Календарне планування 1 клас НУШ. Навчання грамоти ІІ семестр

Про матеріал

Календарне планування 2 клас НУШ. Навчання грамоти 2 семестр. 8 годин на тиждень. До букваря Тарнавської

Перегляд файлу

 

Календарне  планування

Навчання грамоти

1 КЛАС

2 – СЕМЕСТР

п/п

Дата

 

Читання (сторінки Букваря) / Письмо (сторінки зошита)

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД2  (продовження)

1

 

с.3

Опрацювання тексту «Рідна мова» В. Гринько.

Зв’язок  інформації з тексту з відповідними життєвими ситуаціями.

Формування та засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства, вітання, подяки.

2

 

с.1

Письмо рукописними буквами, злито, розбірливо; створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, запис їх.  Правильний запис слів, які пишуться так, як вимовляються.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

3

 

Гг. с. 4-5

Звук [г], позначення його літерою Гг.

Звуковий аналіз слів. Читання слів, поданих рукописним шрифтом.

Перегляд та обговорення фрагменту фільму. 

Зв’язок екранних подій з подіями із власного життя, формування власного погляду на фільм.

Опрацювання тексту «На городі». Читання рукописного тексту

4

 

с.2

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви г, буквосполучень, слів і речень з нею.

Запис на письмі окличних речень.

5

 

Гг. с. 6-7

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту. Словниково-логічні вправи. Тлумачення слів бібліотека, книгарня.

Опрацювання тексту4 «Як багато знаю я» П. Воронько

6

 

с.3

Написання слів, речень із буквами Г, г.

Вживання великої букви на письмі в іменах людей кличках тварин, на початку речення.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Трипудовий гарбуз…» М. Стельмах.

7

 

Ґґ  , с.8-9

Звук [ґ], позначення його літерою Ґґ. Звуковий аналіз слів. Виділення звука  ґ у словах. Читання складів, слів, речень. 

Співставлення та фонематичне розрізнення вимови приголосних дзвінких звуків  [г]- [ґ] та глухого звука  [к] у словах.

Словниково-логічні вправи. Тлумачення слів  ґава -ворона,   грак – крук.

Опрацювання діалогічного тексту.

8

 

с.4

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери ґ, буквосполучень, слів з нею.

 

9

 

Ґґ  , с.10-11

Закріплення звукових значень літери Ґґ.

Складання розповіді за ілюстраціями.

Формування чіткої дикції та фонематичного слуху учнів методами звукової культури через скоромовки.

Розпізнавання образних висловлювань і пояснення, що вони допомагають уявити.

10

 

с.5

Написання великої букви Ґ,  слів і речень з вивченими буквами.

Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Ґедзь, ґедзиня…» Г. Чубач.

11

 

Ґ-К. с. 12-13

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої  вимови звуків на початку та в середині слів.

Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ґ] — [к].  Зіставлення та фонематичне розрізнення вимови звуків [г] — [к].

Словникова робота: тлумачення слів  ґердан, зиґзаґ. 

Опрацювання тексту4 «Ґава каркала…» Г. Чубач

12

 

с.6-7

Порівняння складових елементів малих букв г та ґ.

Утворення слів, з поданих букв друкованим шрифтом.

Співставлення  у написанні букв ґ — к;  ґ — г; г – к.

Творення нових слів на основі запропонованих.

Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».

13

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 14-17

Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання слів і речень. Складання розповіді за ілюстраціями. Опрацювання тексту «Пригадали».

Читання у ролях. Театралізація діалогів вітання, подяки. Утворення слів за аналогією. Виразне читання віршованого тексту. Узагальнення знань учнів.

14

 

с.8-9

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів.

Написання слів, утворених з однокореневих;  утворення іменників множини з іменників однини (без уживання терміну).

Чергування приголосних  г – з (без уживання термінів).

Формування умінь перевіряти написане, виявляти і виправляти недоліки письма самостійно чи за допомогою вчителя. Формування та розвиток  уміння  робити виправлення.

15

 

Чч. с. 18-19

Звук [ч], позначення його літерою Чч. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту. Словниково-логічні вправи.

Читання рукописного тексту.

Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Кривенька качечка».

16

 

с.10

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви ч, буквосполучень, слів з нею.

Використання лапок у власних назвах літературних творів (без уживання терміну).

 

17

 

Чч. с. 20-21

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту.

Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (рука-ручка, сонечко).

Опрацювання тексту «Вечір»; експериментування з текстом (зміна кінцівки, місця подій).

Опрацювання тексту4 «Чумацький шлях».

Слова, що відповідають на питання Чий?

Робота з анаграмами, гра  «Слово зі слова».

18

 

с.11

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ч, слів та речень з нею.

Вживання великої літера у географічних назвах. (без уживання терміну).

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Розцвіли червоно…»  В. Гринько.

19

 

Хх. с. 22-23

Звук [х], позначення його літерою Хх. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту.

Опрацювання тексту «Хокей».

Читання рукописного тексту – прислів’я.

Робота з анаграмами, гра  «Слово зі слова».

20

 

с.12

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви х, буквосполучень, слів з нею.

Утворення та написання нових слів з додавання префіксів за зразком вчителя  (без уживання терміну).

21

 

Хх. с. 24-25

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання речень, тексту.

Опрацювання тексту  «Хома і Христина…»;

Розвиток уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати розповідь за початком і малюнками.

Опрацювання тексту4 «Хліб» В. Гринько.

22

 

с.13

Аналіз складових елементів та написання великої букви Х.

Вживання великої букви на письмі  у назві міст, сіл.

Запис окличних речень.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Хом’ячок-дивачок…» Г. Чубач.

23

 

Г-Х. с. 26-27

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині слів.

Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [г] — [х].

Зіставлення глухих приголосних звуків [к] — [х].

Опрацювання тексту4 «Ух і Ох» Г. Бойко

24

 

с.14-15

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». Співставлення  у написанні букв г - х;   к - х .

25

 

Шш. с. 28-29

Звук [ш], позначення його літерою Шш. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту.

Читання вголос правильно, свідомо, цілими словами; розуміння фактичного зміст прочитаного.

Опрацювання текстів «Шахова школа», «Маленька мишка…».

Дослідження особливостей скоромовок (розвиток уміння чіткого вимовляння звуків).

26

 

с.16

Побудова звукових моделей слів. Порівняння складових елементів малих букв и, м, л, ш.

Написання малої букви ш, буквосполучень, слів з нею.

27

 

Шш. с. 30-31

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне читання віршованого тексту. Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків [х] – [ш] у словах (без уживання терміну).

Утворення слів за аналогією; робота з анаграмами; гра  «Слово зі слова».

Опрацювання тексту «Загубила голку Ніна» Г. Бойко.

28

 

с.17

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ш , слів та речень з нею.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тексту «Шах — це загроза королю…».

29

 

Яя. с. 32-33

Звуки [йа], [а] позначення їх літерою Яя. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви я у різних позиціях: після приголосного та після голосного звуків; на початку слова, складу.

Практичне розпізнавання ознайомлення зі словами, які відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які?

Опрацювання тексту4 «Як» І. Андрусяк.

30

 

с.18

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви я, буквосполучень, слів з нею.

Формування уміння з’єднувати букву я з сусідніми (на початку, в середині, в  кінці слова).

31

 

 

 

Яя. с. 34-35

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових  текстів.

Опрацювання  віршованих текстів4 «Явір, яблунька, ялинка…» Л. Забашта;  «Лічилка» В. Лучук;

«Запитала внучка…» С. Шаповалов;

«Особлива буква Я» М. Дяченко.

32

 

с.19

Аналіз складових елементів та написання великої букви Я, слів та речень з нею.

Списування слів, поданих друкованим шрифтом.; добір та запис слів, які відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які?

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Маля-немовля» Г. Бойко

33

 

Єє. с. 36-37

Звуки [йе], [е] позначення їх літерою Єє. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви є у різних позиціях: після приголосного та після голосного звуків; на початку слова, складу.

Творча робота над створенням речень, тексту на тему «Я хотів би/хотіла б стати…».

Опрацювання тексту4 «Усі мови світу знає» С. Жупанин.

34

 

с.20

Побудова звукових моделей слів.

Порівняння складових елементів мали букв с та є.

Написання малої літери є, слів з нею.

 

35

 

Єє. с. 38-39

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових  текстів. Читання рукописних текстів

Розвиток уміння добирати відповіді на запитання, використовуючи дієслова (без уживання терміну).

Інтонування окличних та питальних речень. Опрацювання текстів «Єва» І.Січовик, «Євгенго – мій братик».

 

36

 

 

 

с.21

Аналіз складових елементів та написання великої букви Є, слів та речень з нею.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Євген горіхи роздає…» Л. Пшеничної.

37

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 40-41

Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання слів і речень. Складання речень за поданим початком; розповіді за ілюстраціями.

Утворення слів, що відрізняються лише однією буквою. Читання рукописного тексту.

38

 

с.22

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів.

Співставлення у написання букв с - ш. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».

39

 

с. 40-41

Опрацювання тексту «Шепче вітер…» Г. Чубач.

Виразне читання віршованого тексту.

Узагальнення знань учнів.

40

 

с.23

Написання слів з додаванням суфіксів за зразком вчителя (без уживання терміну). Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова».

41

 

Жж. с. 42-43

Звук [ж], позначення його літерою Жж. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Доповнення речень за поданим початком.

Продовження практичного ознайомлення з таким лексичним явищем, як багатозначність слова, слова

омоніми (морж, йорж).

Робота з дитячою книжкою. Казка «Лисичка та журавель» За І. Франко.

На основі тексту казки малювання/добирання ілюстрації; графічне фіксування інформації.

42

 

с.24

Побудова звукових моделей слів.

Порівняння складових елементів малих букв с, х, та ж.

Написання малої букви ж, слів та речень  з нею.

43

 

Жж. с. 44-45

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Зіставлення звуків [г] — [ж] при утворенні слів, наприклад ноги-ніжки.

Формування правильного та чіткого вимовляння загальновживаних слів.

Відкриття деяких закономірностей ролі слова в реченні; інтонаційного наголосу слів у реченні.

Опрацювання текстів «Чому?» М. Чумарна, «На зеленому лужку» Н. Забіла

Читання рукописного тексту. Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я.

44

 

с.25

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ж, слів та речень з нею.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Жаба-мама…» Г. Чубач.

Формування уважного та правильного списування рукописного тексту.

45

 

Ж-Ш. с. 46-47

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови приголосних звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ж] — [ш].

Опрацювання текстів «Книжечка про маму» А. Камінчук, «Що за знак…» Д. Білоус.

Формування уміння вживати знаки пунктуації у реченні та тесті.

46

 

с.26

Співставлення у написанні букв ж — ш.

Повторення написання вивчених літер.

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання букв, слів. Аналіз складових елементів малих та великих вивчених літер. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».  Написання слів з додаванням суфіксів за зразком вчителя (без уживання терміну).

 

47

 

Ж-Ш. с. 46-47

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови приголосних звуків на початку та в середині слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого приголосних звуків [ж] — [ш].

Опрацювання текстів «Книжечка про маму» А. Камінчук, «Що за знак…» Д. Білоус.

Формування уміння вживати знаки пунктуації у реченні та тесті.

48

 

с.27

Співставлення у написанні букв ж — ш.

Повторення написання вивчених літер.

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання букв, слів. Аналіз складових елементів малих та великих вивчених літер. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».  Написання слів з додаванням суфіксів за зразком вчителя (без уживання терміну).

 

49

 

Цц. с. 48-49

Звуки [ц], [ц'], позначення їх літерою Цц. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. 

Правопис числівників одинадцять, дванадцять (без уживання терміну). Вправляння у читанні числових виразів.

Розвиток та формування правильної вимови твердих і м’яких приголосних звуків.

Опрацювання тексту «Долина нарцисів».

Розрізнення головного і другорядного в тексті; визначення теми науково-популярного твору.

50

 

с.28

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви ц, слів з нею.

Формування уміння з’єднувати букву ц із сусідніми (на початку, в середині слова).

 

51

 

Цц. с. 50-51

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків к – ц у словах (без уживання терміну).

Практичне використання службових слів у, на (без уживання терміну).

Пропедевтичне ознайомлення з мовними явищами - паліндромами (без уживання терміну).

Опрацювання тексту4 «Чи то зліва, чи то справа» Д. Білоус.

 

52

 

 

с.29

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ц, слів та речень з нею.

Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «На галявці…» А. Камінчук.

53

 

Юю. с. 52-53

Звуки [йу], [у] позначення їх літерою Юю. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви ю у різних позиціях: після приголосного та після голосного звуків; на початку слова, складу.

Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (ключ).

Опрацювання тексту «Чекаємо птахів»

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту.

54

 

с.30

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери ю, слів з нею.

Порівняння складових елементів малих букв о та ю.

Типи поєднань букви ю з іншими буквами.

 

55

 

Юю. с. 54-55

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Розвиток підтримки й ініціативи діалогу на теми, які викликають зацікавлення. Гра «Інтерв’ю».

Інтонаційне виразне читання віршованого тексту. Опрацювання уривку тексту «Дуже хочуть тишини» Є. Бандуренко.

Імпровізація з репліками під час інсценізації.

56

 

с.31

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ю, слів та речень з нею.

Складання та записування речення (продовження речення за поданим початком).

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання загадки Л. Вознюк.

57

 

Її. с. 56-57

Звук [йі] позначення його літерою Її. Звуковий аналіз слів. Читання  слів, речень і тексту.

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви ї у різних позиціях: трапляється на початку слів, після голосних, апострофа; позначає лише два звука.

Вживання займенників мій, моя, моє, мої у мові (без уживання терміну)

Співставлення вживання літер й – ї.

Опрацювання текстів «Їжачок» Л. Голота, «А у кого…» С. Жупанин.

58

 

с.32

Побудова звукових моделей слів.

Порівняння складових елементів малих букв і та ї.

Написання малої букви ї, слів і речень з нею.

59

 

Її. с. 58-59

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових  текстів. Вправляння у стилістичному наголосі слів у реченні.

Читання рукописних текстів

Опрацювання текстів4 «Україна»,  «Одна Україна» Ю. Хандожинська.

Розпізнавання ключових слів і фраз в усному повідомленні, виділення їх голосом у власному мовленні.

60

 

с.33

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ї, слів та речень з нею.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Красивий, щедрий рідний край…»  І. Січовика.

61

 

Її. с. 58-59

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових  текстів. Вправляння у стилістичному наголосі слів у реченні.

Читання рукописних текстів

Опрацювання текстів4 «Україна»,  «Одна Україна» Ю. Хандожинська.

Розпізнавання ключових слів і фраз в усному повідомленні, виділення їх

62

 

с.34-35

Написання слів, утворених з однокореневих;  утворення іменників множини з іменників однини (без уживання терміну).

Утворення та  запис слів, поданих друкованим шрифтом та числом.

Чергування приголосних звуків  к – ц  та правила правопису (без уживання терміну).

63

 

Щщ. с. 60-61

Звук [шч] позначення його літерою Щщ. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Активне вимовляння звуків, спостереження за артикулюванням. Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви щ: утворення  букви з двох глухих приголосних звуків.

Опрацювання тексів «На пеньочку…»Л. Гуцало,

Висловлювання власних поглядів щодо предмета обговорення за змістом тексту «Що таке щастя?» За В. Сухомлинським.

64

 

с.36

Побудова звукових моделей слів.

Порівняння складових елементів малих букв ш та щ.

Написання малої букви щ, слів і речень  з нею.

65

 

Щщ. с. 62-63

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання та прозових  текстів.

Опрацювання текстів «Україна – моя Батьківщина», «Легенда про Київ» З літопису.

Розрізнення головного і другорядного в текстах; визначення теми науково-популярного твору.

66

 

с.37

Аналіз складових елементів та написання великої букви Щ, слів та речень з нею.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Шепотять в кущах хрущі…» В. Хомик.

67

 

Фф. с. 64-65

Звук [ф] позначення його літерою Фф. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Словниково-логічні вправи; утворення слів.

Опрацювання тексту «Цікава гра – футбол»

 

68

 

с.38

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої букви ф, слів з нею.

Типи  поєднань  букви  ф  з  іншими буквами.

69

 

Фф. с. 66-67

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання та прозових  текстів.

Опрацювання текстів «Хитрий лис фарбує ліс» В. Лучук, «Софійка й Дорофійка».

Робота з анаграмами, гра  «Слово зі слова».

70

 

с.39

Аналіз складових елементів та написання великої букви Ф, слів та речень з нею.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Фіолетову фіалку…» В. Кравчука.

71

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 68-69

Закріплення звукового значення вивчених літер. Виразне читання слів і речень. Утворення слів.

Організування спостереження за тим, які букви повторюються у тесті на прикладі скоромовки.

Вправляння у створенні власного тексту - мирилки  на основі запропонованого. Створення мирилки за початком. Виховна роль мирилок.

Складання речень з урахуванням причинно-наслідкових зв’язків.

Узагальнення знань учнів.

72

 

с.40

Виконання аналітико-синтетичних вправ щодо написання слів, речень. Відтворення тексту за допомогою слів для довідки.

73

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 68-69

Закріплення звукового значення вивчених літер. Виразне читання слів і речень. Утворення слів.

Організування спостереження за тим, які букви повторюються у тесті на прикладі скоромовки.

Вправляння у створенні власного тексту - мирилки  на основі запропонованого. Створення мирилки за початком. Виховна роль мирилок.

Складання речень з урахуванням причинно-наслідкових зв’язків.

Узагальнення знань учнів.

74

 

с.41

Узагальнення знань про питальні і розповідні речення.

Записування відповіді на запитання.

Співставлення у вимові та написанні слів, які починаються на ф і хв.

75

 

Апостроф. с.70-71

Формування правильної вимови й запису слів з апострофом.

Вправляння у читання числівників п’ять, дев’ять, п’ятнадцять, дев’ятнадцять (без уживання терміну) та числових виразів. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?

Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (п’ята).

76

 

с.44

Побудова звукових моделей слів з апострофом.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Написання числівників з апострофом (без уживання терміну).

Розгадування загадок.

77

 

Апостроф. с.72-73

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я.

Аналізування за допомогою вчителя мовлення персонажів тексту «Про що каже ім’я?».

Передбачення за заголовком та ілюстраціями, про що йтиметься в тексті «Невдалий гол».

Читання рукописного тексту.

78

 

с.45

Побудова звукових моделей слів з апострофом.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Написання числівників з апострофом (без уживання терміну).

Розгадування загадок.

 

79

 

Дз. с.74-75

Звуки [дз], [дз'], позначення їх літерами Дз, дз. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. 

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання буквосполучення дз: позначення одного звука.

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині  слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків [дз] — [ц], [дз,] — [ц,].

Спостереження за власним мовленням та мовленням інших осіб, удосконалення власного мовлення за допомогою інших осіб.

Опрацювання текстів «День у день» В. Гринько, «Кукурудза…» Ю. Турчина.

 

80

 

 

с.46

Побудова звукових моделей слів.

Написання слів зі звукамиБез имени-2,Без имени-1. Складання і записування речень.

81

 

Дз. с.74-75

Звуки [дз], [дз'], позначення їх літерами Дз, дз. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. 

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання буквосполучення дз: позначення одного звука.

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині  слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків [дз] — [ц], [дз,] — [ц,].

Спостереження за власним мовленням та мовленням інших осіб, удосконалення власного мовлення за допомогою інших осіб.

Опрацювання текстів «День у день» В. Гринько, «Кукурудза…» Ю. Турчина.

82

 

с.47

Правила переносу слів з буквосполученням дз.

Співставлення на письмі буквосполучення дз  та букви  ц.

Відтворення тексту за допомогою слів для довідки.

83

 

Дж. с.76-77

Звук [дж], позначення його літерами Дж, дж. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. 

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині  слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків  [дж] — [ч].

84

 

с.48

Побудова звукових моделей слів.

Написання слів зі звукомиБез имени-1

85

 

Дж. с.78-79

Опрацювання текстів «Як бджола конвалію знайшла» В. Сухомлинський, «Золоті відеречка» А. Камінчук, «Джмелі…», «Ґедзь» Г. Мир.

Вправляння у самостійній побудові короткого зв’язного висловлення за малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя.

86

 

с.49

Складання і записування речень.

Правила переносу слів з буквосполученням дж.

Співставлення на письмі буквосполучення дж  та букви  ч.

87

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 80-81

Закріплення звукового значення вивчених літер.

Подвоєння приголосних звуків.

Виразне читання речень, тексту. 

Опрацювання тексту «Весна йде та йде» За Марко Вовчком,

88

 

с. 50

Подвоєння букв для позначення на письмі збігу однакових приголосних звуків ( без уживання терміну). Пропедевтичне ознайомлення з написанням подвоєних приголосних.

 

89

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 82-83

Опрацювання текстів - колискова «Доня хоче спати» П. Воронько, «Лиш людина мудрість має» М. Чумарна.

Самостійне добирання з тексту слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?

Добирання заголовку до тексту (з допомогою вчителя).

90

 

с. 51

Подвоєння букв для позначення на письмі збігу однакових приголосних звуків ( без уживання терміну). Пропедевтичне ознайомлення з написанням подвоєних приголосних.

91

 

Узагальнення знань учнів. Читання текстів

92

 

с. 52-53

Утворення та запис слів, що різняться одним звуком; що мають заданий складоподіл.

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання слів, речень.

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

93

 

Абетка, азбука, алфавіт. с. 84-85

Опрацювання текстів «Абетка – лічилка» Л. Забашта, «Алфавіт» В. Гринько.

Узагальнення знань про алфавіт, букви українського алфавіту; про голосні та приголосні звуки. Слова, що відрізняються одним звуком.

94

 

с. 42-43

Запис слів у алфавітному порядку. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

95

 

Абетка, азбука, алфавіт. с. 84-85

Опрацювання текстів «Абетка – лічилка» Л. Забашта, «Алфавіт» В. Гринько.

Узагальнення знань про алфавіт, букви українського алфавіту; про голосні та приголосні звуки. Слова, що відрізняються одним звуком.

96

 

с.  54

Запис слів у алфавітному порядку. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

97

 

Подорож букви. с. 86-87

Опрацювання текстів «Подорож букви», «Про користь читання» І. Андрусяк, «Книжковечір» Н. Поклад.

Букви, що самостійно утворюють склад, слово.

98

 

с.55

Утворення та запис слів у однині та множині (без уживання термінів).

Встановлення відповідності між родовою і видовими назвами слів.

99

 

Подорож букви. с. 86-87

Опрацювання текстів «Подорож букви», «Про користь читання» І. Андрусяк, «Книжковечір» Н. Поклад.

Букви, що самостійно утворюють склад, слово.

100

 

Утворення та запис слів у однині та множині (без уживання термінів).

Встановлення відповідності між родовою і видовими назвами слів. Написання слів та речень (на 3-4 слова) під диктування

101

 

Звідки приходять знання? с. 88-89

Опрацювання текстів «Грамотій» П. Воронько, «Звідки приходять знання?»

Алфавітний порядок розміщення слів.

102

 

Узагальнення знань та уявлення про склад; про співвідношення між звуками і буквами у складі, слові про поділ слів  на склади під час переносу їх частин в інший рядок.

 

103

 

с. 88-89

Узагальнення знань та уявлення про склад; про співвідношення між звуками і буквами у складі, слові.

Узагальнення уявлення про  елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них

104

 

Узагальнення знань та уявлення про склад; про співвідношення між звуками і буквами у складі, слові про поділ слів  на склади під час переносу їх частин в інший рядок.

 

105

 

Моє село. с. 90-91

Опрацювання текстів «Моє село», «Гарно жити у селі» Н. Поклад.

Формування уявлення про походження назви міста чи села.

106

 

с. 56

Відтворення та запис деформованого речення.

Велика буква у кличках тварин, іменах людей,

У назвах міст і сіл, вулиць, річок.

 

107

 

Моє село. с. 90-91

Опрацювання текстів «Моє село», «Гарно жити у селі» Н. Поклад.

Формування уявлення про походження назви міста чи села.

108

 

с. 57

Відтворення та запис деформованого речення.

Велика буква у кличках тварин, іменах людей,

У назвах міст і сіл, вулиць, річок.

 

109

 

Моє місто. с. 92-93

Опрацювання текстів «Кольорові міста» В. Верховень, «Примостився міст до мосту» Г. Фалькович.

Продовження речення за зразком.

Вживання займенників ми, ти, він, вона, воно, вони у мові (без уживання терміну)

110

 

Утворення словосполучень з прийменниками на, у, в.

Формування  культури оформлення письмових робіт.

Написання слів та речень (на 3-4 слова) під диктування.

111

 

Сім днів. с.94-95

Опрацювання текстів «Сім днів» З. Мензатюк, «Дні у тижня» В. Слєпцов.

Навчання правилу оформлення діалогу  у тексті.

Порядкові числівники (без уживання терміну).

112

 

с. 58

Складання та запис речень за малюнками з уживанням службових слів.

113

 

Розвиток уміння переказувати близько до змісту прочитаного твору  чи окремого його епізоду з опорою на ілюстрації, запитання вчителя.

114

 

с. 59

Розвиток уявлення про службові слова. Відтворення тексту за допомогою службових слів (без уживання терміну).

 

115

 

Розвиток уміння переказувати близько до змісту прочитаного твору  чи окремого його епізоду з опорою на ілюстрації, запитання вчителя.

116

 

Розвиток уявлення про службові слова. Відтворення тексту за допомогою службових слів (без уживання терміну).

Складання та запис речень за малюнками з уживанням службових слів.

(Зошит с.58-59)

117

 

Друзі. с. 96-97

Опрацювання текстів «Ручки» І. Січовик, «Друзі» Н. Поклад

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту.

Розвиток уміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; слова що відповідають на запитання Хто/Що? Що робити/Що робить? Що зроблю/Що зробила?

118

 

с. 60

Аналіз друкованого тексту.

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?

119

 

Друзі. с. 96-97

Опрацювання текстів «Ручки» І. Січовик, «Друзі» Н. Поклад

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту.

Розвиток уміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; слова що відповідають на запитання Хто/Що? Що робити/Що робить? Що зроблю/Що зробила?

120

 

с. 61

Побудова і записування речень.

121

 

Роботи не люблять сварки. с. 98-99

Опрацювання текстів «Робот я і робот Доллі» Г. Фалькович, «Про кішку і комп’ютерну мишку» Г. Фалькович

Вправляння у доповненні речень словами з тексту.

Виявляння  у процесі читання та розуміння значень більшості слів; аналіз та дослідження незнайомих слів.

122

 

Узагальнення знань про звуко-буквений аналіз слів.

 

123

 

Роботи не люблять сварки. с. 98-99

Опрацювання текстів «Робот я і робот Доллі» Г. Фалькович, «Про кішку і комп’ютерну мишку» Г. Фалькович

Вправляння у доповненні речень словами з тексту.

Виявляння  у процесі читання та розуміння значень більшості слів; аналіз та дослідження незнайомих слів.

124

 

Узагальнення знань про звуко-буквений аналіз слів.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

125

 

Дещо про фей. с. 100-101

Висловлювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору, намагання пояснити, що подобається, а що ні.

Опрацювання текстів «Чому у зайця гарний зір?» В. Скомаровський,  «Таємниці» Д. Щербина, «Дещо про фей. Історія перша» Ю. Ран.

126

 

Створення простих медіапродуктів з допомогою інших осіб.

Передача власного враження від побаченого в малюнках, у листах подяки; створення в групі афіши, реквізиту, костюмів, масок, декорації тощо

127

 

Дещо про фей. с. 100-101

Висловлювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору, намагання пояснити, що подобається, а що ні.

Опрацювання текстів «Чому у зайця гарний зір?» В. Скомаровський,  «Таємниці» Д. Щербина, «Дещо про фей. Історія перша» Ю. Ран.

128

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

129

 

Вірші Тараса Шевченка. с.102-103

Опрацювання текстів «Вірші Тараса Шевченка» А. М’ястківський, «Зацвіла в долині…» Т. Шевченко.

Словникова робота

Добирання заголовка до вірша.

Розвиток уміння читати вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами).

130

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

Підготовка до списування тексту.

131

 

Вірші Тараса Шевченка. с.102-103

Опрацювання текстів «Вірші Тараса Шевченка» А. М’ястківський, «Зацвіла в долині…» Т. Шевченко.

Словникова робота

Добирання заголовка до вірша.

Розвиток уміння читати вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами).

132

 

Створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, записування їх.

133

 

Вишеньки. с. 104-105

Опрацювання текстів «Вишенки» Леся Українка, «Місяць яснесенький…» Леся Українка.

Утворення слів за зразком.

Зіставлення пережитих під час читання почуттів та емоцій із власним емоційно-чуттєвим досвідом.

134

 

с. 62

Повторення. Написання букв за поданими елементами. Підготовка до списування тексту.

135

 

Вишеньки. с. 104-105

Опрацювання текстів «Вишенки» Леся Українка, «Місяць яснесенький…» Леся Українка.

Утворення слів за зразком.

Зіставлення пережитих під час читання почуттів та емоцій із власним емоційно-чуттєвим досвідом.

136

 

с. 63

Утворення слів за зразком.

137

 

Киця. с. 106-107

Опрацювання текстів Казка «Ріпка» І. Франко, «Киця» І. Франко,

Розвиток уміння розповідати про свої власні почуття та емоції від прочитаного тексту.

Робота над ілюстраціями до творів І. Франка.

Читання віршованого тексту в особах.  Римування слів.

138

 

 

Мовно-логічні ігри.

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Закріплення правила оформлення діалогу на письмі.

139

 

Киця. с. 106-107

Опрацювання текстів Казка «Ріпка» І. Франко, «Киця» І. Франко,

Розвиток уміння розповідати про свої власні почуття та емоції від прочитаного тексту.

Робота над ілюстраціями до творів І. Франка.

Читання віршованого тексту в особах.  Римування слів.

 

140

 

Мовно-логічні ігри.

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Закріплення правила оформлення діалогу на письмі.

141

 

Наш рід. с. 108-109

Опрацювання текстів «Матусин заповіт» М. Хоросницька, «Вишиванка» В. Крищенко, «Наш рід» А. М’ястківський.

Формування та розвиток поваги до української мови.

142

 

с.64

Анаграми. Ігри зі словотворення.

Творення нових слів на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова).

143

 

Марш українських дітей. с. 110-111

Опрацювання текстів «Український прапор» За З. Мензатюк, Марш українських дітей» М. Підгірянка. Слова з однаковим значенням.

Формування усвідомленої цінності патріотизму, активної громадянської позиції, поваги до родини, держави.

Діагностувальна робота. Читання вголос

144

 

Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, умінь складати розповідь за сюжетними малюнками. Підготовка до списування.

145

 

Марш українських дітей. с. 110-111

Опрацювання текстів «Український прапор» За З. Мензатюк, Марш українських дітей» М. Підгірянка. Слова з однаковим значенням.

Формування усвідомленої цінності патріотизму, активної громадянської позиції, поваги до родини, держави.

Діагностувальна робота. Читання вголос

146

 

Діагностувальна робота. Списування

147

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 84-85

Закріплення звукового значення вивчених літер;  знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстраціями.

148

 

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів, речень.

Списування вивчених літер, слів і речень з ними.

149

 

Закріплення звукового значення вивчених літер;  знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання текстів

150

 

Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, умінь складати розповідь за сюжетними малюнками. Списування слів та речень.

151

 

Узагальнення знань учнів. Читання текстів

152

 

Підсумковий урок.

[22 год - РЕЗЕРВ].   Резервний час в освітній програмі закладу загальної середньої освіти сприяє, зокрема, задоволенню освітніх потреб здобувачів освіти, вирівнюванню їх досягнень, розвитку наскрізних умінь [Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87] , а також призначений для проведення підсумкових, моніторингових уроків в кінці кожного розділу, теми за потреби

 

 

 

 

-          Відповідно до вимог оновленої програми з української мови для учнів 1 класу недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо.

 

-          Методична порада: учні, які не володіють навичкою читання, відшуковують у словах вивчену літеру; визначають її положення у слові(на початку, в середині, в кінці); визначають кількість виділених літер тощо.

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку