Урок української мови на тему "Іменник". 2 клас

Про матеріал

Розгорнутий план-конспект уроку з української мови для учнів 2 класу на тему "Іменник". Дана розробка містить інтерактивні технології, методи навчання. До уроку додається розробка мультимедійної презентації.

Перегляд файлу

2 клас

 

Тема. Іменник

Форми організації роботи: фронтальна, групова.

Інтерактивні  технології:   «Дерево рішень», «Робота в малих групах».

Обладнання. Презентація Power Point, ноутбук, проектор, екран.

Демонстраційний матеріал: мультимедійна презентація.

Роздатковий матеріал: А4 (дерево), листочки: червоний, жовтий, оранжевий, картки для роботи в групах.

Література.

 

Структура уроку:

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань
  3. Мотивація навчальної діяльності
  4. Повідомлення теми та мети уроку
  5. Сприйняття й усвідомлення нового навчального матеріалу
  6. Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів
  7. Підсумок уроку. Рефлексія

 

 

 


Перебіг уроку:

(слайд)

  1. Організаційний момент
    1. Вправа – привітання (слайд)

Добрий день мої, рученята! (3 хлопки)

Добрий день мої, ноженята! (3 притупи)

Добрий день мої, щічки! (3 «плюх»)

Добрий день мої очі і вічки! (3 кліпа)

Добрий день носик мій! (3 біп-біп)

Добрий день голівці моїй! (погладити себе по голівці)

 

1.2. Готовність до уроку (слайд )

— Перевіримо  чи всі учні готові до нашого сьогоднішнього уроку. Подивіться, чи у кожного на парті є: підручник, щоденник, ручка, олівець, навчальні картки та сигнальні картки.

 

  1.   Гігієнічні вимоги (слайд )

 

  1. Актуалізація опорних знань
    1.   Створення ігрової ситуації (слайд )

(звук смс)

  • Ой, дивіться, діти, хтось нам СМС прислав. (слайд) Ооо… та це ж Мудра тітонька Сова. Вона нещодавно навчилася в лісовій школі користуватися мобільним телефоном. І прислала нам СМСку. Давайте прочитаємо. (слайд – деформоване речення)
    1.   Розшифровка деформованого речення (слайд )

Так…так…нові технології тітоньці Сові підкорюються ще важко. Слова в реченні стоять не на своїх місцях. Щоб прочитати речення його потрібно відредагувати. 

 (звук смс)

  • Ооо, Тітонька Сова прислала нам ще одне смс. От молодчинка вона, прислала речення побудоване вже правильно.. А давайте тепер перевіримо, чи правильно ми виконали?!

(слайд ) перевірка правильності написання

  1.   Каліграфічна хвилинка

Завдання: Записати каліграфічно речення в зошитах. Підкреслити слово….

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Створення ігрової ситуації (слайд )

(звук смс)

О, та це ж знову Тітонька Сова. І ММС вже навчилася відправляти.  Ребуси…Це цікаве завдання.

3.2. Розгадування ребусів (слайд )

Давайте спробуємо розгадати.

(слайд) перевірка правильності виконання

3.3. Бесіда

- На яке питання відповідають? ……

 

4. Повідомлення теми та мети уроку

- Як ви вважаєте, яка тема сьогоднішнього уроку? Так, тема сьогоднішнього уроку «……..».

- Як ви думаєте, що ми дізнаємося,  ознайомившись з цією темою? Так, правильно……..

- А чому повинні навчитись? ……..

(слайд)

5. Сприйняття й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

5.1. Інтерактивна технологія кооперативного навчання. Робота в малих групах (слайд)

Поділити клас на групи (по 2 парти).

…………………………………

- У чому виникло утруднення?

- Чому виникло утруднення?

(слайд) перевірка правильності виконання

5.2. Вибірковий диктант (слайд)

……………………………

(слайд) перевірка правильності виконання

 

Фізкультхвилинка

5.3. Картинний словниковий диктант (слайд)

……………………………

(слайд) перевірка правильності виконання

6.  Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів

6.1. Гра “Капкан”

Доведіть, чи я права.

Я вважаю, що …. – це іменник. (іменник)

Слово … – іменник. (іменник)

Я стверджую, що …. – це іменник. (прикметник)

– це також іменник (дієслово)

Слово… є іменником.(іменник)

  1.       Інтерактивна технологія колективно-групового навчання «Дерево рішень»

(слайд) Проблемне питання: «…………………………..?»

Крок 1. Клас ділиться на групи.

Крок 2. Кожна група обговорює питання й робить записи на своєму «дереві» (аркуш паперу).

Крок 3. Висловлення кожної групи. Аналіз правильності розв’язання проблеми. Робиться підсумок.

(слайд) Рішення:  ……………………

  1.        Вправа (усно)

Дібрати «осінні» іменники.

 

  1. Підсумок уроку. Рефлексія

Ви гарно попрацювали. Молодці! Можете собою пишатися!

Рефлексія «Осіннє дерево»

  •    якщо матеріал був нецікавим, складним і вам урок не сподобався – прикріпіть червоний листочок.
  •    якщо матеріал залишив вас байдужими прикріпіть оранжевий листочок.
  •    якщо матеріал був зрозумілим, цікавим і урок вам сподобався прикріпіть жовтий листочок.

— На цьому наш урок закінчився. Ви активно працювали, відповідали. Дякую за співпрацю!

 

docx
Додав(-ла)
Борзик Олена
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
1762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку