Конспект уроку для учнів з особливими потребами 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. На тему У лікаря. Тип уроку комбінований. Конспект до підручника Плахотнік
Конспект уроку у 10-A класі
Практична:
1.Навчити дітей розповідати про візит до лікаря
2.навчити учнів обмінюватись репліками стосовно здоров’я
3.навчити учнів вживати мовні кліше в мовних ситуаціях
Освітня:
1.вчити учнів осмислювати отриману на уроці інформацію та висловлювати своє ставлення до неї
2.розширити лексичний запас дітей
3. удосконалити навички вживання дієслів у теперішньому часі Indefinite та
Perfect
Розвиваюча:
Виховна:
1. картки зі словоспосполученнями – для розвитку діалогічного мовлення
2. підручник
3. граматична таблиця видо-часових форм дієслова
4. Схематичний план уроку
1) Початок уроку |
3 хв. |
2) Фонетична зарядка |
5 хв. |
3) Тренування вживання видо-часових форм дієслова |
8 хв.. |
4) Навчання вмінню репліціювати на почуте висловлювання, використовуючи кліше |
9 хв. |
5) Робота з текстом для домашнього читання |
12 хв. |
6) Подача домашнього завдання |
4 хв. |
7) Підведення підсумків роботи |
3 хв. |
5. Хід уроку
|
Good morning! Who is on duty today? Who is absent? During today’s lesson you’ll revise the topical vocabulary, the usage of verbs in different tense forms and the rules of word-formation. By the end of the lesson you should be able to discuss the text you’ve read at home. |
Мета: удосконалення навичок звуковимови, уведення в іншомовну атмосферу, активізація вивченої лексики в усних мовних висловлюваннях
Лексична гра |
Use the words in the box to write as many sentences as possible in 5 minutes. Your sentences must be grammatically correct and they must make sense reflecting your own experience. |
Cold |
District doctor |
To recover |
Headache |
Treatment |
Epidemy |
Pain |
Injection |
Cough |
temperature |
To prescribe |
Medicine for |
3. Тренування вживання видочасових форм дієслова
Мета: удосконалити навички вживання дієслів у теперішньому часі Indefinite та
Perfect
Прийом: опора на схеми
|
You still have difficulties with the correct usage of verb tenses. Let’s review and practice Present Perfect and Past Indefinite tenses. |
Name the tenses in the following sentences. Then match them with the uses below:
|
|
4. Навчання вмінню репліціювати на почуте висловлювання, використовуючи кліше
Мета: навчити учнів вживати мовні кліше в мовних ситуаціях
|
The boy is ill Висловіть подив Is he really ill? Спитайте про джерело інформації How do you know? Попросіть пояснення What do you mean? Повідомте дещо, що стосується вас за даною темою I also was ill a month ago and missed classes at school |
5.Робота з текстом для домашнього читання
Task 4 p.113-114
Мета: перевірити розуміння прочитаного, активізація лексики, повторення правил словотвору, обговорення змісту прочитаного
4) повторення правил словотвору |
What is the story about? Where did the action take place? Who are the main characters of the story? Whom do you sympathize? Find the sentences in the text with the words given below, translate them Write the words formed with suffixes or prefixes and make at least one more new word with each base word using either a suffix or a prefix. |
|
Write down your hometask p.87 Ex.8 |
|
What activity did you like best? What especially difficult for you? |