Урок у 5 класі " Free time .The camping adventure"

Про матеріал

Урок англійської мови з теми "Free time.The camping adventure" допомагає активізувати пізнавальний інтерес учнів,покращити навички аудіювання та читання .Використання пісні про автобус, яскравої наочності (малюнків) та матеріалів British council for kids (тексту про пригоди у таборі та розмальовки) сприяють зацікавленості учнів вивченням мови.

Перегляд файлу

План- конспект відкритого уроку з англійської мови у 5-А класі            Тема : ” Free time. The camping adventure“                                                                          Мета: навчальна:   тренувати у вживанні лексики за темою “Вільний час. Хобі”,  мовних структур, спеціальних запитань у Present Indefinite, Past Indefinite, Present Perfect tense                                                                                  розвиваюча    :  розвивати навички аудіювання , читання, мовлення, вміння співпрацювати в парах, у команді                                                                                                                                     виховна: виховувати ввічливість, вміння поважати думку оточуючих, бережне ставлення до навколишнього середовища.                                       Обладнання : текст, дошка, малюнки ,  картки, мультфільм                                                                                                                                                                                    Хід уроку I. Організаційний момент.                                                            GREETING. Привітання                                                                                                                     T. :  Good morning children! I’ m glad to see you.                                                         Ps :Good  morning teacher !                                                                                                         Пісня– привітання  “ Good morning”                                                                                    Good morning , good  morning                                                                                      How are you?                                                                                                                                   I’m fine , thank you!                                                                                                                                2 . Aim .Повідомлення теми і мети уроку                                                                                T. : Today we’ll  talk about your  hobbies. Our topic is “ The camping adventure”. We’II learn new words, play games, do some morning exercises. And I hope we’ll have fun.                                                                                                 3. Warm – up.  Введення в іншомовну атмосферу. So, lets start our lesson with our phonetic drills.                                                                                                                   1. Phonetic drills       Listen and repeat after me.                                                                                                                     [ↄ] Hobby ,my hobby .I have a new hobby                                                                         [ i: ] been, tree, seen, reading                                                                                                      [ai] ride, to ride, riding a bike, riding. He likes riding a bike                                              [ↄi] coins, boy, ointment                                                                                                               [ᴂ] Dad, van , camp ,annoy                                                                                                             [ei] play, to play, playing an instrument, playing board games                           make , making , making things ,take ,take out                                                                          2. Мультфільм “Little van”                                                                                               [vi] [v] [ v][v]                                                                                                                                   van vase violin veggies                                                                                                                               Hey!                                                                                                                                         Lets go to v market!                                                                                                                                  O K ! Here we go!                                                                                                                      Vroom, vroom van,                                                                                                               Vroom, vroom van  Vases, violins, veggies are in a van                                               Vroom , vroom van} 2 times                                                                                                       Go, go to v market                                                                                                                    Vroom, vroom little van!                                                                                                            II. Основна частина уроку                                                                                                     1) Гра “Free time”.                                                                                                                      Поєднай словосполучення і малюнок.(картка 1)                                                         2.Гра “ I like”. Учні називають , як їм подобається проводити вільний час та виконують завдання картки 2 ( письмово складають речення за зразком I like/reading/.I don’t like/swimming.) Учні використовують слова попереднього завдання.                                                                                                                            3 Розгадування кросворда (робота з картками (картка 3) та біля дошки).                                                                                                                            1. If you want to buy something, you go …._ _ _ _ _ _ _ _   (shopping)                                  2.You can play online games on a……………. _ _ _ _ _ _ _ _ (computer)                                      3. If you want to read something, find a ……. _ _ _ _ (book)                                            4.Some games use a dice, counters and a….. _ _ _ _ _ (board)                                               5.In a pool or a sea ,you can go……………….._ _ _ _ _ _ _ _ (swimming)                       6.Wear a helmet when riding a………………_ _ _ _ (bike)                                                             7. On an MP3 player you can listen to………_ _ _ _ _(music)                                                   /HOBBIES/                                                                                                                                        4.Гра “Camping adventure “.Робота в парах.                                                                 Поєднай слово і малюнок, поєднай звук і слово.(картка 4)                                                    2. Аудіювання тексту «The camping adventure».                                             Ознайомлення з новою лексикою : scared – наляканий,to rub – терти , rare - рідкісний, annoy – дратувати                                                                                           3.Game « True –False» ( команди – 4 учня у кожній). Якщо ствердження правильне учні говорять : It’s true і показують червону картку. Якщо ствердження неправильне учні говорять : It’s  false і показують зелену картку.                                                                                                                                            1.Mum ,Dad , Ben and Tess are in a plane.-                                                                            2.Dad loves camping. +                                                                                                              3.Mum likes owls and enjoys to hear “Twit-twoo”.  -                                         4.Ben and Tess met an old man in a forest.-                                                                       5.Sam and Pam have never seen cows, deer and hares.+                              6.Children were very careful in the forest.-                                                                  7.People saw a wild pig in the forest.+                                                                                           8. The camping adventure was  great.+                                                                                                               4. PT- break                                                                                                                Фізкультпауза                       “If you are happy”                                                                                                               If you are happy and you know it clap your hands} 2 times                                     If you are happy and you know it                                                                                               and you are really want to show it                                                                                          clap your hands                                                                                                                                         5. Гра  “Attentive puрil”                                                                                                       Вчитель демонструє малюнки тварин , з якими зустрілися герої оповідання.  Уважний учень називає тварину, якої не було у лісі.                                                     6. Гра “ The best reader”     Читання уривка  за ролями.                                         7. Гра  “Інтерв’ю’’ . Журналіст задає запитання героям оповідання                                    C . :Ben was your camping adventure exciting?                                                                            Ben : Yes. It was. I have never been on a camping adventure before.                                            C.: Tess did you like everything in the camp?                                                                            T. : Yes.The adventure was great.                                                                                             C. : Did you enjoy making owl noises?                                                                                  T. : Yes I did. I think it was funny.                                                                                                C. :  Do you like bears?                                                                                                                    T. : No. I prefer my teddy bear.                                                                                                     C.  : Missis Alison have you enjoyed your camping adventure ?                       Mum ( Missis Alison) : No, I haven’t.                                                                                                  C. : Why ?                                                                                                                                      Missis Alison : I don’t like noise, I’m afraid of wild  pigs.                                                         C. : Mr. Alison what do think about your camping adventure?                                             Mr  Alison :It was really great. Fresh air, tents, wild animals and my family!                                                                                                                             8. Mime –game Хобі.( Учeнь жестами , рухами показує хобі , інші відгадують.)                                                                                                                                     8. Створення малюнків  « Take care of nature». Робота в парах. Учні отримують 2 малюнки з інструкціями та розмальовують один з малюнків за вибором.                                                                                                                                        9. Підведення підсумків уроку.                                                                                               Бесіда T.- PS Do you like our lesson,games? What did you like the most of all ?  Оцінювання . ( Словесне, індивідуальне)                                                                         Домашнє завдання: проект «My hоbbу»                                                                Good-bye children! See you  next lesson!

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку