Урок "Тварини-наші друзі"

Про матеріал
Урок з англійської мови " Тварини-наші друзі" спрямований на продовження та повторення і закріплення знань дітей про тварин, їх цінність для життя людей і природи, підтримання стійкого інтересу до світу тварин;Урок направлений ,шоб розвивати увагу, мовлення, логічне мислення, уяву, допитливість; виховувати любов до тварин та відповідальність за їх життя.
Перегляд файлу

 

 

 

 

          Виконавець: Чернецова Інна Іванівна                                                               

Тема уроку: Навколишній світ.

Підтема уроку: Тварини – наші друзі.

Мета уроку:

  •             тренувати учнів у вимові англійських звуків.
  •             повторить та закріпити лексичні одиниці за темою: «Тварини»
  •             повторити лічбу числівників від 1 до 10.
  •             практикувати учнів у монологічному та діалогічному мовленні.
  •             розвивати навички планування висловлювання при діалогічному та монологічному мовленні:
  •             формувати соціальну компетентність,  комунікативні навички, культуру між особистих відносин.
  •             виховувати культуру співбесіди , риси характеру,як доброзичливість,толерантність, активність, культуру спілкування,виховувати зацікавленість у розширенні свох знань.
  •             Очікувані результати:
  •             Учні знають лексичні одиниці по темі; вони вміють застосовувати раніше засвоєні знання , працювати в групі та в парах, робити узагальнення.
  •             Обладнання використане на уроці:
  •             Малюнки
  •             Підручник  О. Д. Карп`юк  Англійська мова для 2 класу
  •             Дошка
  •             Картки зі звуками
  •             Магнітофон, флешка із записом

Тип уроку: комбінований

Форми  роботи використані на уроці:

  •     Хорова робота
  •     Фронтальна робота
  •     Робота у режимі вчитель-учні, учні-учні
  •     Робота з диференційованим завданням
  •     Індивідуальна робота у формі монологу
  •             Сюжетно-рольова гра

 

Методи роботи:

  •             Пояснювально-ілюстрований
  •             Словесний
  •             Практичний
  •             Аудіо-лінгвістичний

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Привітання

Т: Good morning, boys and girls!

Nice to see you!

Children:  Nice to see you!

T: Sit down, please!

Сьогодні ми збираємось з Вами у подорож. Але йми повинні добре підготуватись.

ІІ. Фонетична зарядка

Т: let`s practice sound [I]

Little Nick has a pig.

His pig is big and pink.

Repeat after me:

Little Nick has a pig.

His pig is big and pink.

Діти повторюють приказку хором (3 рази)

Потім 2-3 учні повторюють приказку за бажанням

Т: Who wants to pronounce the tongue – twister? Well , you are welcome!

P1: Little Nick has a pig.

His pig is a big and pink.

T: Thank you!

P2: Little Nick has a pig.

His pig is big and pink.

T: Fine, thanks!

P3: Little Nick has a pig.

His pig is big and pink.

T: His pig is big and pink.

T: Very good! Thank you!

III. Мовленнєва зарядка

T: Now, look at the blackboard!

У гості до нас завітала дівчинка, вона загубила своїх тваринок, ми повинні допомогти їй, але давайте спочатку познайомимося з нею.

Т:  Answer my questions:

What is her name?

P1:  Her name is Mary.

T:  How old is she?

P2: She is seven.

T: Is Mary happy?

P3: No. she is not. She is sad.

Т: Молодці,  now let`s help Mary.

На дошці висять малюнки. Вчитель  показує  на малюнки , діти здогадуються та називають їх.

Т:  What is this?

This is a snake, f bear, f dog, a giraffe, a rabbit.

T: Well done!

Основна частина уроку

Повторення ЛО за темою «Тварини»

На дошці висять малюнки із зображенням тваринок.

Хорова робота

Т: Repeat after me:

It is a dog.  It is a tiger.

It is a snake.  It is a bear.

It is a giraffe.  It is a rabbit.

It is a frog.  It is a fish.

It is a mouse. It is a monkey.

It is a zebra. It is a crocodile.

Учні повторюють хором за вчителем ( 2 рази)

«Країна загадок» 

Т: Ми потрапили у країну загадок. Давайте розгадаємо їх.

Т: Listen to me:

I am grey. I like milk and mice.

What  am I?

Pupils:  A cat

T: I am white. I can jump and run.  What am I?

Pupils:  rabbit.

T: I am green and big. I live in water. A live in Africa.

What  am I?

Pupils:   a crocodile.

T: I can sing and fly. What am I?

Pupils:   a bird.

T: Fantastic! Thank you!

Робота з підручником

Т: Open your copybooks p 133

Ask and answer, запитайте один одного і дайте відповідь.

Т: What animal can you see?

I can see a lion.

Учні працюють в парах.

P1: What animal can you see?

P2: I can see a hippo.

P3: What animal can you see?

P4: I can see a mouse.

P5: What animal can you see?

P6: I can see a frog.

Song – Funny animals !!!

Пісенька — Смішні тваринки!

Т:  Stand up, please!

Repeat after me:

We are walking like ducks.

We are jumping like rabbits.

We are flying like birds.

We are swimming like fish.

We are running like dogs .

 Учитель виконує рухи та промовляє , учні повторюють за ним(під музичний супровід).

«Країна тваринок»

Т:  Ми продовжуємо свою подорож, ми у країні тваринок, але зла  Buffy зачарувала їх, давайте злі чари з наших тварин.

На дошці висять малюнки  із зображенням тварин.

Т:  What is this?

P1: A cat.

T: What is this?

P2: A lion.

P3: A bird.

P4: A rabbit.

P5:  A snake.

 

Робота по рядам

Вчитель дає завдання кожному ряду,

Т: І ряд - Ви називаєте тварину.

ІІ ряд - Ви називаєте характеристику цієї тваринки.

ІІІ ряд - називаєте чи подобається Вам ця тваринка чи ні.

Але  спочатку вчитель показує приклад з одним учнем, як виконувати завдання кожному ряду.

T:  What is this?

P1: It is a fish.

It is big. I like it.

T: Well. Let`s begin.

Вчитель вказує на малюнок.

Т:  What is this?

I ряд:   It is a lion.

II ряд:  It is  big and funny

III ряд:  As for me I like it.

T: What is this?

I ряд:  It is bird.

II  ряд:  It is small.

III ряд: As  for me I like it.

T: What is this?

I ряд: It is a snake.

II ряд:  It is long and ugly.

III ряд: As for me I do not like it.

T:  Good job! Thank you very much!

Потім 1-2 учня описують одну із тваринок.

Т:  Who wants to describe animal? Well, you are welcome.

P1: This is a lion

It is big.

It is funny Cat.

I like it.

 

 

 

Гра   «Clap your hands »

 

T: let`s play the game

Коли Ви почуєте назву тварини, Ви clap your hands,  а коли чуєте назву не тваринки, кажете WOW.

Are you ready?

Pupils: Yes. We are.

T:  A  parrot, a box, a cat, a dog, a pen, a lion, a chair. a rubber, a lion, a bird, a zebra, a rabbit, a frog.

Острів « Веселі цифри»

Т: Ми продовжуємо свою подорож, зараз ми на острові «Веселі  цифри». На цьому острові живе багато тваринок, але вони дуже засмучені, вони не можуть порахувати свої предмети.

Let`s help our animals.

Look at the blackboard!

 На дошці  знаходяться малюнки із тваринками і предметами.

T: How many apples has a rabbit?

Pupils: One, two, three, four. Four.

T: How many bananas has monkey?

Pupils: One, two, three.  Three.

T:  How many balls has a snake?

Pupils: One, two, three, four, five.

T: How many flowers has a bird?

Pupils: One, two, three,  four, five, six, six.

T: How many bones has a dog?

Pupils: One, two, two.

T: How many cakes has a fish?

Pupils: One, two, three, four, five, six, seven. Seven.

T: How many balloons has a lion?

Pupils: One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten. Ten.

T: Wonderful!

Сюжетно-рольова гра

«Коментування лічби»

 T: Children, до нас у гості прийшли snake Sherry та fish Freddy. Вони вирішили багато прикладів з математики. Давайте перевіримо їх. Як добре вони знають математику.

Вчитель  поділив клас на 2 команди: 1 команда Sherry – змійки, 2  команда  Freddy – рибки.

На дошці знаходяться приклади змійки та рибки. Кожен із учнів із своєї команди виходить до дошки  від імені змійки чи рибки коментує свій приклад.

T: Let`s begin.

P1: Hello, I am Sherry. Two plus one is three. It is right.

P2 : Hello, I am Freddy.

Six minus two is five.

It is wrong.

Six minus two is four.

V.  Підведення підсумків уроку

Кросворд «Знайди назву тварини?»

Вчитель ділить клас на 3 команди. Кожній команді роздає кросворд та завдання – знайти якомога більше назв тварин.

Т: Команда, яка знайде багато назв тварин, та і переможе.

Т: Що ми робили з вами на уроці ?

У які країни ми подорожували?  З якими тваринами бачилися? Що ще ми робили на уроці? Учні відповідають на запитання.

Т: Сьогодні всі дуже добре працювали, всі молодці, так тримати!

VІ. Закінчення уроку

T: The lesson is over! Good bye!

Pupils: Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку