Ставлячи за мету не лише активізацію вивчених ЛО та граматичних структур, вчитель шляхом опрацювання текстів та обговорення відео прагне навчити дітей аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, піднімаючи актуальні проблеми зникнення тварин і створюючи ситуацію діалогу, прагне сформувати активну громадську позицію з готовністю обговорювати питання пов'язані зі збереженням навколишнього середовища. Домашнє завдання є логічним продовженням теми уроку і змушує дітей ще глибше зануритися у проблему і підготувати інформацію про зникаючі види тварин у вигляді невеличкого проекту.
Предмет : англійська мова
Тема: Animals/ У світі тварин
Клас: 5
Мета уроку:
—Активізувати вивчені ЛО: mammals, fur, mane, feathers, intelligent, weigh
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
—Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Розвиватина вички письма.
— Виховувати культуру спілкування з тваринами та формувати прагнення до збереження навколишнього середовища.
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть розпізнавати і вживати нові лексичні одиниці
- зможуть описувати тварин, вживаючи конструкцію It has got …. It can….
- дати стверджувальну та заперечну відповідь Yes, it has./ No, it has not. Yes, it can. No, it cannot.
- вести короткий діалог
- аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, робити висновки
Наскрізні лінії:Екологічна безпека та сталий розвиток
Компетентності:
Розвивати екологічне мислення під час опрацювання текстів, аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність обговорювати питання пов’язані із збереженням навколишнього світу.
Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник Enterprise 1(Express Publishing)
ХІД УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! How are you? Ps: We are fine, thank you!
Повідомлення теми та мети уроку.
T:Let's start our lesson. Today we are speaking about animals.
Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо про тварин.
Уведення в іншомовну атмосферу.
Картинки із зображенням тварин перемішуються, учні по черзі тягнуть картинки, називають тварини, дають короткий опис та говорять, що вона вміє робити.
3. And now the funniest task. Listen to the animal noises and guess the animal. Ex2, p. 42 (CD 2, track 10).
А зараз найцікавіша частина. Послухайте звуки тварин та відгадайте її.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Look at the pictures and match them to the animals in the list. Then answer the questions in the book. Ex 1, p. 40
Учні, розглянувши малюнки, називають тварин; називають які частини тіла з указаних у вправі належать тій чи іншій тварині, вживаючи …. Has got…; учні говорять яка з тварин може виконати дію, …. can …;
Впр. 2, с. 40Учні швидко проглядають речення, слухають текст, позначаючи T/F. ( CD 2, track 9).
https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A
Let`s summarize the information we`ve got in ex. 3 and fill in the table at p. 41. Then we`ll try to use your notes and tell about dolphins and penguins . Учні заповнюють табличку на ст. 41 і користуючись своїми нотатками розказують про дельфінів та пінгвінів.
And now we`ll watch a video about endangered animals and discuss it. Be ready to say what animals are endangered, why, what should we do to save them. Discuss these questions in pairs.
https://www.youtube.com/watch?v=7k8CcAU2Lt0
Після перегляду відео про зникаючих тварин, учні обговорюють його у парах.
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-school linksВчитель пропонує учням вдома знайти та підготувати інформацію про будь-яку дику тварину, яка знаходиться під загрозою вимирання.
Home task WB p. 24 Ex. 4-5( write)
Список використаних джерел: