Урок хімії у шкільному музеї Н.Дровняка (художника з Лемківщини). Мета: узагальнити знання про залізо, ознайомити із галузями застосування , звернути увагу на умови руйнування заліза, виховувати дбайливе ставлення до культурних надбань.
Підготувала: вч.хімії СЗШ №13 м. Львова Жировецька Л. Е. Урок хімії у музеї Н. Дровняка«Застосування заліза»
Номер слайду 2
Мета:
Номер слайду 3
Очікувані результати навчання
Номер слайду 4
Організація учнів до уроку. Правила поведінки в музеї пригадуємо за допомогою гри «Закінчи речення»
Номер слайду 5
Підготовка до сприйняття матеріалу«Музей – це місце діалогу між людьми, яких розділяє простір і час»Робер Бурга
Номер слайду 6
Первинне засвоєння знань. Н. Дровняк – український художник – примітивіст з с. Криниця на Лемківщині
Номер слайду 7
Лемки – найбільш західна гілка українського народу
Номер слайду 8
Використання властивостей заліза у предметах побуту
Номер слайду 9
Закріплення та узагальнення знань. Завдяки яким фізичним властивостям цей метал здобув такої слави?Де людина використовує вироби із сплавів на основі заліза?Запишіть рівняння взаємодії заліза з киснем. Запишіть взаємодію цього металу з киснем і водяною парою?Як запобігти корозії?
Номер слайду 10
Із застосуванням заліза у побуті ми детально ознайомилися через експонати нашого шкільного музею. Музеї – це скарбниця духовної й матеріяльної культури народу, тому дорожім і підтримуймо наші музеї… Еміліан Босяк. Підбиття підсумків уроку
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Написати розповідь про те, як змінився б побут лемків без використання залізних приладів і пристроїв.