Урок у 1 класі НУШ. Закріплення звукового значення букви Х (ха). Читання в особах. Опрацювання тексту «Хитрий Хома»

Про матеріал
Урок закріплення знань, умінь і навичок. Мета: повторити вивчену букву, формувати уявлення про її назву та звукове значення; виробляти навички читання прямих і зворотних складів, слів з буквою Х х (ха) ; розвивати уміння виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; закріпити знання дітей про вживання великої літери, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зорову, слухову, смислову пам'ять; активізувати пізнавальну діяльність учнів; розвивати мовлення і мислення ; виховувати бажання пізнавати нове; толерантне ставлення до оточуючих людей
Перегляд файлу

 

Тема. Закріплення звукового значення букви Х (ха). Читання в особах. Опрацювання тексту «Хитрий Хома»

Мета: повторити  вивчену букву, формувати уявлення про її назву та звукове значення; виробляти навички читання прямих і зворотних складів, слів з буквою Х х (ха) ; розвивати уміння виконувати  звуковий та звуко-буквений аналіз слів; закріпити знання дітей про вживання великої літери, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зорову, слухову, смислову пам'ять; активізувати пізнавальну діяльність учнів; розвивати мовлення і мислення ; виховувати бажання пізнавати нове; толерантне ставлення до оточуючих людей

Очікувані результати: учні розпізнають букву «Х» серед інших літер алфавіту; вміют знаходити букву «Х» у словах; сприймають усну інформацію, аналізують  інформацію та оцінюють її, вчаться працювати з підручником та медіапродукцією;  працюють в парах.

Обладнання та наочність: підручник, мультимедійна презентація, проектор, цеглинки лего.

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Доброго дня!  - мовлю за звичаєм.

Доброго дня! – кожному зичу я.

Тож усміхніться , любі діти,

Я вашим успіхам буду радіти.

Щоб ми провели цікавий урок, щоб збагатилися новими знаннями, прошу зібрати всю свою енергію, думки, вміння і навички та бути активним на уроці

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Мовна розминка. Повторення скоромовки.

- Прочитайте скоромовку спочатку повільно, а потім у швидкому темпі.

Ховрашки хотіли хліба.

Ховрашкам давали рибу.

Ховрашки халви хотіли,

Та просити не уміли.

Хто нам зможе підказать,

Що вони іще їдять?

  •          Який звук зустрічається найчастіше? (х)
  •          Якою буквою позначається він на письмі? (ха)

 

- Ви, мабуть, здогадалися, що буква Ха буде головною на уроці. 

І саме з нею будемо виконувати цікаві завдання, читати слова і цікавий текст.

  1. Гра «Мікрофон».

      1) Яку  букву ми вивчили на минулому уроці?

      2) Який звук вона позначає?

      3) Який це звук, голосний чи приголосний?

      4) Перевірте, звук [х] глухий чи дзвінкий?

      5) А який дзвінкий звук стане до нього в пару?

3. Чистомовка.

Хи-хи-хи-прилетіли птахи.

Ха-ха-ха – у синьому небі літає комаха.

Ах-ах-ах – горобчик сів на дах.

Ух-ух-ух – мама одягла фартух.

4.Робота з загадками.

Без крил летять, Без ніг біжать, Без води пливуть. (Хмари).

 

Його пожива – це листочки,

Домівка – деревце чи кущ.

З’являється у травні точно.

Поважний, симпатичний … (Хрущ).

 

  •          Що ви знаєте про цього жука?
  •          Коли він з’являється?
  •          Чим корисний, а яка шкода від нього?

 

 Народився на землі,

 Зарумянивсь на вогні,

 І зявився на столі

До борщу тобі й мені.(Хліб).

 

Він продукти зберігає,

Їжу в холоді тримає.

Є у ньому морозильник,

Зветься диво …(Холодильник)

 5. Гра “Розсипанка”.

 (Г,х,і,о,р;  м,х,у,а;  а,т,х,а;  і,л,х,б).

6. Визначаєм [г] чи [х].  

… обот, … олос , … рак, …віст, …устка.

 Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=3suQb7il4kM

ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу

1.Робота з «Букварем».

-Хто зображений на малюнку?

-Що роблять хлопчики?

-Коли можна грати у хокей?

 1) Читання завдання Читалочки.

                - Прочитайте склади в таблиці у прямому і зворотньому напрямку.

      - Придумате імена хлопчикам.

       -З якої букви починаються їхні імена?

      - Хто з якого міста?

      - З якої букви пишемо назви міст?

2) Словникова робота

Шайба – круглий гумовий диск, спортивний інвентар для гри в хокей.                             

Хобот – довгий ніс, що зустрічається у слонів.

Хованки – піжмурки, дитяча гра.

Ковдра – постільна річ.

Метушилась - швидко рухалась, піклуючись про когось.

3) Читання тексту в особах (с.28).

4  )Що в реченнях не так?(с.28).
-хатка у слона
-на спині у равлика хобот
-на морі пінились хованки
-діти грали у хвилі

Фізкультхвилинка

5) Робота з текстом «Хитрий Хомка»

а) Читання тексту вчителем.

б) Придумуємо свій заголовок.

(«Хитра хвороба», «Хитрощі Хоми», «Дивовижна сила хокею», « Чудодійні ліки»).

в) Бесіда за змістом тексту.

-Про кого розповідається у тексті?

-Що сталося з Хомою?

- Чому він не міг видужати?

-Хто полікував Хому?

-Чому нас вчить це оповідання?

6) Читання тексту «ланцюжком».

7) Гра « Вовк і заєць».

У грі беруть участь двоє дітей. Один виконуватиме роль «вовка», другий «зайця». Заєць читає перший рядок і продовжує читати далі. Вовк починає читати тоді, коли Заєць прочитав перший рядок, і читає так, щоб наздогнати у читанні Зайця. Діти слідкують за ними. Якщо Вовк наздожене Зайця. То діти плещуть в долоні.

8) Переказ тексту.

Технологія «Крісло автора»

ІV.  Рефлексія

- Що вам сподобалось на уроці?

- Чим був корисний для вас цей урок?

- Оцініть якість своєї роботи.

- Обведіть зелений смайлик, якщо вам на уроці дуже сподобалось.

- Обведіть жовтий смайлик, якщо на уроці було легко.

- Обведіть блакитний смайлик, якщо було складно.

- Обведіть червоний смайлик, якщо на уроці було важко працювати.

 

Рефлексия клипарт (50 фото)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку