НУШ. Розробка ранкової зустрічі для 1 класу "Чи може людина жити без рослин?" Тема тижня "У світі рослин"

Про матеріал
НУШ. Розробка ранкової зустрічі для 1 класу "Чи може людина жити без рослин?" Тема тижня "У світі рослин"
Перегляд файлу

НУШ 1 клас Ранкова зустріч «Для чого людині потрібні рослини?                                

 

Тема тижня «У світі рослин»

 

Мета. Підняти дітям гарний настрій на цілий день, створити такі умови, щоб кожна   дитина відчувала себе особистістю, розвивати у кожного учня компетентності Нової Української школи. Щоб кожен із них знайшов своє місце у житті.

 

                                              Хід заняття

  1. Ранкове коло. Діти вітаються по черзі, прикладають долоньку до долоньки правої ручки. Називають один одного у формі звертання, дарують посмішку, говорять комплімент і побажання.

Наприклад:

-Доброго ранку, Марійко!

-Доброго ранку, Андрійку!

(Дивляться один одному в очі, посміхаються)

-Ой, які в тебе розумні очки!

-Дякую.

-Бажаю , щоб у тебе усмішки квітли!

-Дякую.

 

      2. Вітання сонечку (імітують рухи)

Доброго ранку, привіт тобі, сонечко!                                                                                          День усміхнувся мені крізь віконечко.

Хто мені скаже щасливо: «Привіт!»?                  

Весь білий світ!                                                                                                                       Сонце і небо, хмарка й комашка,                                                                                        котик і півник, вітер і пташка,                                                                                                            тато і мама, бабуся і дід…

 Весь білий світ!                                                                        

 

На стенді «Мій настрій» показують свій настрій

 

  1. Щоденні новини.   Діти разом з учителем обговорюють тему тижня, тему дня, дату, день тижня, пору року. Вчитель звертає увагу на те, як утворити число-дату сьогоднішнього дня. Називають місяці даної пори року. Відмічають погоду в календарі природи.

 

  1. Дослідження. Діти об’єднуються в групи , досліджують слова відповідно до теми тижня.

 

5. Презентація роботи груп, використовуючи авторське крісло і мікрофон.

 

6.Групове заняття.

(Діти сідають на килимок)

Зясовують для чого людям потрібні рослини, чи можуть вони жити без них.

Вчитель вислуховує кожного, дякує і потім доповнює відповіді дітей.

 

7. Розповідь про те, що рослини прокидаються кожна в свій час.

 

8.  Читання та обговорення оповідання «Квітковий годинник».

 

9. Обмін інформацією. Діти розповідають про свої враження від почутого.

 

10. Рефлексія.

 

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку