Урок літературного читання в 1 класі
Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів з ними. Опрацювання тексту.
Мета: закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами, розвивати навичку читання, добирати заголовок до тексту,розвивати вміння аудіювання тексту, формувати компетентність спілкування державною мовою, соціальну і громадянську компетентності, виховувати турботливе та відповідальне ставлення до своїх домашніх улюбленців.
Хід уроку
Слайд №1-2
І. Організація класу
Вправа-енергізатор «Доброго ранку..»
Доброго ранку всім учням, які прийшли сьогодні на урок з хорошим настроєм!
Доброго ранку всім учням, які люблять і турбуються про своїх домашніх улюбленців!
Слайд № 3
Повторення правил поведінки на уроці
Отже, ми з вами готові розпочати наш урок, і перше,що нам потрібно з вами зробити – відгадати загадки.
Слайд №4
Слайд №5
Слайд №6
Шерсть гладенька
І м'якенька
Спинка гнеться,
Хвостик в'ється -
Тільки лапки
Цап-царапки!
Слайд №7
- Діти, де живуть ці тварини? (Вдома.)
Вправа на дихання
Прочитайте чистомовку на видих.
У цій чистомовці ми з вами нагодували котика, а він відповів нам ніжним «Мур!» Ми з вами про нього потурбувалися.
Слайд № 10
Поділ слів на групи
У вас на партах є слова, які ми повинні розділити на три групи. Давайте прочитаємо слова в парах.
Прочитайте ці слова вголос.
На які групи, на вашу думку ми можемо розділити ці слова.
Слайд № 11Імена людей Слайд № 12 Прізвища Клички тварин Слайд №13
Швидко впоралися із завданням! Молодці!
Як ви думаєте, чи сподобалися б вашим домашнім улюбленцям Булка і Бублик. Слайд №14
Кінезіологічна розминка.
А як же треба дбати про своїх домашніх улюбленців?
Слайд №15
Читання слів з гірки
Зверніть увагу на знаки в кінці речення.
Слайд №16
Передбачення.
На сторінці 5 у вашому букварику є малюнок до тексту,який я вам буду читати. Як ви думаєте, про що буде текст?
Зараз і дізнаємося.
Слайд №17
Слухання
Прослухайте оповідання і подумайте, яке ім’я сумної дівчинки?
Запишіть ім’я сумної дівчинки на планшетах.
А як звати інших дітей?
Який домашній улюбленець був у Дмитрика?
У Оксанки?
А чому у Маринки не було домашнього улюбленця?
Чому ж Маринка хотіла швидше підрости?
Слайд №18
Фізкультхвилинка « Сонечко»
Слайд №19
Мозковий штурм Заголовок
Діти, як би ви назвали це оповідання?
Обираємо найвдаліший на вашу думку заголовок.
Слайд №20
Зорова гімнастика
Слайд №21
А зараз прочитаємо наш текст. Читаємо до крапки. Уважно слідкуємо.
Молодці!
ІІІ. Підсумок уроку
Слайд №22
Про кого ми говорили сьогодні на уроці?
На ваших партах є зірочки. Оцініть свою роботу на уроці. Якщо ви були активні, гарно працювали і у вас все вдалося – наклейте зірочку на котика, якщо вам було важко - на песика, якщо вам було нічого не зрозуміло і важко – на канарейку.
До побачення!
Слайд №23