5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок українськї мови. Складання усної розповіді. Узагальнення знань учнів.

Про матеріал
Мета: закріпити та узагальнити вивчене про прикметник; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати мовленеві навички. Виховувати любов до рідного краю, бажання творити добро.
Перегляд файлу

Тема: Складання усної розповіді. Узагальнення знань учнів. (Впр. 130 – 138)

Мета: закріпити та узагальнити вивчене про прикметник; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати мовленеві навички. Виховувати любов до рідного краю, бажання творити добро.

Обладнання: ілюстрація, мікрофон, картки, опорні картки.

                                      Хід уроку:

               І. Організація класу до уроку.

1. Каліграфічна вправа

Рр ра рі ру рідний ( звуковий аналіз )

             ІІ. Повідомлення теми, мети і завдання уроку.

1. Інтерактивна вправа « Мікрофон »

- Що ви знаєте про прикметник ?

( Відповіді учнів )

- Сьогодні ми підведемо підсумок по темі « Прикметник », узагальнимо і закріпимо те що ви раніше вивчали про прикметник, також складемо усну розповідь та проведемо дискусію на задану тему.

            III. Мотивація навчання учнів.

На уроці підсумковім

Треба дружно працювати,

Щоб змогли на всі питання

Повні відповіді дати !

А девізом нашого сьогоднішнього уроку буде вислів: « Людина починається з добра ! »

- Яким же ви уявляєте цей урок ? Що очікуєте від нього ?

- Давайте зробимо рекламу нашого уроку.

Урок буде: цікавим,

                    творчим,

                    науковим,

                    розвивальним.

           ІV. Узагальнення та систематизація знань про прикметник.

1. Гра « Назви слово »

Пухнаста, руда, хитра –

Висока, білокора, струнка –

Прозора, джерельна, холодна –

Зелена, молода, соковита –

2. Гра « Блискавка » ( на картках показую швидко прикметники – дібрати антоніми )

Важкий

Великий

Високий

Голосний

Повна

Лівий

3. Самостійна робота за вправою 135

- Прочитайте завдання. Чи все зрозуміло вам ? Що підказало вам, які закінчення пропущені ?

( Колективна перевірка )

4. Робота за малюнком « Весна »

- Розгляньте малюнок

Розкажіть про своє місто чи село. Вживайте слова, найбільш яскраво змальовують красу вашого рідного краю.

5. Дискусія з приводу інтерв’ю « Весна – найкраща пора року ? »

- А зараз проведем дискусію по питанню « Весна - найкраща пора року ? »

( Дискусія – публічне обговорення спірного питання )

І група – стверджує,

ІІ група – заперечує,

ІІІ група – переконує.

( Діти утворюють групи, обговорюють питання та по черзі в мікрофон висловлюють свої міркування )

- Отже, ви довели у ході дискусії, що кожна пора року і , зокрема, весна по – своєму приваблює і кожна з них може чимось не подобатись.

6. Робота з прислів’ями. Коментоване письмо.

Від доброго слова             впізнаєш людину

У лиху годину                   і лід розмерзає

За хорошим другом           іди на край світу

( З’єднай частини прислів’я, поясни їх, коментовано запишіть, знайдіть прикметники, підкресліть )

7. Робота над вправою 137

8.Підсумок учителя.

- Отже, щоб залишити про себе добру пам’ять, добрий слід на землі – треба творити добро.

  Жити на землі – велике щастя,

  Якого ти не помічав.

  І пам’ятай, що ти – Людина,

  Творець краси і добрих справ!

9. Закінчіть речення.

Прикметник означає…

Відповідає на питання…

Змінюється за …

Зв’язаний у реченні…

Має закінчення

Ч.р. -…

Ж.р. - …

С.р.- …

                                V. Підсумки уроку

 - Діти, мої очікування щодо вашої роботи справдились: ви працювали дружно, злагоджено, впевнено відповідали на мої запитання. (Оцінювання роботи учнів)

                           VI. Повідомлення  домашнього завдання

Виконати вправу 138, відповідати на запитання.

 

docx
Додано
3 липня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку