Урок української мови (читання) 1 клас "Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів з ними. Опрацювання тексту".

Про матеріал
Розробка уроку читання в 1 класі на закріплення та повторення вивчених букв (за підручником Пономарьової К.І. ІІ частина стор.4-5)
Перегляд файлу

Урок літературного  читання в 1 класі

Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів з ними. Опрацювання тексту.

Мета: закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами, розвивати навичку читання, добирати заголовок до тексту,розвивати вміння аудіювання тексту, формувати компетентність спілкування державною мовою, соціальну і громадянську компетентності, виховувати турботливе та відповідальне ставлення до своїх домашніх улюбленців.

 Хід уроку

Слайд №1-2

І. Організація класу                                    

Вправа-енергізатор «Доброго ранку..»

Доброго ранку всім учням, які прийшли сьогодні на урок з хорошим настроєм!

Доброго ранку всім учням, які люблять і турбуються про своїх домашніх улюбленців!

Слайд № 3

Повторення правил поведінки на уроці

Отже, ми з вами готові розпочати наш урок, і перше,що нам потрібно з вами  зробити – відгадати загадки.

Слайд №4

  • Гордо виглядає з буди,
    Стереже постійно дім.
    "Гав-гав-гав!
    Порядок буде!" - 
    Каже людям він усім!

Слайд №5

Слайд №6

Шерсть гладенька
І м'якенька
Спинка гнеться,
Хвостик в'ється - 
Тільки лапки
Цап-царапки!

Слайд №7


- Діти, де живуть ці тварини? (Вдома.)

  • Для нас із вами вони є домашніми улюбленцями. Ми про них дбаємо і доглядаємо їх. Просигналізуйте нам за допомогою сигнальних карток, яка тваринка є у вас вдома. Якщо це котик – покажіть червону картку, якщо це собачка-зелену, якщо інші тваринки – жовту.
  • Слайд №8
  • Ось сьогодні на уроці ми будемо читати і говорити про домашніх улюбленців, знаходити заголовки до тексту, групувати слова, повторимо вивчені букви.
  • ІІ. Вивчення нового матеріалу.
  • Слайд №9

Вправа на дихання

Прочитайте чистомовку на видих.

  • Та – та – та  – ми побачили кота,
  • Му-му- му – дали їсти ми йому.
  • Ки – ки- ки – молока і рибки,
  • Ур – ур – ур – киця нам сказала «Мур!»

У цій чистомовці ми з вами нагодували котика, а він відповів нам ніжним «Мур!» Ми з вами про нього потурбувалися.

Слайд № 10

Поділ слів на групи

У вас на партах є слова, які ми повинні розділити на три групи. Давайте прочитаємо слова в парах.

Прочитайте ці слова вголос.

На які групи, на вашу думку ми можемо розділити ці слова.

Слайд № 11Імена людей     Слайд № 12          Прізвища                      Клички тварин Слайд №13

Швидко впоралися із завданням! Молодці!

Як ви думаєте, чи сподобалися б вашим домашнім улюбленцям Булка і Бублик. Слайд №14

Кінезіологічна  розминка.

А як же треба дбати про своїх домашніх улюбленців?

Слайд №15

Читання слів з гірки

Зверніть увагу на знаки в кінці речення.

 

Слайд №16

Передбачення.

На сторінці 5 у вашому букварику є малюнок до тексту,який я вам буду читати. Як ви думаєте, про що буде текст?

Зараз і дізнаємося.

Слайд №17

Слухання

Прослухайте оповідання і подумайте, яке ім’я сумної дівчинки?

Запишіть ім’я сумної дівчинки на планшетах.

А як звати інших дітей?

Який домашній улюбленець був у Дмитрика?

У Оксанки?

А чому у Маринки не було домашнього улюбленця?

Чому ж Маринка хотіла швидше підрости?

Слайд №18

Фізкультхвилинка « Сонечко»

  • Сонечко прокинулось, потягнулось,
  • В різні боки повернулось
  • Потім весело посміхнулось,
  • Кругом себе обернулось.
  •  

 

Слайд №19

Мозковий штурм Заголовок

Діти, як би ви назвали це оповідання?

Обираємо найвдаліший на вашу думку заголовок.

Слайд №20

Зорова гімнастика

Слайд №21

 А зараз прочитаємо наш текст. Читаємо до крапки. Уважно слідкуємо.

Молодці!

ІІІ. Підсумок уроку

Слайд №22

Про кого ми говорили сьогодні на уроці?

На ваших партах є зірочки. Оцініть свою роботу на уроці. Якщо ви були активні, гарно працювали і у вас все вдалося – наклейте зірочку на котика, якщо вам було важко - на песика, якщо вам було нічого не зрозуміло і важко – на канарейку.

До  побачення!

 

Слайд №23

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку