяву, увагу, пам’ять, спостережливість, творчість.

                Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький трудівничок».  Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.;   картон білого кольору, клей, ножиці, дерев’яна паличка, скотч.

Обладнання для вчителя: зразок готового виробу.

План

1. Організаційний момент.

2. Виявлення  знань та вмінь учнів.

3. Мотивація  навчальної   діяльності  учнів.

4. Повідомлення   теми  уроку.

5.  Вивчення  нового  матеріалу.

6. Осмислення  учнями  вивченого  матеріалу.

7.  Формування   умінь   та  навичок  учнів.

  7.1.  Аналіз  завдань  практичної  роботи

  7.2. Забезпечення  необхідними  матеріалами та  інструментами.

  7.3. Правила  безпечної праці,  організації  робочого  місця    та  санітарно-гігієнічні вимоги  під  час  виконання  завдань   практичної   роботи.

  7.4. Пояснення послідовності виконання роботи вчителем.

  7.5. Самостійне   виконання  завдань  практичної   роботи  за  інструкційними   картками.

  7.6. Контроль   учителя  з  метою  виявлення  недоліків  у  знаннях  та  вміннях   учнів.

  7.7. Поточний   інструктаж.

  7.8. Пальчикова гімнастика

  7.9. Підбиття  підсумків   практичної  роботи

8.  Рефлексія.

9.  Прибирання  робочого  місця (до дзвінка з уроку)

 

 

Хід роботи

  1. Організаційний момент.
  • Добрий день, діти. Давайте посміхнемось один одному та виконаймо вправу, яка має назву «Циркачі», а для цього нам потрібні ваші кубики LEGO.
    1.        Утворити маленьку вежу і утримувати її на внутрішній та зовнішній стороні долоні при цьому присісти, встати  покружляти тощо
    2.        Передати вежу навколо шиї, тулуба, колін, почергово під правим та лівим коліном
    3.        Утримати на голові, лобі, лівому, правому плечі, лікті, правому та лівому коліні, правій лівій стопі.
  1. Виявлення  знань та вмінь учнів.

- Чи був хтось з вас у цирку?

- Що цікавого ви бачили там? Що вам сподобалось?

- Уявімо, що ми в цирку, яким би ви героєм хотіли бути? Чому?

3. Мотивація  навчальної   діяльності  учнів.

- Знайомтесь , це клоун «Веселунчик»! Здогадайтеся, чому його так назвали? З таким другом навіть будень стає святом.

Клоун у цирку працює,

Гарний настрій всім дарує.

Ти від нього не тікай,

А зручнесенько сідай.

Буде сміху повний міх,

Розвеселяє клоун всіх

4. Повідомлення   теми  уроку.

- Сьогодні, ми будемо виготовляти іграшку «Клоун-Веселун», а допоможе нам з цим ваш альбом. Відкрийте його на ст. 84, ви побачите зразок нашої роботи.

5.  Вивчення  нового  матеріалу.

- Клоун - це не просто професія. Потрібно любити дітей, мати неабиякий розум і просто неймовірну комунікабельність. Виступає у цирку, показуючи забавні, цікаві номери. Він і актор, і жонглер, і дресирувальник. Клоуни в цирку на особливому рахунку, вони - сполучна ланка всіх циркових номерів, без них дійство розпадеться на окремі шматки, а магія цирку розвіється. Клоуни - це характер і настрій цирку. Тому, щоб у нас завжди був гарний настрій, ми зробим клоуна самостійно, з допомогою паперу, ножиць та клею. Професія клоуна вважається найскладнішою в цирковому мистецтві. Клоун повинен бути і драматургом, і сам собі режисером, і візажистом, і зуміти вигадати такий сюжет, який здивує, розсмішить, змусить глядачів задуматися. Фантазія, спостережливість, оригінальність, вміння імпровізувати - головне в роботі клоуна.

6. Осмислення  учнями  вивченого  матеріалу.

- Тож чому професія клоуна важлива?

- В чому складність цієї професії?

- Що головне в роботі клоуна?

7.  Формування   умінь   та  навичок  учнів.

 7.1.  Аналіз  завдань  практичної  роботи

- Погляньмо в ваш альбом, на табличку «Послідовність виконання», в ній написано, які кроки нам потрібно зробити, щоб виконати завдання, та отримати ось таку іграшку. (демонстрація виробу дітям)

 7.2. Забезпечення  необхідними  матеріалами та  інструментами.

- На ваших партах повинні бути: альбом, листок білого паперу, ножиці, клей, дерев’яна паличка та скотч.

 7.3. Правила  безпечної праці,  організації  робочого  місця    та  санітарно-гігієнічні вимоги  під  час  виконання  завдань   практичної   роботи.

- Перед початком виконання нашої роботи, ми повторимо правила безпечної роботи:

 

 7.4. Пояснення послідовності виконання роботи вчителем.

- Учні, зверніть увагу на табличку «Послідовність виконання» в ваших альбомах, на ст. 84.

1. Спершу ми повинні вирізати зі сторінки 85 шаблони личка клоуна та інші деталі, які там зображенні.

2. Прикладаєм шаблон личка до білого картону та обводимо його олівцем та вирізаємо.

3. Приклеюємо по черзі деталі нашого клоуну – перуку, очі, рот, ніс.

4. Перевертаємо заготовку. Приклеюємо веселкове волосся, стежачи за послідовністю кольорів.

5. Тоненьким скотчем, приклеюємо паличку.

6. Перевертаємо та приклеюємо бантик.

 7.5. Самостійне   виконання  завдань  практичної   роботи  за  інструкційними   картками (с. 84-85)

 7.6. Контроль   учителя  з  метою  виявлення  недоліків  у  знаннях  та  вміннях   учнів.

 7.7. Поточний   інструктаж   (індивідуальний,   груповий якщо необхідно).

 7.8. Пальчикова гімнастика

Не вгадать тобі нізащо, яка іграща найкраща.

Іграшками залюбки бавляться всі малюки. (Плескаємо в долоньки.)

Так ось у сопілку грають, (Перебираємо пальчиками рук біля рота, імітуючи гру на сопілці.)

Так ведмедика гойдають. («Колихаємо» на руках уявного ведмедика.)

А машинку так ведуть (Стискаємо долоні в кулачки, вдаємо, що крутимо кермо.)

У казкову дальню путь.

Так ось дзигу запускають, (Стискаємо долоню в кулачок та імітуємо запуск дзиги, рухаючи кулачок зверху вниз.)

Так ось кубики складають (Долоньки складаємо в кулачки, ставимо кулачки один на один.)

Ляльку заплітають так. (Крутимо кулачки один навколо іншого, почергово стуляючи й розтуляючи вказівний і великий пальчики.)

Нам без іграшок ніяк! (Розводимо руки в сторони.)

 7.9. Підбиття  підсумків   практичної  роботи.

- Продемонструйте будь-ласка свої вироби, та складіть їх на наш виставочний столик, щоб ваші батьки бачили, яку роботу ви виконали.

          8. Рефлексія

1. Сьогодні я дізнався …

2. На уроці я навчився …

3. Мені було важко …

4. Мені було незрозуміло …

5. Тепер я знаю, що …

6. Мене здивувало …

7. Я б хотів дізнатися, чому…

9.  Прибирання  робочого  місця (до дзвінка з уроку)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
8824
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку