Урок у 1 класі. «Я досліджую світ» Мовно – літературна галузь. Тема:Сюжетно- рольові та рухливі ігри.Інсценізація казки.Закріплення знань про мову і мовлення

Про матеріал
Урок у 1 класі. «Я досліджую світ» Мовно – літературна галузь. Тема:Сюжетно- рольові та рухливі ігри.Інсценізація казки.Закріплення знань про мову і мовлення. Створення коротких письмових повідомлень.
Перегляд файлу

Урок у 1 класі.

«Я досліджую світ» Мовно – літературна галузь.

Тема:Сюжетно- рольові та рухливі ігри.Інсценізація казки.Закріплення  знань про  мову і мовлення. Створення коротких письмових повідомлень.

Очікувальні результати: бере участь у сюжетно- рольовій грі;

-дотримується норм мовленнєвого етикету;

- відповідає на запитання, ставить запитання іншим;

-імпровізує з інтонацією.

-виконує звуковий аналіз слів;

-використовує

інформацію з інших джерел ;

-співпрацює у команді;

            ХІД УРОКУ

Ранкове коло.

Вправа «Вітання» (діти вітаються )

За допомогою «6 цеглинок» (лего) дізнаємось  який настрій у дітей. Діти, які показали цеглинку червоного кольору мають гарний настрій, зеленого- звичайний, синього – поганий. Будують вежі., порівнюють , вежа якого настрою найбільша. Підбадьоруємо дітей з поганим настроєм.Доручаємо ім  розпочати лічилку «Бігли коні під мостами» для обрання дитини дня

.Вправа «Авторське крісло» За допомогою вправи «Інтервю» Діти стають журналістами, дитина дня розповідає про стан погоди, пору року, день , місяць, .

Вправа «Наша реклама» діти рекламують яким має бути урок та якими вони мають бути на уроці.Урок- цікавий, творчий, продуктивний.

Учні уважні, активні допитливі.

Обмін інформацією.

Дітям дається запитання , про те , що іх здивувало, йдучи до школи. Обговорюємо. Знайомимось з темою тижня та темою дня.

По темі  ставимо проблемні запитання.Наприклад тема: «Світ рослин»?Для дітей звучать 5 журналістких запитань, які роздані в групки . Діти працюють в групках.Презентують свої відповіді.

Фізкультхвилинка

 Загадки підібрані до теми дня.

Діти іх відгадують і слова - відгадки  записують у зошити
виконують звуковий аналіз цих слів, ділять слова на склади і визначають лексичне значення.

Читання тексту  учнями. «Ланцюжком» -

«Легенда про Нарциз» Для обговорення цього оповідання використовую прийом «6 капелюшків»

 Діти отримують капелюшки  шести кольорів (6 груп)

 Команда кожного кольору капелюшка має завдання.

Кожен колір асоціюється з якимось предметом..Діти працюють над завданнями.Презентують свою роботу.

За допомогою цієї вправи , діти зробили відкриття: «Красу ми можемо побачити,  почути і відчути серцем»

Рольова гра «Врятована краса» Діти виконують роль  хлопчиків, які хотять зірвати квіточку. Квіточка запитала, чи гарна вона? Хлопчики роздивились, відмітили які в неі пелюстки, яка серединка, яке стебельце .Раптом побачили крапельку водички.Що це? Це сльоза квіточки.  Соромно стало хлопчикам і вони вибачились. І квіточка радісно затанцювала.

Рефлексія.

Урок був для мене цікавим, тому що…

Було для мене складно те що…

Запамятав про…

Дякую за співпрацю.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
2606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку