Урок у музеї "Засосування заліза"

Про матеріал

Урок хімії у шкільному музеї Н.Дровняка (художника з Лемківщини). Мета: узагальнити знання про залізо, ознайомити із галузями застосування , звернути увагу на умови руйнування заліза, виховувати дбайливе ставлення до культурних надбань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: вч.хімії СЗШ №13 м. Львова Жировецька Л. Е. Урок хімії у музеї Н. Дровняка«Застосування заліза»

Номер слайду 2

Мета:

Номер слайду 3

Очікувані результати навчання

Номер слайду 4

Організація учнів до уроку. Правила поведінки в музеї пригадуємо за допомогою гри «Закінчи речення»

Номер слайду 5

Підготовка до сприйняття матеріалу«Музей – це місце діалогу між людьми, яких розділяє простір і час»Робер Бурга

Номер слайду 6

Первинне засвоєння знань. Н. Дровняк – український художник – примітивіст з с. Криниця на Лемківщині

Номер слайду 7

Лемки – найбільш західна гілка українського народу

Номер слайду 8

Використання властивостей заліза у предметах побуту

Номер слайду 9

Закріплення та узагальнення знань. Завдяки яким фізичним властивостям цей метал здобув такої слави?Де людина використовує вироби із сплавів на основі заліза?Запишіть рівняння взаємодії заліза з киснем. Запишіть взаємодію цього металу з киснем і водяною парою?Як запобігти корозії?

Номер слайду 10

Із застосуванням заліза у побуті ми детально ознайомилися через експонати нашого шкільного музею. Музеї – це скарбниця духовної й матеріяльної культури народу, тому дорожім і підтримуймо наші музеї… Еміліан Босяк. Підбиття підсумків уроку

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Написати розповідь про те, як змінився б побут лемків без використання залізних приладів і пристроїв.

Номер слайду 12

Дякую за увагу

pptx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку