Узагальнення та систематизація знань з теми "Текст"

Про матеріал

Урок проведено з метою узагальнити знання учнів про текст, його будову та види, формувати вміння розрізняти речення і текст, розвивати мовлення учнів, виховувати допитливість та кмітливість.

Перегляд файлу

Тема:  Узагальнення та систематизація знань з теми «Текст».

Мета :узагальнити знання учнів про текст, його будову та види, формувати вміння розрізняти речення і  текст, розвивати мовлення учнів, виховувати допитливість та кмітливість.

Обладнання: ляльковий театр, картки .

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Починаємо урок, бо луна уже дзвінок

Будем вчитись залюбки, бо урок не забавки

Як здобудемо освіту , то побачим більше світу.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Скласти рекламу нашого уроку.

Пропоную продовжити  думку:

Яким буде наш урок?

Ми будем на уроці якими?

  1. Вправа «Мозковий штурм».

-Що таке текст?

-З чого складається текст?

- Що є у текста?

-Скільки частин має текст? Назвати їх.

-Які види текстів ви знаєте?

Сьогоднішній урок присвячуємо повторенню з теми «Текст».

ІІІ.Узагальнення і систематизація знань

  1. Каліграфічна хвилинка.

Т   те  ат  тр театр

Скласти речення з цим словом.

2.Словникова робота.

Театр- вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії , яку виконують актори перед глядачами.

Перший театр в Україні було відкрито в Чернігові у 1921 році, а в Києві він з’явився у 1927 році.

Але  крім театрів для дорослих існують лялькові театри.  Першим героєм таких театрів був Запорожець. Театр ляльок –це театральне дійство , в якому діють ляльки.  Актори, які керують  ними , сховані. Існують горішні ляльки- це коли ляльки одягають як рукавички , дійство відбувається над ширмою. Є театр нижніх ляльок- коли ляльок рухають за допомогою ниток. Дійство проходить унизу, а не вгорі. Такі театри спонукають глядачів сміятися. Розважають їх.

У Єгипті проходили вистави релігійного змісту, з використанням ляльок богів.

До нас на урок завітали герої лялькового театру. Які будуть спостерігати за вами на уроці.

2.Виправити помилки в реченні.

зробив Дід човник панас .

-Хто герой цього речення? (лялька-дід )

3.Робота в парах. Добір заголовку до тексту.

Лисиця живе в лісі. Вона поїдає мишей , зайців. Іноді вона краде курей і курчат. Лисиця- дуже хитра.

Заголовки: 1)Лисичка-сестричка.  2) Життя лисиці.  3)Хитра лисичка.

Показ ляльки (лисички).

4. Скласти речення зі слів кожного рядка. Записати їх.

Є, котик, у, мурчик, мене.

котика, У , пухнастий, дуже, хвостик.

любить , клубочком, гратися, Він.

-(лялька-котик)

5. Завдання. «Вгадай текст та речення».

Насунула темна хмара. Ми живемо на Україні.

Восени бабуся посадила тюльпани. Довго за ними доглядала. Вони зацвіли навесні.

(лялька-бабуся)

6.Тестування. Вибери правильний варіант відповіді.

Гра «Збери речення» , щоб вийшов текст.

1)Лисичка сидить у норі.  2)Прийшла зима. 3)Зайчатко тремтить під ялинкою. 4)Голодний вовк бродить лісом.

а)1, 3, 2, 4               б) 2, 1, 3, 4                в) 4, 3, 2, 1

(лялька вовка)

7. Дописати кінцівку.

Настала зима. Білою скатертиною вкрилися поля. Ліс надів важкі шапки і притих. Ведмідь…

(лялька –ведмідь)

8. Зібрати текст з частин.

Зимовий ранок тихо підійшов до вікна. В усіх кімнатах засвітилось світло. На вулицях згасли ліхтарі. Де-не-де чутно ранковий  спів півня.

(лялька-півень).

9.Визначити тип тексту (вправа 220).

(лялька-зайчик)

10. Робота в групі.  Скласти діалог  між героями –ляльками.

ІV.Підсумок уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
3301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку