Урок " Туристичний маршрут Житомирською областю"

Про матеріал
Урок розроблено за освітнім педагогічним проєктом " Інтелект України" для 4 класу з предмету " Я пізнаю світ".
Перегляд файлу

Тема: Туристичний маршрут Житомирською областю.

 

Мета: формувати уявлення учнів про туристичний маршрут Житомирською областю, вміння розпізнавати і позначати на контурній карті Житомирську область ; формувати потребу у пізнанні нових знань і вмінь; застосовувати ці вміння на практиці;

  розвивати пізнавальні інтереси: уяву, пам'ять, мислення, спостережливість, зв’язне мовлення; формувати навичку раціонального читання;

  виховувати пізнавальний інтерес до природи; культурних та історичних пам’яток Житомирської області,  збагачувати словниковий запас;

  виховувати почуття гордості та любові  до  своєї країни .

Очікувані результати навчання:

  • дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти, залежно від мети читання;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • виявляє інтерес до подорожей Україною і світом;
  • добирає (з різних джерел) і повідомляє загальну інформацію про туристичні маршрутиУкраїню;
  • розуміє, що спонукає людей подорожувати;
  • читає, знаходить, аналізує та порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах.

 

Обладнання:  комп’ютер,  відеопрезентація, навчальний посібник з

НПП « нтелект України», вікторина у Wordwall.

Тип уроку: комбінований

І. Організаційний момент.

 

Добрий день ! У добрий час!

Раді ми вітати вас!

Будемо разом  мандрувати,

нові туристичні маршрути вивчати!

А куди ж ми помандруємо?

Де ліси розкішні – сторона древлян

( Нестор Літописець розкаже про слов’ян.

Славиться топазами ця земля,

 Батьківщина Лесі нам серце звеселя!

Хто здогадався?  (Так– це Житомирська область)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  •  Розгорніть свої посібники на с.7 та прочитайте тему уроку.
  • Так ми будемо сьогодні мандрувати Житомирською областю.
  •  Поставте особистісні завдання на урок.
  • Чого ви очікуєте від уроку?
  • Так, ми сьогодні дізнаємося про туристичний маршрут Житомирської області, будемо вчитись позначати на карті контури та обласний центр цієї області, дізнаємось багато нового. А також будемо розвивати мовлення, пам’ять , спостережливість та увагу. Працюймо дружно і ми обов’язково досягнемо успіху!
  • А мандрувати завжди веселіше з піснею.

 Співаємо пісню «Мандрівка Україною» ( музика Юлії Доро, слова Ірини Лещотної).

 

  Емоційне налаштування

  • Я знаю, що всі ви любите мандрувати.

І сьогодні ми помандруємо на комфортабельному автобусі.

  •    Вмостіться зручненько і посміхніться гарненько. Нехай наш урок буде успішним!
  • А запорукою успіху є усмішка. Тож подаруйте свою усмішку один одному та мені. Адже усмішка :
  • прикрашає обличчя;
  • покращує настрій;
  • навіть  допомагає досягнути мети.

Але щоб здійснити будь-яку подорож, до неї треба підготуватися.

-Пригадаймо , контури Житомирської області та де вона розміщена на карті України.

 

2. Робота із контурною картою.

  • Пригадайте вивчене, виконавши завдання . Розгляньте контури Житомирської області. Що вони нагадують?
  • Намалюй контури пальчиком у повітрі. Та запам’ятай їх.
  • Попрацюй із контурною картою України на с. 40.
  •  Обведіть контури Житомирської  області та підпишіть адміністративний центр .

 

IІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Ознайомимося з туристичним маршрутом Житомирською областю.
  • Прочитайте назви туристичних об’єктів та підкресліть відомі вам.

  1. Відомі : Поліський природний заповідник та Музей коштовного та декоративного каміння.
  2. Які туристичні об’єкти є невідомими та новими для вас?
  3. Пригадаємо вивчене про Поліський заповідник , виконавши завдання.
  4. 1.Обери правильну відповідь (А,В,Б)

4.2. Поясни, як родовища торфу пов’язане з великою кількістю боліт у Житомирській області.

4.3.Підкресли словосполучення, що називають властивості дорогоцінного каміння.( Гарне забарвлення, яскравий блиск, висока прозорість, значна твердість) .

 

4.Познач неправильні твердження.

 

ІV. Фізкультхвилинка з піснею «Вивчаємо карту ».

V.Ознайомлення з новим матеріалом.

5. Ознайомся із загадковим туристичним об’єктом Житомирської області. Та переглянемо відеофрагмент про село Камінне. Слухай, слідкуй, запам’ятовуй.

  • Перевірте свою уважність і розкажіть , якої думки науковці про походження цих кам’яних утворень?
  • Якої висоти сягають камені? Визначте, обрахувавши приклад.

45м : 5 – 200дм : 5  = 450 дм : 5 – 200 дм : 5 = 90 дм – 40 дм =

50 дм =  5 м

6. Нейробіка від Бу-бу

7.Продовжуємо подорож. Сідаймо у автобус.  І вирушаємо у місті Новоград – Волинський. Послухайте інформацію про Лесю Українку. Перегляньте відео.

 

  . Вправа для покращення зору.

   Релакс

 « Добре серце»

         Сядьте вільно, розслабтесь, заплющіть очі. Уявіть себе в нашому чарівному автобусі . Ви сидите, вас ніхто не тривожить, вам зручно, спокійно, затишно і тільки звуки двигуна чути.  Ваше серце сповнюється любов’ ю і добротою. А за віконцем пропливають чудові картинки природи нашої рідної Батьківщини.

  • Розплющіть свої оченята і помилуйтесь прекрасними краєвидами природи! Ось ми і приїхали ум. Коростень. Це остання зупинка нашого туристичного маршруту.

 

8. Остання наша зупинка у місті Коростень. Послухайте інформацію від диктора . Приготували розумний пальчик. Слухай, слідкуй, запам’ятовуй.

- Пригадайте вивчене з історії . Упишіть ім’я дружини князя Ігоря в підпис до світлини.

9. Попрацюй із текстом 8 як справжній мовознавець. У виділеному реченні підкресли граматичну основу.

(Хто?)Нестор Літописець( що робить? ) – описує.

  VIІ. Закріплення отриманих знань

 Інтерактивна вікторина у Wordwall

C:\Users\User\Downloads\1668713972800.jpg

 

 

1. Найбільша річка Житомирської області.

   А) Дніпро          Б) Тетерів         В) Дністер

 

2.Якої висоти сягають камені у Камінному селі?

А) 5 м                Б) 5дм                 В) 50 м

 

3.Справжнє ім’я Лесі Українки?

   А) Лариса Косач        Б) Олена Пчілка       В) Ольга Косач

 

4. Перший вірш Леся Українка написала в

 А) 19 років              Б) 10 років                    В ) 9 років

 

5.Місто Коростень –центр племені

 А) деревлян              Б) полян                     В) сіверян

 

 

   VІІІ. Рефлексія. Підсумок уроку

  • Ось і добігає кінця наша подорож.
  • Що ви запам’ятали? Що було цікавого для вас?
  • З якою інформацією ви поділитесь з друзями, батьками?
  • Чи виправдалися ваші очікування?
  • Оцініть свою роботу на уроці.( Діти показують смайлики – техніка « Світлофор».)

 

-Сподіваюсь цей урок  був для вас корисним та пізнавальним. Бажаю вам здійснити подорож Житомирською областю та іншими куточками нашої прекрасної країни! Бережіть , шануйте країну в якій ви живете! Україна прекрасна і неповторна!  Україна – понад усе!   Пісня  « Україна понад усе!»

 

 

         

C:\Users\User\Desktop\images.jpg

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку