Урок "Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань"

Про матеріал

Тема: Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списування з дошки двоскладових рукописних слів з першого прочитання кожного: "шахи", "тато", "сини", "сонце", "річка", "казка", "пишний", "смачний". Складання речень з цими словами ( усно )

Мета:

  • удосконалювати вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами; вчити встановлювати відповідності між друкованими і рукописними літерами; виконувати творчі письмові завдання; списувати двоскладові рукописні слова з першого прочитання кожного; усно складати речення із запропонованими словами;
  • розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти;
  • виховувати культуру письма, любов до рідної мови.
Перегляд файлу

Тема: Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списування з дошки двоскладових рукописних слів з першого прочитання кожного: "шахи", "тато", "сини", "сонце", "річка", "казка", "пишний", "смачний". Складання речень з цими словами ( усно )

Мета:

  • удосконалювати вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами; вчити встановлювати відповідності між друкованими і рукописними літерами; виконувати творчі письмові завдання;  списувати двоскладові рукописні слова з першого прочитання кожного; усно складати речення із запропонованими словами;
  • розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти;
  • виховувати культуру письма, любов до рідної мови.

Обладнання: ілюстрації.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

- Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

II. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми і мети уроку

- Діти, сьогодні на уроці ми з вами будемо удосконалювати свої вміння писати правильно, каліграфічно вивчені букви, встановимо, що ж є спільного між друкованими і прописними буквами. А допомагати в цьому нам будуть Зайчик, Білочка та Їжачок. Зайчик буде слідкувати за дітками першого ряду, Їжачок - за дітками другого ряду, а Білочка - за дітьми третього ряду. Тому ви їх повинні дуже уважно слухати, гарно писати, а потім від Зайчика, Їжачка та Білочки отримаєте невеличкі подарунки.

III. Узагальнення і систематизація опорних знань, умінь і навичок

1. Встановлення відповідності між друкованими і рукописними літерами.

- Діти, відкриваємо друковані зошити на сторінці 61. Нам потрібно з'єднати лініями відповідні друковані і рукописні літери.

- У яких великих друкованих буквах є спільні елементи? ( У таких великих друкованих буквах є спільні елементи: П, Т, Р, Б, В, Д ).

- У яких великих рукописних буквах є спільні елементи? ( У таких великих рукописних буквах є спільні елементи: П, Т, Р, Б, В ).

- У яких малих друкованих буквах є спільні елементи? ( У таких малих друкованих буквах є спільні елементи:  п, т, р, в, д ).

- У яких малих рукописних буквах є спільні елементи? ( У таких малих рукописних буквах є спільні елементи: в, д, б; р, п, т; п, т ).

- А тепер давайте запишемо ці букви у рядочку нижче.

2. Письмо слів, речень з цими буквами.

- Діти, давайте з вами придумаємо і запишемо такі слова, в яких би були такі букви: п, т, р, б, в, д, р. ( Наприклад, пісня, тато, риба, білка, весна, Даша, радість ).

3. Гра " Добери протилежну ознаку".

  •  Морозиво холодне, а чай гарячий.
  •  Гиря важка, а пір'їна легка.
  •  М'яч великий, а м'ячик малий.

 

4. Письмо букв.

- Діти, а зараз ми вами наведемо букви А а, М м, Є є, Г г, У у, Б б, Д д. Після того, як ви виконаєте це завдання, ви такі самі букви напишете на рядку нижче.

5. Гра "Дорослі й діти".

- Зараз ми з вами подумаємо, як звали людей, коли вони були дітьми і запишемо потім їх імена за зразком.

Галина - Галинка; Євген - Євгенко; Ірина - Іринка; Дем'ян - Дем'янко.

- У нас залишився ще один рядочок, у якому ви запишете за зразком своє ім'я. Наприклад, Андрій - Андрійко.

6. Фізкультхвилинка.

Буратіно потягнувся,

Раз — нагнувся, розігнувся,

Руки в сторону розвів —

Наче ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба тихо пострибати.

Пострибали, покрутились

І за парти тихо всілись.

7. Письмо в зошиті без друкованої основи.

- Діти, відкриваємо наші зошити . Подивіться уважно на дошку, на якій записані двоскладові слова. Я вам їх прочитаю тільки один раз, а ви їх запишете у свої зошити.

- Будьте уважні, слова я буду повторювати тільки один раз.

- Починаємо писати: шахи, тато, сини, сонце, річка, казка, пишний, смачний.

- Пишемо гарно, правильно, щоб Зайчик, Їжачок та Білочка були задоволені тим, як ви гарно написали.

- Давайте зробимо звуко-буквений аналіз таких слів:

весна ( - о - - о  - 5б., 5зв., 2 скл. наголошений );

вівчар ( = о - - о -  - 6б., 6зв., 2 скл. наголошений );

Україна ( о - - о = о - о  - 7б., 8зв., 3 скл. наголошений ).

8. Складання речень з цими словами ( усно ).

- Діти, давайте придумаємо з вами речення зі словами, що записали.

( Ми з дідусем грали в шахи. Тато подарував мені конструктор. Сини допомагають мамі. Сьогодні на небі є сонце. У нашому місті є річка. Казка завжди має свою загадку. Я подарував вчительці пишний букет квітів. Мама приготувала смачний торт ).

IV. Підсумок уроку

- Які букви ми повторили на уроці?

- Яке завдання найбільше сподобалося?

- А мені, Зайчику, Їжачку та Білочці сподобалось, як ви працювали на уроці. Тому вони передають вам невеличкі подарунки.

 

 

docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
2320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку