Розгорнутий план-конспект уроку з української мови для учнів 2 класу на тему "Іменник". Дана розробка містить інтерактивні технології, методи навчання. До уроку додається розробка мультимедійної презентації.
2 клас
Тема. Іменник
Форми організації роботи: фронтальна, групова.
Інтерактивні технології: «Дерево рішень», «Робота в малих групах».
Обладнання. Презентація Power Point, ноутбук, проектор, екран.
Демонстраційний матеріал: мультимедійна презентація.
Роздатковий матеріал: А4 (дерево), листочки: червоний, жовтий, оранжевий, картки для роботи в групах.
Література.
Структура уроку:
Перебіг уроку:
(слайд)
Добрий день мої, рученята! (3 хлопки)
Добрий день мої, ноженята! (3 притупи)
Добрий день мої, щічки! (3 «плюх»)
Добрий день мої очі і вічки! (3 кліпа)
Добрий день носик мій! (3 біп-біп)
Добрий день голівці моїй! (погладити себе по голівці)
1.2. Готовність до уроку (слайд )
— Перевіримо чи всі учні готові до нашого сьогоднішнього уроку. Подивіться, чи у кожного на парті є: підручник, щоденник, ручка, олівець, навчальні картки та сигнальні картки.
(звук смс)
Так…так…нові технології тітоньці Сові підкорюються ще важко. Слова в реченні стоять не на своїх місцях. Щоб прочитати речення його потрібно відредагувати.
(звук смс)
(слайд ) перевірка правильності написання
Завдання: Записати каліграфічно речення в зошитах. Підкреслити слово….
3.1. Створення ігрової ситуації (слайд )
(звук смс)
О, та це ж знову Тітонька Сова. І ММС вже навчилася відправляти. Ребуси…Це цікаве завдання.
3.2. Розгадування ребусів (слайд )
Давайте спробуємо розгадати.
(слайд) перевірка правильності виконання
3.3. Бесіда
- На яке питання відповідають? ……
4. Повідомлення теми та мети уроку
- Як ви вважаєте, яка тема сьогоднішнього уроку? Так, тема сьогоднішнього уроку «……..».
- Як ви думаєте, що ми дізнаємося, ознайомившись з цією темою? Так, правильно……..
- А чому повинні навчитись? ……..
(слайд)
5. Сприйняття й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
5.1. Інтерактивна технологія кооперативного навчання. Робота в малих групах (слайд)
Поділити клас на групи (по 2 парти).
…………………………………
- У чому виникло утруднення?
- Чому виникло утруднення?
(слайд) перевірка правильності виконання
5.2. Вибірковий диктант (слайд)
……………………………
(слайд) перевірка правильності виконання
Фізкультхвилинка
5.3. Картинний словниковий диктант (слайд)
……………………………
(слайд) перевірка правильності виконання
6. Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів
6.1. Гра “Капкан”
Доведіть, чи я права.
Я вважаю, що …. – це іменник. (іменник)
Слово … – іменник. (іменник)
Я стверджую, що …. – це іменник. (прикметник)
… – це також іменник (дієслово)
Слово… є іменником.(іменник)
(слайд) Проблемне питання: «…………………………..?»
Крок 1. Клас ділиться на групи.
Крок 2. Кожна група обговорює питання й робить записи на своєму «дереві» (аркуш паперу).
Крок 3. Висловлення кожної групи. Аналіз правильності розв’язання проблеми. Робиться підсумок.
(слайд) Рішення: ……………………
Дібрати «осінні» іменники.
— Ви гарно попрацювали. Молодці! Можете собою пишатися!
Рефлексія «Осіннє дерево»
— На цьому наш урок закінчився. Ви активно працювали, відповідали. Дякую за співпрацю!