Урок у 2 класі. "Тварини"

Про матеріал

Тема: Тварини

Мета:

Навчальна: навчати описувати те, що бачиш на малюнку, повторити назви кольорів; формувати вміння застосовувати вивчене в знайомих і змінених ситуаціях, розвивати монологічне мовлення, удосконалювати техніку читання вголос;

Розвивальна: розвивати пам'ять, творчий характер у дітей, фонематичний слух, мовну здогадку, увагу, вміння самостійно працювати з картками;

Виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови; до навчання в цілому, вчити учнів бути уважними, організованими й активними; виховувати любов до домашніх улюбленців і тварин.

Обладнання: іграшки-тварини, малюнки, картки зі словами, картки з буквами і звуками, таблиці, аудіозапис, диск, підручник, робочий зошит, мультимедійна презентація до уроку.

Тип уроку: інтегрований. Урок узагальнення й систематизації знань.
Перегляд файлу

Урок у 2 класі. Тварини

Тема: Тварини

Мета:

Навчальна: навчати описувати те, що бачиш на малюнку, повторити назви кольорів; формувати вміння застосовувати вивчене в знайомих і змінених ситуаціях, розвивати монологічне мовлення, удосконалювати техніку читання вголос;

Розвивальна: розвивати пам’ять, творчий характер у дітей, фонематичний слух, мовну здогадку, увагу, вміння самостійно працювати з картками;

Виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови; до навчання в цілому, вчити учнів бути уважними, організованими й активними; виховувати любов до домашніх улюбленців і тварин.

Обладнання: іграшки-тварини, малюнки, картки зі словами, картки з буквами і звуками, таблиці, аудіозапис, диск, підручник, робочий зошит, мультимедійна презентація до уроку.

Тип уроку: інтегрований. Урок узагальнення й систематизації знань.

                                                           Хід уроку

І. Введення в сферу іншомовного мовлення

1. Привітання

T. Good morning, children! I’m glad to see you again and I think you are well today. Am I right. How are you today?

- I am well.

- I am fine.

- I am OK.

- I am happy.

- I am all right.

T. Well, thank you. Let’s sing a song “How are you”.

(діти співають пісню)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Повідомлення теми та мети уроку

T. The  topic of today’s lessons is Pets and Animals and parts of the body. We’ll listen to the poem, read the text about animals, play game.

2. Введеня в іншомовну атмосферу

Фонетична зарядка

[j] yes, yellow, grey.

Letter Yy

[i] happy, family, funny.

Song “Are you happy?” Yes, I am.

Conversation

T. So, pupils. I have a surprise for you.

This is a toy. But you have to guess. What toy is this? Ask questions to guess.

Діти по черзі задають запитання вчителю.

  • Is this a robot?
  • No, it is not.
  • Is this a doll?
  • No, it is not.
  • Is this a car?
  • No, it is not.
  • Is this a teddy-bear?
  • Yes, it is.
  • Is this a cat?
  • Yes, it is.
  • Is this a dog?
  • Yes, it is.

Song “Is this a dog”.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення раніше вивчених лексичних одиниць і граматичних структур

Дітям роздаю малюнки тварин. Тваринки оживають і називають себе за допомогою чарівної палички, якою до них торкається вчитель.

  • I am a frog.
  • I am a rabbit.
  • I am a turtle.

Teacher. Introduce your friend.

  • He is a dog.
  • He is a hamster.
  • She is a cat.
  • She is a fish.

Teacher. We use he – for він, and she is – for вона.

  1. Song “Who’s she?”

На дошці вправа (з’єднай першу букву кожного слова з його другою частиною).

 

 

 

S

B

F

M

other

Ister

rother

ather

 

  1. Practice grammar

 

We

have got

I

have got

She

has got

It

has got

 

  1. Song “She has got a pet” PB p. 99, lesson 1.
  2. Повторення кольорів.

 На дошці слова з перекладом.

Colour – колір

Yellow – жовтий

Grey – сірий

Green – зелений

Brown – коричневий

Pink – рожевий

Now, children, listen to the poem. But at first look at new words and repeat them after me.

На мультимедійній дошці таблиця з кольорами та слова пісні про кольори. Бажано, щоб слова, які називають кольори, були відповідного кольору. Діти бачать кольоровий переклад і їм це дуже подобається, бо є зоровий переклад.

Let’s listen to the song and repeat after me. Sing to the music.

Red and yellow,

Blue and green.

Pink and green,

Blue and green.

Red and yellow,

Blue and grey,

Black and white

And brown.

 

 

  1. Закріплення та систематизація лексичних одиниць

Teacher. Its great. And now pupils look at over teddy-bear and try to recall parts of the face you know (на дошці вичислені картки зі словами-назвами частин обличчя, діти читають ці слова й беруть по черзі вирізані з кольорового паперу частинки обличчя і тіла й прикріплюють їх, роблячи цим самим макет “ведмедика»).

  1. Перегляд мультфільму англійською мовою «A Big Bear in a Big Blue House”, Part II “Colors”

Методичний коментар. Під час перегляду мультфільму діти запам’ятовують дії ведмедика зі змінювання кольорів, по закінченню учні виконують завдання на альбомних аркушах за допомогою фарб і пензликів, малюючи повітряні кульки змішаними кольорами: червоний + жовтий = оранжевий; жовтий + синій = зелений; червоний + синій = фіолетовий, повторюючи цим самим раніше вивчений лексичний матеріал із теми «Кольори».

Read + Yellow = Orange

Yellow + Blue = Green

Red + Blue = Violet

Після малювання другокласники виконують пісню «Red, Yellow, Blue and Green”.

  1. Опис ведмедя за допомогою картинок

Make up a story.

This is a … . It’s name is Teddy. It has got 2 … …  (small ears) and brown … … (eyes). The Bear has got a big … (nose) and a small … (mouth). It’s very funny.

Примітка. Якщо немає мультфільма, можна виконати слідуючі завдання.

На дошці текст. Учні читають текст і згадують тварини.

This is a black dog. The dog can run and jump. This is a cat. It is red. The cat can jump. The cat cannot swim. This rat is grey. The rat can run. The rat can hop. This is a frog. It is green. The frog can swim.

  1. На дошці з’являються малюнки з тваринами, а діти отримують картки із завданням до цих малюнків:

Now, I’ll give you cards. Here you can see three sentences.

http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=29d640ee4c4ab0b&mb=imgdb_preview_1889Look at the pictures with animals. You must complete these sentences.

1 card

I have got a (cat).

The cat is (red).

It can (jump).

 

(cat, red, jump)

http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=4a0689791ff2b4ab&mb=imgdb_preview_4532 card

I have got a (pig).

The pig is (pink).

http://go4.imgsmail.ru/imgpreview?key=6dbb0d6944290446&mb=imgdb_preview_2040It can (eat).

(pink, pig, eat)

3 card

I have got a (dog).

The dog is (black).

http://go4.imgsmail.ru/imgpreview?key=4b256b5261b72705&mb=imgdb_preview_1747It can (run).

(run, dog, black)

4 card

I have got a (frog).

The frog is (green).

http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=673cd048950b8ae6&mb=imgdb_preview_2014It can (swim).

(green, frog, swim)

5 card

I have got a (bear).

The bear is (brown).

It can (sleep).

http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=2a612c762ffd0d6&mb=imgdb_preview_75(bear, sleep, brown)

6 card

I have got a (chicken).

The chicken is (yellow).

http://go3.imgsmail.ru/imgpreview?key=7f11be500c266ff0&mb=imgdb_preview_923It can (hop).

(hop, yellow, chicken)

7 card

I have got a (rabbit).

The rabbit is (white).

It can (jump).

(white, jump, rabbit)

http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=4fc64af7863c4c8b&mb=imgdb_preview_20148 card

I have got a (mouse).

The mouse is (grey).

It can ( eat) .

(mouse, eat, grey)

Діти читають свої відповіді, після чого на дошці з’являються зразки правильних відповідей.

  1.  Фізкультхвилинка

Physical activity

I think we need to have a break. Let’s do some physical exercises.

Say hello with your legs.

Say hello with your hands.

Say hello with your heads.

Say hello with your backs.

Say hello with your shoulders.

Say hello with your places.

  1. Прочитай за ролями.
  • What colour is the chick?
  • It’s yellow.

 

  • What colour is the bear?
  • It’s brown.

 

  • What colour is the frog?
  • It’s green.

Учні читають за ролями ланцюжком питання та відповіді. Даля вчитель показує різнокольорову іграшку або малюнок, наприклад собаку. Діти описують її.

  1.  Гра «Yes/ no”
  1. This is a cat.
  2. It’s a dog.
  3. The dog is little.
  4. The dog is red and black.
  5. The dog is yellow, orange and blue.

Key: 1) no, 2) yes, 3) yes, 4) no, 5) yes

  1.  Прочитай діалоги і побудуй подібні.
  • I have got a dog.
  • What colour is it?
  • It’s black.
  • Can your dog run?
  • Yes, my dog can run.

 

  • I have got a pig.
  • What colour is it?
  • It’s pink.
  • Can your pig jump?
  • No, my pig cannot jump.
  • My pig is big and fat.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Підбиття підсумків уроку

T. Thank you very much for your work.

Today at the lesson we:

Pupil 1. Sing songs.

Pupil 2. Read.

Pupil 3. Write.

Pupil 4. Dance.

Today we’ve worked very well. We’ve done a lot of work. Your marks for the lesson are… . Мотивація оцінок.

Summarizing

Do you like animals?

Do you have a pet/

Game “Clap your hands”. Учні плескають в долоні, якщо чують слова з теми «Animals”

  1. Пояснення домашнього завдання.

Teacher. The lesson is over. Good-bye. See you next time.

 

                                                                             Підготувала Колісніченко К.Т.

                                                                              Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                              Великописарівського району

                                                                              Сумської області

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 липня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку