Цей урок можно використовувати при вивченні теми ' Свята' у 8 класі з поглибленим вивченням англійської мови. Даний матеріал містить комунікативні та інтерактивні види робіт, елементи комунікативно зорієнтованого вивчення граматичного матеріалу.
Хід уроку
Бесіда з асистентом у режимі P -> CL , CL -> P з граматичним завданням у ситуації спілкування (Passive forms).
Hold fast to \ dreams
For if dreams / die,
Life is a broken-winged / bird
That can not \ fly.
Hold fast to\ dreams
For if dreams / go
Life is a barren / field
Frozen with \ snow.
а) презентація римовки у Future Perfect Active, колективний аналіз структур
By Monday I will have bought a tool.
By Tuesday I will have made a stool.
By Wednesday I will have read a book.
By Thursday I will have tried to cook.
By Friday I will have brushed my hat.
By Saturday I will have dusted my flat.
By Sunday if the weather is good
I will have gone to the wood.
- What tense form is used? (картка, схема) Let's try to recite it together!
б) аудіювання листа св. Миколи з акцентом на нову форму (Future Perfect Passive)
в) виведення формули і назви нової форми (колективний пошук). Робота зі схемами книги “English Grammar”.
г) виконання граматичної вправи WB №1, стор.28 (додаток)
( Індивідуальне завдання для учня на дошці : Написати інтонаційно-граматичну вправу до речення і прочитати її.
д) складання речень у Future Perfect Passive за малюнками віршу :
- By Monday a tool will have been bought.
е) складання мікродіалогів з новою формою Future Perfect Passive :
1. аудіювання та імітація діалогу
2. імітація діалогу з реплікою у Future Perfect Passive
ж) розповідь про новини з Future Perfect Passive
- I hope your news will have been discussed before the bell rings.
5. Домашнє завдання :
1) перекласти вірш і дати йому назву
2) черговому підготувати питання з формою Future Perfect Passive
3) виконати вправу №15в, стор.72 (додаток)
4) новини +розповідь про свято св. Миколи з новою формою
6. Підведення підсумків уроку. Коментування оцінок і досягнень.