Урок української мови
2 клас
Тема. Олег Буцень «Солодкий дощ». Передбачення змісту твору за заголовком. Порівняння вірша Л.Костенко та казки О.Буценя.
Мета. Формування предметних компетентностей: розширення та поглиблення знань учнів про слова, що називають ознаки предметів, впізнавати їх серед інших слів, поглиблювати знання про значення слова, розвивати вміння учнів слухати та розуміти зміст прочитаного, передбачати зміст твору за заголовком, вміння аналізувати та порівнювати зміст текстів, знаходити спільне та відмінне.
Формування ключових компетентностей: вміння вчитися: розвивати критичне мислення, стимулювати творчу уяву учнів, вміння висловлювати власні думки; компетентності в галузі природничих наук: розвивати інтерес до природи, прагнення спостерігати за нею, досліджувати та робити висновки; комунікативної: розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати вміння слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; соціальної: співпрацювати в парах та групах; екологічної компетентністі: виховувати турботливе ставлення до навколишнього світу.
Обладнання: мультимедійний комплект, презентація до уроку,іграшковий мікрофон, картки для парної та групової роботи, ілюстрації до твору, «дерево очікувань», кубик Блума, цеглинки LEGO.
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Мовленнєва розминка (Слайд 2 - 3)
Задмухуємо свічку.
Надуваємо кульку
2. Робота над загадкою (Слайд 4)
А ви знаєте, малята,
В лісі є велика хата.
В ній мисливці працьовиті
Скрізь полюють: в травах, в квітах.
А як здобич важкувата,
То гуртом несуть до хати.
Людмила Паниченко
3. Вправа «Дерево очікувань» (На дошці)
4. Інтонаційне читання (На дошці)
Мурахи гуртом і лева здолають
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
ІV. Засвоєння нових знань
Вправа 1
Розвідка
вогка
мляво
потвора
волохата
бідолаха
просякла
дзвінкоголосі
невдоволено
обтрусився
заметушилися
Щоденні 5. Читаю для когось.
(Читання учнями у півголоса)
Щоденні 5. Висловлюємось за змістом прочитаного. Робота з «читацьким колесом»
Щоденні 5. Збагачуємо свій словниковий запас.
Мляво - … (бадьоро), вогка - …(суха), волохата – …(гладенька).
Репетувати - … (кричати, галасувати), ніяковіти - …(знітитись, соромитися), просякнути - … (промокнути).
Фізкульт хвилинка https://youtu.be/kNWwid8OAVM
(Відкрити прислів’я на дошці)
V. Порівняння творів. Визначення спільного і відмінного за допомогою кругів Ейлера – Вейна. (Робота на магнітній дошці)
VІ. Перегляд відео про мурах https://youtu.be/5JVjDSh506E
VІІ. Підсумки уроку. Рефлексія.
Використовувані джерела:
.