Урок англійської мови з теми "Free time.The camping adventure" допомагає активізувати пізнавальний інтерес учнів,покращити навички аудіювання та читання .Використання пісні про автобус, яскравої наочності (малюнків) та матеріалів British council for kids (тексту про пригоди у таборі та розмальовки) сприяють зацікавленості учнів вивченням мови.
План- конспект відкритого уроку з англійської мови у 5-А класі Тема : ” Free time. The camping adventure“ Мета: навчальна: тренувати у вживанні лексики за темою “Вільний час. Хобі”, мовних структур, спеціальних запитань у Present Indefinite, Past Indefinite, Present Perfect tense розвиваюча : розвивати навички аудіювання , читання, мовлення, вміння співпрацювати в парах, у команді виховна: виховувати ввічливість, вміння поважати думку оточуючих, бережне ставлення до навколишнього середовища. Обладнання : текст, дошка, малюнки , картки, мультфільм Хід уроку I. Організаційний момент. GREETING. Привітання T. : Good morning children! I’ m glad to see you. Ps :Good morning teacher ! Пісня– привітання “ Good morning” Good morning , good morning How are you? I’m fine , thank you! 2 . Aim .Повідомлення теми і мети уроку T. : Today we’ll talk about your hobbies. Our topic is “ The camping adventure”. We’II learn new words, play games, do some morning exercises. And I hope we’ll have fun. 3. Warm – up. Введення в іншомовну атмосферу. So, lets start our lesson with our phonetic drills. 1. Phonetic drills Listen and repeat after me. [ↄ] Hobby ,my hobby .I have a new hobby [ i: ] been, tree, seen, reading [ai] ride, to ride, riding a bike, riding. He likes riding a bike [ↄi] coins, boy, ointment [ᴂ] Dad, van , camp ,annoy [ei] play, to play, playing an instrument, playing board games make , making , making things ,take ,take out 2. Мультфільм “Little van” [vi] [v] [ v][v] van vase violin veggies Hey! Lets go to v market! O K ! Here we go! Vroom, vroom van, Vroom, vroom van Vases, violins, veggies are in a van Vroom , vroom van} 2 times Go, go to v market Vroom, vroom little van! II. Основна частина уроку 1) Гра “Free time”. Поєднай словосполучення і малюнок.(картка 1) 2.Гра “ I like”. Учні називають , як їм подобається проводити вільний час та виконують завдання картки 2 ( письмово складають речення за зразком I like/reading/.I don’t like/swimming.) Учні використовують слова попереднього завдання. 3 Розгадування кросворда (робота з картками (картка 3) та біля дошки). 1. If you want to buy something, you go …._ _ _ _ _ _ _ _ (shopping) 2.You can play online games on a……………. _ _ _ _ _ _ _ _ (computer) 3. If you want to read something, find a ……. _ _ _ _ (book) 4.Some games use a dice, counters and a….. _ _ _ _ _ (board) 5.In a pool or a sea ,you can go……………….._ _ _ _ _ _ _ _ (swimming) 6.Wear a helmet when riding a………………_ _ _ _ (bike) 7. On an MP3 player you can listen to………_ _ _ _ _(music) /HOBBIES/ 4.Гра “Camping adventure “.Робота в парах. Поєднай слово і малюнок, поєднай звук і слово.(картка 4) 2. Аудіювання тексту «The camping adventure». Ознайомлення з новою лексикою : scared – наляканий,to rub – терти , rare - рідкісний, annoy – дратувати 3.Game « True –False» ( команди – 4 учня у кожній). Якщо ствердження правильне учні говорять : It’s true і показують червону картку. Якщо ствердження неправильне учні говорять : It’s false і показують зелену картку. 1.Mum ,Dad , Ben and Tess are in a plane.- 2.Dad loves camping. + 3.Mum likes owls and enjoys to hear “Twit-twoo”. - 4.Ben and Tess met an old man in a forest.- 5.Sam and Pam have never seen cows, deer and hares.+ 6.Children were very careful in the forest.- 7.People saw a wild pig in the forest.+ 8. The camping adventure was great.+ 4. PT- break Фізкультпауза “If you are happy” If you are happy and you know it clap your hands} 2 times If you are happy and you know it and you are really want to show it clap your hands 5. Гра “Attentive puрil” Вчитель демонструє малюнки тварин , з якими зустрілися герої оповідання. Уважний учень називає тварину, якої не було у лісі. 6. Гра “ The best reader” Читання уривка за ролями. 7. Гра “Інтерв’ю’’ . Журналіст задає запитання героям оповідання C . :Ben was your camping adventure exciting? Ben : Yes. It was. I have never been on a camping adventure before. C.: Tess did you like everything in the camp? T. : Yes.The adventure was great. C. : Did you enjoy making owl noises? T. : Yes I did. I think it was funny. C. : Do you like bears? T. : No. I prefer my teddy bear. C. : Missis Alison have you enjoyed your camping adventure ? Mum ( Missis Alison) : No, I haven’t. C. : Why ? Missis Alison : I don’t like noise, I’m afraid of wild pigs. C. : Mr. Alison what do think about your camping adventure? Mr Alison :It was really great. Fresh air, tents, wild animals and my family! 8. Mime –game Хобі.( Учeнь жестами , рухами показує хобі , інші відгадують.) 8. Створення малюнків « Take care of nature». Робота в парах. Учні отримують 2 малюнки з інструкціями та розмальовують один з малюнків за вибором. 9. Підведення підсумків уроку. Бесіда T.- PS Do you like our lesson,games? What did you like the most of all ? Оцінювання . ( Словесне, індивідуальне) Домашнє завдання: проект «My hоbbу» Good-bye children! See you next lesson!