20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок "Україна - наша Батьківщина"

Про матеріал

Підсумковий урок-ода довготривалого проекту для 1 класу. В уроці зінтегровані: "Природознавство", "Українська мова. Читання". В уроці поєднались робота в групах, з картою, звіт результату роботи дітей протягом місяця, невеличка театральна хвилинка.

Перегляд файлу

Природознавство 1 клас

Большакова О.А.

спеціаліст І категорії

Тема. Україна – моя Батьківщина.

Мета.   Сформувати первинне уявлення про свою державу Україну; про усвідомлення своєї приналежності до України.

Розвивати позитивні морально-етичні якості: доброту, чесність, порядність, співчуття сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам'яті, активності. Формувати зв’язне мовлення через уміння висловлювати власні думки, узагальнювати, робити висновки; активізувати та збагачувати словниковий запас учнів,  вміння працювати у групі.

Виховувати повагу, гордість та любов до своєї землі. 

Технологія: інтерактивні технології навчання.

Методи: методика формування та розвитку критичного мислення.

Навчальний предмет: природознавство.

Тип уроку: урок-ода.

Учасники проекту: учні.

Дидактична характеристика проекту:

Тип за складом учасників: груповий.

Тип за мірою реалізації міжпредметних зв’язків: багатопредметний.

Тип за тривалістю виконання: довготривалий.

Тип за результатами діяльності: інформаційно – пошуковий.

Об’єкт пізнання: «Україна»

Спосіб розв’язання проблеми:   творча робота, дослідження, пошук інформації.

Освітній продукт: виготовлення плакату «Моя Україна».

Обладнання. Коровай. Рушник. «Тлумачний словник», фізична карта України, фото: озеро Сиваш, літак АН-52, музей писанкарства, картин К.Білокур, Олешківські піски, Біле озеро, калина, лелека, рушник, тризуб, прапор, коровай, Кременчук, гімназія, коровай, прапор, герб, степ, ліс, Карпати, чорнозем, джерело, озеро, острів Хортиця. Картки для роботи в групах, капелюшки, паперова підкова, квасоля, кукурудза, горох,  шипшина, колоски.

Література: Internet ресурси: http://polutsi.at.ua, http://abetka.ukrlife.org,  https://robotanata.blogspot.com,  

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя – доля буде,

Не на день і не на рік,

А на довгий – довгий вік.

Ми гостей своїх стрічаєм

Круглим, пишним короваєм.

З рушником берем таріль,

Коровай кладем і сіль.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні у нас особливий урок, особливий день.  Ми з вами запросили багато гостей і як справжні українські господарі щиро їх привітали. Адже наша держава славиться особливою гостинністю. А от про що сьогодні ми будемо говорити, ви дізнаєтесь прослухавши вірш від наших учнів.

Учень.                  На землі великій

Є одна країна:

Гарна, неповторна,

Красна, як калина.

Учень.                  І живуть тут люди,

Добрі, працьовиті,

І скажу, до речі,

Ще й талановиті.    

Учень.                  Землю засівають

І пісні співають,

На бандурі грають

І вірші складають.

Учень.                  Про ліси і гори,

І про синє море,

Про людей і квіти …

Вчитель.    То скажіть же, діти,

Що це за країна?

(Діти тримають букви анаграми «Україна»)

- Яке слово ми можемо утворити з цих букв?

(На дошку повісити напис «Україна»)

Я розкрию вам невеличкий секрет. Ми з вами розпочинаємо дослідження, проект «Україна – наша  Батьківщина». Протягом уроків ми будемо дізнаватись, що є особливим в Україні, чим пишаємось ми – українці, які досягнення має наш народ.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота за словником.
  • Діти, що таке Україна?
  • Пропоную послухати, що говорить про це «Тлумачний словник».

Україна – держава Європи,  яка має визначену територію, постійне населення та не залежить від інших держав. Населення України називають українцями.

  • Як ми можемо з вами назвати Україну іншими словами?
  • Що таке Батьківщина?
  • Що говорить про це «Тематичний словник»?

Батьківщина – країна, де людина народилася; рідний край; урочисто – вітчизна.

  1. Робота з картою.
  • Діти, що ви знаєте про нашу Батьківщину?
  • Запрошую до роботи експертів.

(Діти читаючи вірш працюють із картою України).

Учень. (Показує кордони країни,  карта Європи, фото степу, лісу, Карпат).

                              Є в центрі Європи чудова країна,

Сягає корінням у сиві часи.

І це – незалежна моя Україна!

Тут гори Карпати, степи і ліси.

 

Учень.     (Показує Київ та ріки).

                              Шістсот і чотири ще тисяч гектарів –

Приблизно таку має площу вона.

А Київ – столиця у храмах і славі

Та ріки: Дніпро, Дністер, Буг і Десна.

 

Учень.  (Показує ріки, міста та курорти).

                              Ще Псел, Уж і Тиса та менші є ріки.

Курорти: Свалява, Бердянськ і Скадовськ.

Багато є сіл і міста превеликі:

Донецьк, Харків, Київ і Дніпро.

 

Учень.     (Показує фото чорнозему, джерела, озера, острів Хортиця ).

                               Ґрунти чорноземні, джерела цілющі,

Озера блакитні та клімат м’який

Козацькая слава повік невмируща

Та шлях до свободи завжди нелегкий.

 

Учень. (Показує кордони з іншими державами).

                              Кругом нас держави – на кожному боці:

На північ від нас білоруси живуть,

На заході – Польща, словаки, угорці,

Молдови й румунів кордони ідуть.

 

Учень.  (Показує кордони)

На сході, найбільший сусід наш – Росія,

На південь Туреччина  хвилі несе.

Ми мріємо бути відкриті, щасливі.

Ми разом досягнень будуєм мости.

 

Учень.   (фото короваю, прапор, герб)

                    Шляхами важкими іти довелося,

Та хлібом і сіллю стрічає братів.

Наш прапор, як небо і жовте колосся,

Щоб кожен у праці і в радості жив!

  1. Перегляд відео.

Україна – багата країна. Ця земля наділена дивовижно мальовничими краєвидами, де є і гори, і моря, і ріки, і степи. Подивіться, що говорив про красу Батьківщини видатний актор, герой України, Богдан Ступка.

Перегляд відео (запис декламування вірша «Крила» Л.Костенко)

Якою гарною є наша держава. А про які особливі на ваш погляд місця розкажете ви?

  1. Сиваш

Мало хто знає, що в Україні, неподалік від Азовського моря, є унікальне рожеве озеро.  У ньому  не живуть тварини й зовсім немає рослин. У його воді така кількість солі,  що пірнути там неможливо. Вода озера Сиваш цілюща, а кришталики солі відчуваються у воді.

  1. «Олешківські піски»

Найбільша пустеля Європи також у нас. Це Олешківські піски, що знаходяться на півдні України. Утворилися вони завдяки випасанню отар овець, які й витоптали всю траву.

Крім того, тут знаходиться прісне підземне озеро із дуже смачною водою. Сьогодні це національний природний парк України.

  1. «Біле озеро»

В казках часто ми чуємо про  живу й мертву воду. На півночі знаходиться Біле озеро із живою, молодильною водою. Вода дуже м’яка на дотик й чиста, що дозволяє бачити піщане дно крізь глибину кількох метрів.

  1. Тест «Чи знаєш ти Україну».

Дякую я нашим учням,

Що так добре працювали.

Пропоную пройти тест всім.

Чи про Україну знаєм?

На екрані будуть з’являтись фото об’єктів, які тим чи іншим чином пов’язані із нашою Батьківщиною. Ваше завдання назвати, що ви побачили й пояснити чим пов’язаний цей предмет із Україною. Відповіді повинні бути «тонкими». Бо часу у нас всього 3 хвилини.

  • Калина.
  • Лелека.
  • Рушник.
  • Тризуб.
  • Прапор.
  • Коровай.
  • Кременчук.
  • Гімназія.
  1. Фізкультхвилинка.

НЕ ЗАБУДЬ!
Ще малий, але ж сміливець —
Сам біжить у гай...
Ти, мій хлопче, українець —
Те запам'ятай.

Ще мала, а по барвінок
Вже ходила в гай...
Ти, дівчатко, українка —
Тож не забувай.

Вирина стежина рідна
З теплої трави...
Мати наша — Україна,
Не забудьте ви.
В. Терен

Пісня Вероніки Кіт «Україночка-росиночка».

  1. Читання тексту учнями.

Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. 

Наш народ любить свою країну, робить усе для її процвітання. Ми живемо в Україні, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала сильною, завжди була вільною і незалежною, бо всі ми люблячі сини і дочки України. 

Бесіда за прочитаним.

  • Що таке Україна?
  • Як ставиться наш народ до України?
  • Якою ми хочемо бачити Україну?
  • Чи можливе майбутнє країни без народу?
  • Можливо хтось знає, що роблять українці для своєї країни?

Нашу Батьківщину прославляють відомі артисти, художники, спортсмени. Я пропоную подивитись невеличке відео із хвилинами слави 10 головних перемог українців на літніх олімпіадах з 1996 по 2012 роки.

Перегляд відео (10 видатних олімпійських перемог українців )

 

В картинній галереї,  у місті Полтава, де ми були з вами на екскурсії, є декілька картин Катерини Білокур. Вона ніколи не вчилась малювати, але квіти з її полотен стали відомими всьому світові. Квітів не зривала, писала по-пам’яті, адже вважала їх живими, і не хотіла завдати їм болю.

Чи бували ви коли-небудь у яйці? Ні? Тоді запрошую до міста Коломия. Саме там розташовано музей Писанки. 13 метрова писанка прикрашає будівлю музею.

У колекції нараховується більше 12000 яєць розписаних майстрами України, також народний одяг, речі побуту. 

Найбільший в світі транспортний літак Ан-225 «Мрія» створений на Київському заводі імені Олега Антонова. Зараз на цьому заводі виготовляють літаки для бійців АТО, які захищають цілісність нашої держави.

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

Робота в групах.

Ми разом з вами розповіли тільки невеличку кількість цікавого про Україну. Попереду велика, кропітка робота: вивчення й дослідження нового про наш Батьківщину. І зараз я пропоную попрацювати в капелюшках.

 

Білий капелюх (вчений)

У кожної людини є велика ____________ — країна, де вона народилася. Наша держава називається _____________. Столиця України - __________________ . Найбільша ріка України - _________________ . В Україні проживає ________ українців. Всі ми дружній народ.

(Батьківщина, Україною, Київ, Дніпро. )

 

Червоний капелюх (художник)

Скільки слів можна підібрати, щоб описати Україну! Співуча, квітуча, красива, барвиста, прекрасна… Наша рідна Батьківщина – Україна викликає багато почуттів.

Це і ___________ за ___________ .  Це і ___________ від ___________ .

Це і ___________ за ___________ .  Це і ___________ від ___________ .

Це і ___________ за ___________ .  Це і ___________ від ___________ .

(байдужість, вдячність, натхнення, тривога,  веселість, любов,  біль,  страх, захоплення,

провина, замилування, гордість,  єдність, надія, підтримка, щирість, співчуття,  тепло,

недовіра,  пошана, захват, повага.)

Жовтий капелюх (Оптиміст)

Оберіг – це предмет або символ, покликаний захищати свого власника і його будинок від бід, приносити в дім щастя і достаток. Ми теж створили оберіг для України й хочемо побажати їй….

Основні елементи оберегу:

Підкова - символ щастя.

Квасоля, кукурудза, горох - гроші, добробут.

Лікарські рослини - здоров'я.

Шипшина - символ родючості та врожаю.

Птах з гніздом - хранитель сімейного вогнища.

 Яйця - символ життя.

Колоски - символ урожаю, життя, добробуту.

Будиночок - символ сімейного вогнища.

Безсмертник - символ довголіття, пам'яті.

Насіння, горіхи - продовження роду.

Горішок - символ розуму.

Дерево - символ багатства.

Домашні тварини - корова, свиня, кури - символ достатку.

Здавна вважалося, що оберіг захищає від зглазу, порчі, чуток, пліток, скандалів в сім'ї.

Матеріал - прути чагарнику, мішковина.

Зелений капелюх (Креативщик)

Чим славиться Україна? (плакат)

Україна – країна солов’їного співу, червоних маків, родючого чорнозему та смачного борщу. Чим же ще славиться наша рідна ненька в світі?

 Т.Г.Шевченко, Українська мова, інститут, ріка, літак, поле пшениці, мед, діти, науковці, ліс, …

Чорний капелюх (критик)

Наші діти - майбутнє України! І вони мріють, щоб…

V. Підсумок уроку

1. Читання вірша (діти читають вірш й піднімають зображення).

Моя Україно! Я чую твій голос,
Пшеничний твій колос,
І душу мені зігріває зерно.

Україна — це плескоти тихі Дніпра
У туманнім смерканні.

Україна — це пісня дзвінка солов'я
У саду на світанні.

Україна — вербові зелені вінки
І пісні над рікою.

Україна — мов пісня — пожовклі листки,
Що пливуть за водою.

Україна — це росяне сяйво лугів
На світанку зорею.

Україна — це шелести житніх ланів,
Що їх чуєш душею.

Україна — це те, що я бачу у снах,
Чим я марю ночами.

Україна — земля, що зігріла мене
Дитинства роками

Я - Україна, я - єдності вічної мрія,
Мова співуча, любов і надія,
Травинка в росі, я - в лузі калина,
Я - сонця і неба дитина.

Я - Україна, молитвою Бога вітаю,
Поле широке добром засіваю,
Я - подих життя, земля Україна,
Я - ніжна любові зернина.

Н. Шакун

Пісня «Любіть Україну».

Ось і сплинув час нашого першого проектного уроку. Попереду багато цікавого, неймовірного. Скільки відкриттів ви ще зробите. Але пам’ятайте, наша Україна, наша Батьківщина, особлива. Ми її сучасне й майбутнє. Любіть Україну!

 

 

І. Організаційний момент

Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя – доля буде,

Не на день і не на рік,

А на довгий – довгий вік.

Ми гостей своїх стрічаєм

Круглим, пишним короваєм.

З рушником берем таріль,

Коровай кладем і сіль.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні у нас особливий урок, особливий день.  Ми з вами запросили багато гостей і як справжні українські господарі щиро їх привітали. Адже наша держава славиться особливою гостинністю. А от про що сьогодні ми будемо говорити, ви дізнаєтесь прослухавши вірш від наших учнів.

Учень.                  На землі великій

Є одна країна:

Гарна, неповторна,

Красна, як калина.

Учень.                  І живуть тут люди,

Добрі, працьовиті,

І скажу, до речі,

Ще й талановиті.    

Учень.                  Землю засівають

І пісні співають,

На бандурі грають

І вірші складають.

Учень.                  Про ліси і гори,

І про синє море,

Про людей і квіти …

Вчитель.    То скажіть же, діти,

Що це за країна?

 

  1. Робота за словником.
  • Діти, що таке Україна?
  • Пропоную послухати, що говорить про це «Тлумачний словник».

Україна – держава Європи,  яка має визначену територію, постійне населення та не залежить від інших держав. Населення України називають українцями.

  • Як ми можемо з вами назвати Україну іншими словами?
  • Що таке Батьківщина?
  • Що говорить про це «Тлумачний словник»?

Батьківщина – країна, де людина народилася; рідний край; урочисто – вітчизна.

 

 

  1. Робота з картою.
  • Діти, що ви знаєте про нашу Батьківщину?
  • Запрошую до роботи експертів.

(Діти читаючи вірш працюють із картою України).

Учень. (Показує кордони країни,  карта Європи, фото степу, лісу, Карпат).

                              Є в центрі Європи чудова країна,

Сягає корінням у сиві часи.

І це – незалежна моя Україна!

Тут гори Карпати, степи і ліси.

Учень.     (Показує Київ та ріки).

                              Шістсот і чотири ще тисяч гектарів –

Приблизно таку має площу вона.

А Київ – столиця у храмах і славі

Та ріки: Дніпро, Дністер, Буг і Десна.

Учень.  (Показує ріки, міста та курорти).

                              Ще Псел, Уж і Тиса та менші є ріки.

Курорти: Свалява, Бердянськ і Скадовськ.

Багато є сіл і міста превеликі:

Донецьк, Харків, Київ і Дніпро.

Учень.     (Показує фото чорнозему, джерела, озера, острів Хортиця ).

                               Ґрунти чорноземні, джерела цілющі,

Озера блакитні та клімат м’який

Козацькая слава повік невмируща

Та шлях до свободи завжди нелегкий.

Учень. (Показує кордони з іншими державами).

                              Кругом нас держави – на кожному боці:

На північ від нас білоруси живуть,

На заході – Польща, словаки, угорці,

Молдови й румунів кордони ідуть.

Учень.  (Показує кордони)

На сході, найбільший сусід наш – Росія,

На південь Туреччина  хвилі несе.

Ми мріємо бути відкриті, щасливі.

Ми разом досягнень будуєм мости.

Учень.   (фото короваю, прапор, герб)

                    Шляхами важкими іти довелося,

Та хлібом і сіллю стрічає братів.

Наш прапор, як небо і жовте колосся,

Щоб кожен у праці і в радості жив!

Україна – багата країна. Ця земля наділена дивовижно мальовничими краєвидами, де є і гори, і моря, і ріки, і степи. Подивіться, що говорив про красу Батьківщини видатний актор, герой України, Богдан Ступка.

Перегляд відео.

Якою гарною є наша держава. А про які особливі на ваш погляд місця розкажете ви?

  1. Сиваш

Мало хто знає, що в Україні, неподалік від Азовського моря, є унікальне рожеве озеро.  У ньому  не живуть тварини й зовсім немає рослин. У його воді така кількість солі,  що пірнути там неможливо. Вода озера Сиваш цілюща, а кришталики солі відчуваються у воді.

  1. «Олешківські піски»

Найбільша пустеля Європи також у нас. Це Олешківські піски, що знаходяться на півдні України. Утворилися вони завдяки випасанню отар овець, які й витоптали всю траву.

Крім того, тут знаходиться прісне підземне озеро із дуже смачною водою. Сьогодні це національний природний парк України.

  1. «Біле озеро»

В казках часто ми чуємо про  живу й мертву воду. На півночі знаходиться Біле озеро із живою, молодильною водою. Вода дуже м’яка на дотик й чиста, що дозволяє бачити піщане дно крізь глибину кількох метрів.

  1. Тест «Чи знаєш ти Україну».

Дякую я нашим учням,

Що так добре працювали.

Пропоную пройти тест всім.

Чи про Україну знаєм?

На екрані будуть з’являтись фото об’єктів, які тим чи іншим чином пов’язані із нашою Батьківщиною. Ваше завдання назвати, що ви побачили й пояснити чим пов’язаний цей предмет із Україною. Відповіді повинні бути «тонкими». Бо часу у нас всього 3 хвилини.

  • Калина.
  • Лелека.
  • Коровай.
  • Тризуб.
  • Прапор.
  • Синевир
  • Рушник.

Фізкультхвилинка.
Ще малий, але ж сміливець —
Сам біжить у гай...
Ти, мій хлопче, українець —
Те запам'ятай.

Ще мала, а по барвінок
Вже ходила в гай...
Ти, дівчатко, українка —
Тож не забувай.

Вирина стежина рідна
З теплої трави...
Мати наша — Україна,
Не забудьте ви.

Читання тексту учнями.

Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. 

Наш народ любить свою країну, робить усе для її процвітання. Ми живемо в Україні, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала сильною, завжди була вільною і незалежною, бо всі ми люблячі сини і дочки України. 

Бесіда за прочитаним.

  • Що таке Україна?
  • Як ставиться наш народ до України?
  • Якою ми хочемо бачити Україну?
  • Чи можливе майбутнє країни без народу?
  • Можливо хтось знає, що роблять українці для своєї країни?

Нашу Батьківщину прославляють відомі артисти, художники, спортсмени. Я пропоную подивитись невеличке відео із хвилинами слави 10 головних перемог українців на літніх олімпіадах з 1996 по 2012 роки.

Перегляд відео.

В картинній галереї,  у місті Полтава, де ми були з вами на екскурсії, є декілька картин Катерини Білокур. Вона ніколи не вчилась малювати, але квіти з її полотен стали відомими всьому світові. Квітів не зривала, писала по-пам’яті, адже вважала їх живими, і не хотіла завдати їм болю.

Чи бували ви коли-небудь у яйці? Ні? Тоді запрошую до міста Коломия. Саме там розташовано музей Писанки. 13 метрова писанка прикрашає будівлю музею.

У колекції нараховується більше 12000 яєць розписаних майстрами України, також народний одяг, речі побуту. 

Найбільший в світі транспортний літак Ан-225 «Мрія» створений на Київському заводі імені Олега Антонова. Зараз на цьому заводі виготовляють літаки для бійців АТО, які захищають цілісність нашої держави.

Робота в групах.

Ми разом з вами розповіли тільки невеличку кількість цікавого про Україну. Попереду велика, кропітка робота: вивчення й дослідження нового про наш Батьківщину. І зараз я пропоную попрацювати в капелюшках.

 

Білий капелюх (вчений)

У кожної людини є велика ____________ — країна, де вона народилася. Наша держава називається _____________. Столиця України - __________________ . Найбільша ріка України - _________________ . В Україні проживає ________ українців. Всі ми дружній народ.

(Батьківщина, Україною, Київ, Дніпро. )

 

Червоний капелюх (художник)

Скільки слів можна підібрати, щоб описати Україну! Співуча, квітуча, красива, барвиста, прекрасна… Наша рідна Батьківщина – Україна викликає багато почуттів.

Це і ___________ за ___________ .  Це і ___________ від ___________ .

Це і ___________ за ___________ .  Це і ___________ від ___________ .

Це і ___________ за ___________ .  Це і ___________ від ___________ .

(байдужість, вдячність, натхнення, тривога,  веселість, любов,  біль,  страх, захоплення,

провина, замилування, гордість,  єдність, надія, підтримка, щирість, співчуття,  тепло,

недовіра,  пошана, захват, повага.)

Жовтий капелюх (Оптиміст)

Оберіг – це предмет або символ, покликаний захищати свого власника і його будинок від бід, приносити в дім щастя і достаток. Ми теж створили оберіг для України й хочемо побажати їй….

Основні елементи оберегу:

Підкова - символ щастя.

Квасоля, кукурудза, горох - гроші, добробут.

Лікарські рослини - здоров'я.

Шипшина - символ родючості та врожаю.

Птах з гніздом - хранитель сімейного вогнища.

 Яйця - символ життя.

Колоски - символ урожаю, життя, добробуту.

Будиночок - символ сімейного вогнища.

Безсмертник - символ довголіття, пам'яті.

Насіння, горіхи - продовження роду.

Горішок - символ розуму.

Дерево - символ багатства.

Домашні тварини - корова, свиня, кури - символ достатку.

Здавна вважалося, що оберіг захищає від зглазу, порчі, чуток, пліток, скандалів в сім'ї.

Матеріал - прути чагарнику, мішковина.

Зелений капелюх (Креативщик)

Чим славиться Україна? (плакат)

Україна – країна солов’їного співу, червоних маків, родючого чорнозему та смачного борщу. Чим же ще славиться наша рідна ненька в світі?

 Т.Г.Шевченко, Українська мова, інститут, ріка, літак, поле пшениці, мед, діти, науковці, ліс, …

Чорний капелюх (критик)

Наші діти - майбутнє України! І вони мріють, щоб…

 

 

Моя Україно! Я чую твій голос,
Пшеничний твій колос,
І душу мені зігріває зерно.

Україна — це плескоти тихі Дніпра
У туманнім смерканні.

Україна — це пісня дзвінка солов'я
У саду на світанні.

Україна — вербові зелені вінки
І пісні над рікою.

Україна — мов пісня — пожовклі листки,
Що пливуть за водою.

Україна — це росяне сяйво лугів
На світанку зорею.

Україна — це шелести житніх ланів,
Що їх чуєш душею.

Україна — це те, що я бачу у снах,
Чим я марю ночами.

Україна — земля, що зігріла мене
Дитинства роками

Я - Україна, я - єдності вічної мрія,
Мова співуча, любов і надія,
Травинка в росі, я - в лузі калина,
Я - сонця і неба дитина.

Я - Україна, молитвою Бога вітаю,
Поле широке добром засіваю,
Я - подих життя, земля Україна,
Я - ніжна любові зернина.

 

 

 

Ось і сплинув час нашого першого проектного уроку. Попереду багато цікавого, неймовірного. Скільки відкриттів ви ще зробите. Але пам’ятайте, наша Україна, наша Батьківщина, особлива. Ми її сучасне й майбутнє. Любіть Україну!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. 

Наш народ любить свою країну, робить усе для її процвітання. Ми живемо в Україні, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала сильною, завжди була вільною і незалежною, бо всі ми люблячі сини і дочки України. 

________________________________________________

Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. 

Наш народ любить свою країну, робить усе для її процвітання. Ми живемо в Україні, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала сильною, завжди була вільною і незалежною, бо всі ми люблячі сини і дочки України. 

________________________________________________

Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. 

Наш народ любить свою країну, робить усе для її процвітання. Ми живемо в Україні, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала сильною, завжди була вільною і незалежною, бо всі ми люблячі сини і дочки України. 

 

docx
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку