Урок у 3 класі на тему «Одиниці вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна» з використанням технології « 6 капелюшків»

Про матеріал
Урок у 3 класі на тему «Одиниці вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна» з використанням технології « 6 капелюшків»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок у 3 класі на тему «Одиниці вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна» з використанням технології « 6 капелюшків»

Номер слайду 2

Мета: ознайомити учнів з новими одиницями маси — грамом, тонною; встановити співвідношення між грамом і кілограмом, між кілограмом і тонною; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати старанність. Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Номер слайду 3

Хід уроку. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТВсі сідайте тихо діти, Домовляймось не шуміти. На уроці не дрімати А старанно працювати.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ1. Перевірка домашнього завдання2. Усні обчислення. З якими числами ми працюємо протягом останніх уроків математики?-Порахуйте сотнями від 100 до 1000.-Порахувати від 100 до 120;-Порахувати від 250 до 260;-Порахувати від 456 до 472.-Порахуйте у зворотньому напрямку від 121 до115.-Назвіть сусідів числа 300.

Номер слайду 6

3. Гра « Знайди зайве число»111 123 222 333 444 555 317 417 517 777 6174. Гра « Допоможи Незнайкові»400+500=700 800-100=600500+100=800 500-200=300300+600=900 700-200=100400+200=800 900-300=5005. Каліграфічна хвилинка. Запишіть число 999. Дайте характеристику цьому числу.( Найбільше трицифрове, непарне, склад 9 сотень, 9 десятків, 9 одиниць, сусіди – 998, 1000)

Номер слайду 7

ІІІ ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУВчитель: Наближаються новорічні свята. Святий Миколай проходить сотні кілометрів, щоб прийти до вас. А за плечима він несе мішки з подарунками. А чи важко йому? За допомогою якого приладу можна виміряти масу?— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новими одиницями вимірювання маси, пригадаємо вже відомі вам, встановимо відношення між одиницями маси.

Номер слайду 8

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ1. Ознайомлення з вагами Історія створення ваг починається два тисячоліття тому. Ваги винайшли тоді, коли з’явилася торгівля. Вони використовувалися торговцями ще в далекій давнині, коли за покупки розплачувалися не грошима, а просто обмінювалися товаром. Найперші ваги, використовувалися в Стародавньому Єгипті, в Вавилоні, а також в Месопотамії. Тоді вони виглядали як коромисло з однаковими чашами, які підвішувалися на його кінцях.

Номер слайду 9

Насправді ваги бувають різні:побутові, ювелірні, медичні;вантажні. Найбільш поширені на сьогоднішній звичайно ж цифрові ваги.

Номер слайду 10

- Де ви бачили ваги?(ринок,магазин, вдома). Пригадайте, яка основна одиниця вимірювання маси?( кілограм)- А якщо потрібно зважити дрібну річ, то яку одиницю вимірювання потрібно взяти?- Ось тут у пригоді стане дрібна одиниця вимірювання маси — грам,

Номер слайду 11

2. Ознайомлення з одиницею маси — грамом. Вчитель: Масу предметів, які легші за 1 кг, вимірюють грамами. Один грам — це тисячна частина кілограма. Отже, 1000 г = 1 кг1 кг=1000 г

Номер слайду 12

3. Практична робота. Демонстрування терезів і гирьок для зважування. Зважування дрібних предметів. Які ваги вам подобаються більше, терези чи електронні?Які ваги зручніші ?Які ваги мають більше переваг?

Номер слайду 13

5. Ознайомлення з одиницею маси — тонною— А якщо потрібно виміряти масу синього кита, які одиниці маси ми для цього використаємо?— Тут у пригоді стане найбільша одиниця маси — тонна.1 т = 1000 кг

Номер слайду 14

6. Первинне закріплення (с.71,№ 466)— Прочитайте таблицю.1 ц = 100 кг 1 т = 10 ц 1 т = 1000 кг— Користуючись таблицею, виконайте завдання.• Запишіть у центнерах: 500 кг; 800 кг; 300 кг; 3 т; 8 т 500 кг.• Запишіть у кілограмах: 7 ц; 6 ц; 2 ц.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ1. Завдання за малюнком (с. 72,№468)— Визначте масу одного кроля. Розв’язання1) 5 + 5 = 10 (кг) — маса гирьок на правій чаші2) 10 - 1 = 9 (кг) — маса трьох кролів3) 9 : 3 = 3 (кг)Відповідь: 3 кг маса одного кроля.

Номер слайду 17

2. Розв'язування задачі з буквеними даними (с. 72,№469)1.)Ціна 1 м тканини b грн. Усього тканини a м. Вартість усієї тканини с грн. Поясни, про які величини дізнаємось за такими виразами:b ∙ а — (вартість)                           с : b — (ціна)   с : а — (кількість)2.)Як зміниться вартість товару , якщо кількість збільшиться у кілька разів за однакової ціни?А якщо зменшиться?

Номер слайду 18

Самостійна робота. Завдання на картках500 кг - … ц 4 ц - … кг300 кг - … ц 8 ц - … кг2 т - … ц 1 т - … кг

Номер слайду 19

VI. Підведення підсумків- Які нові одиниці маси запам’ятали?- Навіщо потрібно знати одиниці маси ?Що цікавого почули на уроці?Що сподобалось на уроці?VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку