Урок української мови для 3 класу: "Вимова і написання слів з апострофом"

Про матеріал
Розробка уроку української мови для 3 класу: "Вимова і написання слів з апострофом" Автор: Вчитель початкових класів Гусак Анна Анатоліївна Мета : Навчити учнів правилам вимови та написання слів з апострофом. Закріпити отримані знання вправами та іграми.
Перегляд файлу

Розробка уроку української мови для 3 класу:

 "Вимова і написання слів з апострофом"

Автор: Вчитель початкових класів Гусак Анна Анатоліївна

Тема: Урок української мови для 3 класу: "Вимова і написання слів з апострофом"

Мета : Навчити учнів правилам вимови та написання слів з апострофом. Закріпити отримані знання вправами та іграми.

Хід уроку

1. Організація уроку

-Доброго дня! Сьогодні у нас цікавий урок української мови. Готові дізнатися багато цікавого?

-Вітаю, мої маленькі мовознавці! Сьогодні ми розкриємо таємниці вимови та написання слів з апострофом. Приготуйтеся до цікавого дослідження!

2.Мотивація

-Запам'ятайте, кожен урок - це новий крок до володіння чарівною мовою. Ви вже справжні мовці, і сьогоднішні знання нам допоможуть стати ще кращими!

-Мова - це наше багатство. Сьогоднішні знання допоможуть нам розкрити ще одну таємницю цієї чудової науки. Рушаймо разом!

3. Повторення

- Діти давайте пригадаємо , які букви позначають твердий приголосний звук

 (б, п, в, м, ф, р)

А давайте пригадаємо , які букви позначають два звуки (я, ю, є, ї)

4.Хвилинка каліграфії

5.Вивчення нового матеріалу

Вправа "Знайди апостроф":

Показати слова на дошці з апострофом: "подвір’я," "ім'я," "пір'я."

-Чи помітили ви якусь особливу літеру або знак у цих словах?

Пояснення апострофа та його значення.

-Українська мова має специфічний знак — апостроф ('). Він пишеться, як кома, тільки вгорі, й використовується для передання твердої, роздільної вимови приголосних, що не зливаються з наступними звуками.

-Апостроф пишемо після букв: б, п, в, м, ф, що позначають тверді приголосні, перед буквами я, ю, є, ї, які позначають два звуки.

Наприклад: б'ю, п'ятниця, в'юн, м'ясо.

6. Фізкультхвилинка

7.Практичні вправи на вимову та розділення слів

Гра "Злови апостроф": учні плескають в долоні, коли чують слово з апострофом, і  визначають, де він стоїть ( після …, перед…).

( мама, надвечір'я, трава, міжгір'я, калюжа, подвір'ячко, в'яз, речення, сім'я, подвір'я, сузір'я )

8.Вправи на закріплення  та написання слів

Вправа "Склади слова":

Учні об’єднуються у дві групи і за допомогою магнітів або карток  складають  слова з апострофом (7 хв), потім записують  ці слова у зошити.

Вікторина "Хто швидше?":

Учні в парах пишуть слова на дошці, дотримуючись правил написання.

Самостійна робота за підручником із взаємоперевіркою.(ст 90 впр.2)

9. Творче завдання

 Вправа "Малюнок і слово":

Учні  отримують невиликі папірці на яких малюють картинку, де  буде слово з апострофом.( тваринка, предмет)

10.Рефлексія

Учні  по черзі складають власні речення, використовуючи слова з апострофом.

( якщо речення правильне всі інші учні плескають в долоні)

11.Підведення підсумків уроку

- Що нового ви дізналися?

– Діти, чи справдились ваші очікування?

Оцінювання та висловлювання позитивного фідбеку.

(Висловлювання позитивного фідбеку - це процес висловлення позитивних коментарів, зауважень та заохочень стосовно роботи чи досягнень учнів. Це може включати підтримку, визнання старань, відзнаку за якість виконаної роботи та інше. Позитивний фідбек може стимулювати учнів, підвищувати їхню мотивацію та покращувати самооцінку.)

docx
Додано
10 січня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку