урок "Українське поетичне кіно. Українська анімація"

Про матеріал
ознайомити учнів з історією розвитку поетичного українського кінематографа, творчістю видатних діячів кіно – І. Миколайчука, М. Параджанова, В Дахна; розвивати зацікавленість культурною спадщиною українського кінематографа, аналітичні та творчі здібності, вміння висловлювати свою думку, образне мислення, уяву, фантазію; виховувати повагу до українського кінематографа та діячів кіномистецтва, захоплення їхньою діяльністю та бажання долучатися до джерел культури
Перегляд файлу

ТКІ-б з мистецтва в 9 класі                  Дата

 

  Тема.  Українське поетичне кіно. Українська анімація

Мета. ознайомити учнів з історією розвитку поетичного українського кінематографа, творчістю видатних діячів кіно – І. Миколайчука, М. Параджанова, В Дахна;   розвивати зацікавленість культурною спадщиною українського кінематографа, аналітичні та творчі здібності, вміння висловлювати свою думку, образне мислення, уяву, фантазію; виховувати повагу до українського кінематографа та діячів кіномистецтва, захоплення їхньою діяльністю та бажання долучатися до джерел культури

Очікувані результати. Учні зможуть розповідати історію розвитку українського кінематографу та мультиплікації, називати відомих режисерів, акторів та твори, які вони створювали;  оцінювати їх внесок у українську і світову культуру.

Обладнання.  Підручник, ноутбук, презентація, відеоматеріали, альбом, олівці

 

Етапи

 

Зміст роботи

 

Діяльність учнів

Ключові та

предметні

компетенції, наскрізні змістові лінії

І – виклад

нового

матеріалу

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

- Назвіть жанри кіно.

 - Назвіть українські фільми, які ви переглядали?

 - Які актори там грають?

-Який фільм приніс нам першого Оскара?

ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.

  1. Українське поетичне кіно. І Миколайчук.
  2. Сучасний кінематограф
  3. Українська анімація радянського періоду
  4. Мультфільми незалежної України

 

ІV. Вивчення нового матеріалу шляху.

V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого.

 

 

Учні відповідають на питання вчителя

 

 

 

 

 

Учні записують тему і план уроку; прослуховують  інформацію вчителя

Здоров’я зберігаюча

Комунікатив-на, спілкування державною мовою

 

 

 

 

 

Інформацій-но-цифрова

ІІ –

само-

заглиблення

І. Постановка й вибір завдань.

І. Перегляньте уривок з фільму «Тіні забутих предків» і проведіть обговорення, висловіть власні думки про роботу режисера та оператора, гру акторів.

ІІ. Дайте визначення терміну «анімація», запишіть його у зошити.

Якою була доля українського мультфільму в радянські часи?

Що стоїть в основі сучасної української анімації?

ІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого.

 

Учні самостійно опрацьовують матеріал дають визначення термінам

 

Навчальна, логічна, термінологічна

ІІІ –

практичний

 

Закріплення вивченого матеріалу.

Творче завдання:

Намалюйте  ілюстрацію до одного з улюблених мультфільмів, або придумайте свого мультиплікаційного героя

Представте результат класу

Учні самостійно опрацьовують матеріал підручника

 

 

 

 

Узагальнюю-ча, Обізнаність та самовираження у сфері культури

ІV –

контрольно-

діагностичний

І. Узагальнення вивченого на занятті.

Рефрексія. Закінчіть речення

«На цьому уроці я дізнався про…»

«Я хотів би переглянути …»

«Мені сподобалась…»

 

 

 

ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.

 

Учні на основі вивченого матеріалу роблять висновки про вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

Логічна

соціальна

Домашнє завдання: параграф 14

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
20 березня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку