МЕТА: поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, збагачувати словниковий запас в умовах словесно – жестової двомовності, коректувати вади звуковимови; виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини.
ТЕМА: Україна моя, ти на світі - одна.
МЕТА: поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, збагачувати словниковий запас в умовах словесно – жестової двомовності, коректувати вади звуковимови; виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини.
ОБЛАДНАННЯ: Ілюстративний матеріал « Моя Батьківщина- Україна», символи України
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Учитель: Добрий день, мої милі діти, ви підросли і змужніли у нас. Будемо вчитись, дружити, радіти й називатись 3-Б клас.
Я сьогодні всіх щиро вітаю
в нашій школі, у дружній сім’ї,
і міцного здоров’я бажаю
й щастя-радості, любі мої.
( Знайомство з учнями). Як ви чуєте?
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК
За літо ви зміцніли, подорослішали. А зараз я подивлюсь чи готові ви вже працювати. Відгадайте загадку:
Красивий, щедрий край
І мова наша- солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Наш край, що зветься … / Україна/
Молодці! Відгадали загадку.
ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
А зараз ми з вами поговоримо про Україну, нашу рідну землю, де ми народилися і живемо.
ІV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1.Розповідь вчителя
Україна- це наш рідний край. Великий,гарний, мальовничий. Україна- це земля, на якій народились і живуть ваші батьки, діди. Україна- найдорожче, найрідніше, найкраще місце для кожного з нас. Україна- це наша домівка, школа, друзі, синє небо, ясні зорі, сонце, … все те, що рідне і близьке.
2. Вправа «Тематична павутинка»
Діти зараз перевіримо чи уважно мене ви слухали. Наша Україна яка? Наприклад: найдорожча
Красива |
На дошці
УКРАЇНА |
||
Вільна |
||
Могутня |
Рідна |
РСС: Україна, земля, батьки, школа, друзі.
3. Розповідь вчителя
Державними символами України є Державний Прапор України, Герб України і Державний Гімн. Державний прапор України - стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів. Державний Герб України має вигляд Тризуба. Державний Гімн України - це урочиста пісня.
( Прочитати з учнями спряжено перший куплет)
Символи України треба шанувати і берегти.
Р.С.С: гімн, прапор, герб.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Вчитель Учні
Трава низенька-низенька. Роблять присідання.
Дерева високі-високі. Піднімають руки вгору.
Вітер дерева колише-гойдає. Обертаються.
То направо, то наліво нахиляє. Нахиляються вправо, вліво.
То вгору, то назад. Потягуються вгору, назад.
То вниз нагинає. Нахиляється вперед.
Птахи летять-відлітають. Махають руками - «крильцями».
А учні тихенько за парти сідають. Сідають за парти.
4. Бесіда з елементами розповіді про державну мову.
Діти якою мовою ми розмовляємо?
Так. Наша рідна мова українська. Діти вивчають її в школі. Наша мова дуже гарна, співуча. І кожен з нас має знати рідну мову.
Р.С.С: мова, українська мова, рідна мова.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
Діти Ви — майбутнє України, вам її будувати i творити в нiй. Від вашої працi, ваших бажань, ваших рук, умiнь i сердець залежить те, якою вона стане.
А зараз прочитаємо вірш ( на дошці)
Ми українці ти і я
Один народ, одна сім’я
Одна в нас мати - Україна
Одна в нас мова солов’їна.
Тому, ми повинні любити і захищати свою державу неньку-Україну, її звичаї. Адже ми – українці!