6 клас
Модуль: ЛЕГКА АТЛЕТИКА
Завдання. 1. Продовжити вивчення техніки стартового розбігу
Оцінити біг на 60 м..
2. Продовжити вивчення техніки відштовхування в стрибках у довжину.
Мета : формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою та спортом; удосконалювати спортивну майстерність за допомогою складання нормативів ;виховувати дитину консультанта.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Хід уроку
І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
Шикування в шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС за 10 сек.. Ходьба з різним положенням рук. Рівномірний біг до 1.5 хв. Ходьба. Перешикування в колону по два.
Комплекс ЗРВ : 1. В.П.- о.с. 1 - піднятись на носки руки вверх; 2- в. п. Повторити 6-8р.
2. В.п.- о.с. 1 - руки в сторони; 2-3 пружинні рухи вперед; 4- в. п. Повторити 6-8р.
3. В.п.- о.с. – упор присівши на правій нозі, ліву в сторону на носок, руки на пояс. 1-2 -перенесення тяжіння тіла ліву ногу; 3-4- перенесення тяжіння тіла на праву ногу . Повторити 6-8р.
4. В.п. – о.с. 1-присісти , руки вперед; 2- в.п. . Повторити 8-10 р.
5. В.п. – о.с. 1-поворот праворуч, руки в сторони; 2- в.п.; 3-4- поворот ліворуч руки в сторони. Повторити 6-8р..
6. В.п.- випад павою вперед ,руки на пояс . На кожен рахунок зміна положення ніг стрибком. Повторити 8-10 р.
Повільний біг 10-15 сек. Спеціальні бігові вправи – біг з високим підніманням стегна-2х 25; стрибки з ноги на ногу -2х20; прискорення -2х30-40 м.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
1. Продовжити вивчення техніки стартового розбігу . Оцінити біг на 60 м..
а) біг з низького старту по відміткам з поступовим розгинанням тулуба до кінця стартового розбігу – 3-4 х 40-50 м.;
б )біг 60 м. на результат -2-3 р.
2. Продовжити вивчення техніки відштовхування в стрибках у довжину.
а )стрибки в кроці , відштовхування в повільному бігу через один - два шага на третій -2-3 х 20м.;
б) стрибки в довжину з невеликого кроку , відштовхнувшись від лави, тумбочки, підкидного містка -4-5 р.;
в) стрибки у довжину з прискореного розбігу (7-9 бігових шагів), відштовхуватись від планки -3-4 р.
г) те ж саме з повного розбігу -3-4 разів.
1.Зустрічна естафета
Учнів розподіляють на дві команди, учасники кожної з них, розрахувавшись на перший-другий, у свою чергу діляться на дві частини. Перші номери кожної команди шикуються в колони і стають за позначеною лінією. На відстані 15-20 м від неї креслять другу лінію, за якою проти колони своїх партнерів стають другі номери.
За сигналом (голосом або свистком) гравці, які стоять першими в колоні №1, біжать до другої половини своєї команди, передають колоні №2 естафетну паличку і стають у її кінець. Другі номери, діставши паличку, біжать до перших номерів, передають їм естафетну паличку і т.д.
Виграє команда, яка раніше виконає завдання, тобто перші номери якої стануть на місця других номерів, і навпаки.
Кожен гравець перед тим, як віддати паличку, має перетнути накреслену лінію.
2.Зустрічна естафета з перешкодами
Розділити гравців на дві частини (вони шикуються в колону одна проти одної на відстані 10-15 м). Правила проведення естафети такі ж, як і попередньої.
Варіанти естафети:
а) змагання проводяться на лавах і дітям потрібно пробігти з одного кінця в інший;
б) учні мають пролізти через гімнастичний обруч (обручі);
в) діти перестрибують через натягнуту резинку;
г) стрибають через скакалку (пробігають пів дистанції, беруть скакалку, що лежить на підлозі, роблять 5-10 стрибків і біжать далі).
Вказівки до гри. Гравець повинен обов’язково подолати всі перешкоди.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Повільний біг 1 хв. Вправи на відновлення дихання. Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання: біг у повільному темпі 4-6хв.; згинання та розгинання рук в упорі лежачи
6 клас
План-конспект уроку
Тема: Низький старт. Техніка виходу зі старту.
Завдання уроку: 1. Навчити техніки низького старту.
2. Удосконалення техніки виходу зі старту.
3. Сприяти розвитку швидкості.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Матеріально-технічне забезпечення: секундомір, фішки, свисток.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування навантаження |
Методичні та організаційні вказівки |
||
П І Д Г О Т О В Ч А
Ч А С Т И Н А
П І Д Г О Т О В Ч А
Ч А С Т И Н А
|
1. Шикування, рапорт чергового. 2. Повідомлення завдань уроку. 3. Розповідь про техніку безпеки. 4.Теоретичні запитання. 5. Вимірювання ЧСС. 6. Повторення команд «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом». 7. Перешикування з однієї шеренги у дві, три. 8. Ходьба: Ø Звичайна; Ø На носках, руки вгору; Ø На п’ятках, руки за головою; Ø На зовнішній частині стопи Ø На внутрішній частині стопи Ø Нахили тулуба на кожен крок; Ø Відведення рук на кожен крок від грудей; Ø Права рука вгорі, ліва внизу на кожен крок відведення рук і зміна їх; Ø Руки до плечей на кожен крок кругові рухи руками Ø Випадами. 9. Біг: Ø Піднімання стегна; Ø Закидання гомілки; Ø З виносом прямих ніг; Ø Стрибками вгору (з ноги на ногу); Ø Стрибками «в кроці»; Ø Приставним кроком; Ø Схресним кроком; Ø Стрибками на лівій, правій нозі; Ø Ходьба в присяді; Ø Стрибками в присяді; Ø Прискорення. Ø 10. Вимірювання ЧСС. |
1 хв. 30 с. 30 с. 1 хв. 10 с. 1 хв. 1 хв. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с.
20 с.
20 с.
20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 20 с. 10 с. |
Всі стоять по команді «струнко».
Діти уважно слухають. Відповідають всі діти Діти стоять тихо Виконання обов’язкове Виконання обов’язкове
Руки прямі
Тулуб не нахиляємо вперед Руки в замок за головою
Торкання носочків
Тулуб прямий
Руки прямі
Якнайширший крок
Руки за спиною
Ноги прямі Якнайвище
Руки на поясі
Руки за головою
Якнайшвидше пробігти Виконання обов’язкове
|
||
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
|
1.Навчити техніки низького старту: Ø Максимальна швидкість бігу на місці; Ø Правильність тримання рук і тулуба під час низького старту; Ø Демонстрація вчителем. 2. Удосконалення техніки виходу зі старту: Ø Демонстрація вчителем; Ø Правильність тримання рук, тулуба, голови під час виходу зі старту. 3. Сприяти розвитку швидкості: Ø Естафети; Ø Біг на швидкість по прямій; Ø Передача естафетної палички в бігу;
Ø Техніка бігу по прямій. |
4 р.
4 р.
1 р.
1 р. 4 р.
2 р.
2 р.
2 р. |
Виконують всі діти Виконання обов’язкове
Виконання обов’язкове
Якнайшвидше пробігти по доріжці
Правильність роботи рук та ніг під час бігу |
||
Заключна
частина |
1.Дихальні вправи на розслаблення та розтягування. 2. Підсумок уроку, нагадування про домашнє завдання. 3. Виставлення оцінок. 4. Організований вихід з спортивного майданчика. |
2 – 3 хв. |
Оцінити рівень вирішення завдань уроку
Прибирання місця занять за допомогою учнів. |
||
|
|
|
|
|
|