Урок " Тварини . Розвиток навичок аудіювання "

Про матеріал
Розробка уроку у 1 класі до Нової української школи за підручником Quick Minds з теми "Тварини"
Перегляд файлу

Розробка уроку у 1 класі  до Нової української школи за підручником

 Quick Minds

Тема : Тварини

Мета :

повторити вивчені раніше вирази та слова;

розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.

 

Очікувані результати:

узагальнити  навички сприйняття на слух лексики з теми « Знайомство» відповідно до програмних вимог; застосовувати та закріпити вміння учнів рахувати в межах 10; повторення мовного матеріалу ; розпочати вивчення з лексики тварин;

повторення структур представлених у темі « Тварини» відповідно чинної програми 1 класу.

 

Обладнання :

Підручник , роздатковий матеріал, картки з малюнками,  аудіо файл з піснею  (QuickMinds).

 

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  2.  Привітання.     Good morning, good morning ,

                        good morning to you,

                        good morning ,

                        good morning ,

                        I’m glad to see you.

                        I’m glad to see you too.

Teacher: Smile each other, clap your hands. Thank you, sit down.

Пісня “ Hello” https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Вчитель показує малюнки тваринами, щоб діти вгадали тему уроку. Після цього вчитель коротко повідомляє мету уроку. Та вивчення нових слів з теми «Сім’я»

 

 

4.Фонетична  зарядка

Скоромовка для закріплення правильної артикуляції звуку[e]:

                                       What a big black cat!

                                   What a cat! What a cat!

 

5.Вивчення  слів з теми  .

 

Слово англійською

транскрипція

Переклад

mother

[Mʌðər]

матір

father

[Fɑːðər]

батько

daughter

[Dɔːtər]

дочка

son

[Sʌn]

син

sister

[Sɪstər]

сестра

brother

[Brʌðər]

брат

grandfather

[‘grænfɑːðər]

дід, дідусь

grandmother

[‘grænmʌðər]

бабуся

aunt

[Ɑːnt]

тітка

uncle

[‘ʌŋk(ə)l]

дядько

 

Та повторення раніше вивчених слів «Тварини

6. Фізхвилинка.

Hands up, hands down.

Hands on hips, sit down

Hands to the side,

Hands down.

Sit down.( please).

7.Робота з підручником

1.1.Вправа 1 ( сторінка 62)

Послухай, покажи та скажи CD 2 , 40

 

1.2.Вправа 2 (сторінка 62 ,послухай та заспівай)

2. Послухай та пронумеруй у зошиті

Вправа 1, сторінка 63 CD 42

8. Робота з прописами, вивчення букви “Ll”

9. Етап перевірки розуміння.

Учні показують олівцями на членів родини, яких вивчили на уроці на називають їх.

10. Підсумок уроку.

1. Вчитель повторює фрази та назви тварин і лексику з теми «сім’я» , озвучених на уроці.

     Узагальнює тему та виконані на уроці завдання.

2.Учні стають у коло кажуть один одному: ” Goodbye”.

The lesson is over. Send a beautiful smile to each other. Thank you. See you next lesson. Good bye.

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 січня 2022
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку