Щоб урок пройшов немарно. Треба сісти рівно, гарно. Дарма часу не втрачати,Думати і працювати.25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.2
Номер слайду 3
Робота з підручником. Перевірте себе:тварини. Закінчи речення. Комахи, павуки, раки, риби, жаби, птахи, звірі – це назви … .2. Що б ти хотів запитати у тварин?
Номер слайду 4
Каліграфічна хвилинкасічнятв ва ни тварини 25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.4і
Загадка. Папуга. Як веселка кольорова,має здібності до мови. Слово пташці цій скажіть —вона його повторить вмить.
Номер слайду 7
Проблемна ситуація У нашого папуги Чіпа чудова новина! У нього — свято. А яке ж свято без друзів? І вирішив Чіп запросити друзів. Виготовив чудові листівки, почав писати: «Привіт…». І зупинився. Адже не знав, як правильно написати клички своїх друзів: (к,К)иці (м,М)ури, (с,С)винки Фросі, (к,К)орівки (к,К)васолинки, (с,С)обачки (г,Г)авчика... Навіть не знав, як правильно записати «(п,П)апужка (ч,Ч)іп». Засмутився птах, заплакав. А потім згадав, що сльозами горю не поможеш. Подумав-подумав і вирішив прилетіти до нас на урок.
Номер слайду 8
Крок 1. Розглянь малюнки. Які тваринки зображені? З якої букви написані назви тварин?25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.8 ушистик, еша, омка, інді КХ СПКрок 2. Добери тваринам клички. Зверни увагу, з якої букви пишуть клички тваринstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 9
С. 71 Назви тварин пишуть з малої літери. Клички тварин пишуть з великої літери. Крок 3. Зроби висновок.
Номер слайду 10
Опрацювання вправи 259.25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.10
Номер слайду 11
Запиши назви тварин та їх клички .25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.11 Пухнастик, Кеша, Хомка, Сінді. Перевір себе:кролик Пухнастик, хом’ячок Хомка, папужка Кеша, собака Сінді.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Опрацювання вправи 260.25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.13
Номер слайду 14
25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.14 Перевір себе:курочка Ряба, мишенята Круть і Верть, лис Микита.
Номер слайду 15
Опрацювання вправи 260.25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Фішбоун. Причина. Проблема. Факти. Висновок. Причина. Факти. Проблема. Висновок. Кішка полює навіть тоді, коли нічого не видно. Для чого кішці вуса?Миша може сидіти в темній нірці. Вуса кішки обмацують стінки дірки, повідомляють, де її межа. Причина. Факти. Причина. Факти
Номер слайду 18
Вибіркове списування. У Миколки на подвір’ї гамірливі друзі: знають хлопчика в селі,та й, мабуть, в окрузі. Корівчина — Квасолина,кізка біла — Намистина, курочка — Манюня, півень Кузя, кішка — Муся. Та ще й песик — Нюня. Свинка Фрося просить проса, кролики — травички. Всіх хлопчина нагодує,всім наллє водички. Прочитати вірш. Виписати назви і клички тварин.
Номер слайду 19
Підсумки уроку. Яку добру справу ви зробили на уроці?Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?Що корисне ви вивчили сьогодні?Де ви можете використати ці знання?Назвіть 5 тварин. Доберіть клички цим тваринам. Пригадайте моїх друзів. Дякую. Тепер піду додому і запрошу всіх друзів на свято. Я ж тепер знаю, що назви тварин пишуться з … літери, а клички — з … !
Номер слайду 20
Домашнє завдання. Опрацювати вправу 262.25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.20
Номер слайду 21
На уроці мені дуже сподобалось. На уроці мені сподобалось. На уроці мені не сподобалось.25.02.2020 Черняк Л. О., Ковальчук Г. С.21