Тема: Туристичний маршрут Житомирською областю.
Мета: формувати уявлення учнів про туристичний маршрут Житомирською областю, вміння розпізнавати і позначати на контурній карті Житомирську область ; формувати потребу у пізнанні нових знань і вмінь; застосовувати ці вміння на практиці;
розвивати пізнавальні інтереси: уяву, пам'ять, мислення, спостережливість, зв’язне мовлення; формувати навичку раціонального читання;
виховувати пізнавальний інтерес до природи; культурних та історичних пам’яток Житомирської області, збагачувати словниковий запас;
виховувати почуття гордості та любові до своєї країни .
Очікувані результати навчання:
Обладнання: комп’ютер, відеопрезентація, навчальний посібник з
НПП « нтелект України», вікторина у Wordwall.
Тип уроку: комбінований
І. Організаційний момент.
Добрий день ! У добрий час!
Раді ми вітати вас!
Будемо разом мандрувати,
нові туристичні маршрути вивчати!
А куди ж ми помандруємо?
Де ліси розкішні – сторона древлян
( Нестор Літописець розкаже про слов’ян.
Славиться топазами ця земля,
Батьківщина Лесі нам серце звеселя!
Хто здогадався? (Так– це Житомирська область)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Співаємо пісню «Мандрівка Україною» ( музика Юлії Доро, слова Ірини Лещотної).
Емоційне налаштування
І сьогодні ми помандруємо на комфортабельному автобусі.
Але щоб здійснити будь-яку подорож, до неї треба підготуватися.
-Пригадаймо , контури Житомирської області та де вона розміщена на карті України.
2. Робота із контурною картою.
IІІ. Актуалізація опорних знань.
4.2. Поясни, як родовища торфу пов’язане з великою кількістю боліт у Житомирській області.
4.3.Підкресли словосполучення, що називають властивості дорогоцінного каміння.( Гарне забарвлення, яскравий блиск, висока прозорість, значна твердість) .
4.Познач неправильні твердження.
ІV. Фізкультхвилинка з піснею «Вивчаємо карту ».
V.Ознайомлення з новим матеріалом.
5. Ознайомся із загадковим туристичним об’єктом Житомирської області. Та переглянемо відеофрагмент про село Камінне. Слухай, слідкуй, запам’ятовуй.
45м : 5 – 200дм : 5 = 450 дм : 5 – 200 дм : 5 = 90 дм – 40 дм =
50 дм = 5 м
6. Нейробіка від Бу-бу
7.Продовжуємо подорож. Сідаймо у автобус. І вирушаємо у місті Новоград – Волинський. Послухайте інформацію про Лесю Українку. Перегляньте відео.
VІ. Вправа для покращення зору.
Релакс
« Добре серце»
Сядьте вільно, розслабтесь, заплющіть очі. Уявіть себе в нашому чарівному автобусі . Ви сидите, вас ніхто не тривожить, вам зручно, спокійно, затишно і тільки звуки двигуна чути. Ваше серце сповнюється любов’ ю і добротою. А за віконцем пропливають чудові картинки природи нашої рідної Батьківщини.
8. Остання наша зупинка у місті Коростень. Послухайте інформацію від диктора . Приготували розумний пальчик. Слухай, слідкуй, запам’ятовуй.
- Пригадайте вивчене з історії . Упишіть ім’я дружини князя Ігоря в підпис до світлини.
9. Попрацюй із текстом 8 як справжній мовознавець. У виділеному реченні підкресли граматичну основу.
(Хто?)Нестор Літописець( що робить? ) – описує.
VIІ. Закріплення отриманих знань
Інтерактивна вікторина у Wordwall
1. Найбільша річка Житомирської області.
А) Дніпро Б) Тетерів В) Дністер
2.Якої висоти сягають камені у Камінному селі?
А) 5 м Б) 5дм В) 50 м
3.Справжнє ім’я Лесі Українки?
А) Лариса Косач Б) Олена Пчілка В) Ольга Косач
4. Перший вірш Леся Українка написала в
А) 19 років Б) 10 років В ) 9 років
5.Місто Коростень –центр племені
А) деревлян Б) полян В) сіверян
VІІІ. Рефлексія. Підсумок уроку
-Сподіваюсь цей урок був для вас корисним та пізнавальним. Бажаю вам здійснити подорож Житомирською областю та іншими куточками нашої прекрасної країни! Бережіть , шануйте країну в якій ви живете! Україна прекрасна і неповторна! Україна – понад усе! Пісня « Україна понад усе!»