урок у 7 класі "Функція"

Про матеріал
узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми "Функція. Лінійна функція "
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

з алгебри 7 клас

на тему:

«Узагальнюючий урок з теми «Функція».»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

вчитель математики

П’ятніцька Тетяна Леонідівна

Тема. Узагальнюючий урок з теми «Функція».

Мета: повторити, систематизувати та узагальнити матеріал з теми «Функція», продовжити формувати вміння та навички застосовувати знання з теми до розв’язування стандартних та нестандартних задач;

Розвивати логічне мислення; формувати комунікативні компетенції.

Виховувати любов до математики.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Ми закінчили вивчення теми «Функція» і на цьому уроці спробуємо узагальнити та систематизувати набуті знання та застосовувати їх до розв’язування задач.

Кожен із вас отримує оцінний лист, на якому ви будете фіксувати результати своєї роботи.

Вид роботи

Самооцінювання

1

Бліцопитування

 

2

Вільний мікрофон

 

3

Мозковий штурм

 

Всього

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

Обведіть кружечком номери правильних тверджень

  1. Якщо у = 3х – 2, то у(-2) = 4.
  2. Значення х = 5, якщо функція задається формулою у = 2х + 1, у = 11.
  3. Областю визначення функції у = -2х – 5 є всі числа.
  4. Графік функції у = х2 – 1 проходить через точку з координатами (-1; -2).
  5. Функція задана формулою у =  є прямою пропорційністю.
  6. Графік функції у = -3х проходить через початок координат.
  7. Графік функції у = -1 паралельна осі у.
  8. Функція  у = -3х +6 не є лінійною.
  9. Функції у = 5 – 2х та у = 2х – 3 набувають рівних значень при х = 2.
  10. Графік функції у = х – 3 перетинає вісь абсцис у точці (3; 0).
  11. Графік функції у = х – 3 перетинає вісь ординат у точці (0; 3).
  12. Графіком функції у = 0 є вісь абсцис.

Відповіді: 2, 3, 6, 9, 10, 12.

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

За кожну правильну відповідь ви будете отримувати смайлик. Потім ми оцінимо, як ви засвоїли теоретичний матеріал.

  1. Що таке функціональна залежність?
  2. Що називають функцією?
  3. Як називають змінну х та у?
  4. Як читають запис у = f(х)?
  5. Що називають значенням функції?
  6. Що означає запис f(1) = 2?
  7. Що таке Область визначення функції?
  8. Що таке Область значень функції?
  9. Як можна задавати функцію?
  10. Що таке графік функції?
  11. Що потрібно зробити, щоб побудувати графік функції?
  12. Чи будь яка лінія може задавати функцію?
  13. Скільки спільних точок із графіком функції може мати будь-яка пряма,

перпендикулярна до осі абсцис?

  1. Як визначити чи належить точка графіку функції?
  2. Яка функція називається зростаючою?
  3. Яка функція називається спадною?
  4. Яка функція називається лінійною?
  5. Властивості лінійної функції.
  6. Що називається прямою пропорційністю?
  7. Що є графіком прямої пропорційності?
  8. Властивості прямої пропорційності.
  9. Що є графіком функції у = b?
  10. Графіком якої функції є вісь абсцис?

V. Узагальнення та систематизація вмінь та навичок.

Учня отримують завдання двох варіантів .

Після виконання учні отримують аркуші з розв’язками і звіряють самостійно виставляючи собі бали. Максимальна кількість балів – 6.

Варіант 1.

  1. Побудуйте графік функції у = - 2х + 3.
  2. Функцію задано формулою у = 0,5х – 3. Визначте:

а) значення функції, якщо х = 4;

б) значення аргумента, якщо у = 5.

  1. Знайдіть координати точк перетину графіка функції у = - 3х + 5 з осями координат.
  2. При якому значенні х точка С(х; 1) належить графіку функції у = ?
  3. Знайдіть область визначення функції

у =

Варіант 2.

  1. Побудуйте графік функції у = 2х - 3.
  2. Функцію задано формулою у = 5х – 3. Визначте:

а) значення функції, якщо х = 2;

б) значення аргумента, якщо у = 7.

  1. Знайдіть координати точк перетину графіка функції у = 5х - 3 з осями координат.
  2. При якому значенні х точка А(х; 1) належить графіку функції у = ?
  3. Знайдіть область визначення функції  у =

Додаткове завдання.

Побудуйте графік функції у = |х| - х.

VІ. Домашнє завдання. Виконати тестові завдання с. 185.

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
3 грудня 2021
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку