Урок української мови та читання. Тема. Закріплення написання рядкової букви з, слів, складів, речень з нею.

Про матеріал
Тема тижня: «Подорожуємо в часі» Урок української мови та читання . Тема. Закріплення написання рядкової букви з, слів, складів, речень з нею. Мета: ознайомити з літерою Зз ; навчити правильно аналізувати структури букви,; вчити правильно писати рядкову букви «з», склади і слова з нею. Розвивати уміння працювати в зошитах, виконувати логічні вправи, завдання творчого характеру. Виховувати почуття любові до України, охайність під час письма.
Перегляд файлу

Тема тижня: «Подорожуємо в часі»

Урок української мови та читання № 112

Тема. Закріплення написання рядкової букви з, слів, складів, речень з нею.

Мета: ознайомити з літерою Зз ; навчити правильно аналізувати структури букви,; вчити правильно писати рядкову букви «з», склади і слова з нею. Розвивати уміння працювати в зошитах, виконувати логічні вправи, завдання творчого характеру. Виховувати  почуття любові до України, охайність під час письма.

Обладнання: підручник, зошит, наочний матеріал.

Форми і методи: бесіда, розповідь.

 Ключові компетентності:

Вміння вчитися: учень дотримується режиму навчальної діяльності, працює швидко і зосереджено, розповідає чітко, послідовно, відповідно до мети висловлювання;

Інформаційно-комунікативна: знаходить у повідомленні інформацію (конкретні відомості);

Загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки учня на уроці;

Здоров'язбережувальна: дотримується гігієнічних норм;

Соціальна: співпрацює в парі та в групі.

 

Предметна компетентність:

Початковий рівень: виконує елементарні письмові операції після детального кількаразового пояснення вчителем;

Середній рівень: відтворює навчальну інформацію у засвоєній послідовності, частково коментує способи виконання письмових операцій;

Достатній рівень: усвідомлено відтворює навчальний зміст, ілюструє відповіді прикладами з власного життя, виконує завдання, які потребують значної самостійності і виправляє власні помилки, застосовує елементи пошукової діяльності;

Високий рівень: виявляє системність знань і спосіб письмової  діяльності, використовує набутий досвід у змінених навчальних умовах і життєвих ситуаціях, володіє навичками самоконтролю, об'єктивно оцінює свою роботу.

Хід уроку

І Організація опорних знань.

ІІ Актуалізація опорних знань

А) Фонетична розминка.

- Як завжди розпочнемо наш урок з фонетичної розминки.

Послухайте загадку і спробуйте відгадати її. Про що йдеться?

Ми звичайно, не хитруєм

Нас і бачать,

Нас і чують –

Це зовсім не новинна.

Як же наші імена?

(Букви і звуки).

Що ви знаєте про звуки? ( звуки ми чуємо і вимовляємо).

Вимовляйте правильно звуки української мови.

Працюємо ланцюжком. (Звуки виставляються на набірному полотні).

  • На які дві великі групи поділяються всі звуки укр..мови?

(Голосні та приголосні).

  • Послухайте вірш і підкажіть слово. Про які звуки йдеться?

Шість звуків вільно можна

Співати як пісні.

Ці звуки знає кожен

Як звемо їх?   (Голосні)

  • Скільки голосних звуків в укр..мові?
  • Назвіть голосні  звуки.
  • Якими бувають приголосні звуки?

  • Наведіть приклади м’яких  приголосних звуків.
  • Вимовте правильно декілька твердих приголосних звуків.
  • Що ви знаєте про букви? Чим відрізняються звуки від букв?
  • Всі поглянули на дошку і правильно вимовте звуки і букви.
  • Якими бувають букви?

( букви бувають друкованими і рукописними, великими і маленькими)

Фізкультхвилинка.

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати навички письма букви «з». Буква «З» . Позначає один звук. 

Отже, ми розвиватимемо навички письма букви «з».

ІV. Робота по темі.

А) Ознайомленння з літерою «Зз»

 

Відгадайте загадку.

Пара довгих вушок, 
сіренький кожушок, 
скорий побігайчик, 
як він зветься?... (Зайчик)

 

В) Написання букви «з» .

Г) Письмо букви у повітрі.

    Д) Опрацювання завдань.

1. Написання малої букви «з».

2. Написання слів з буквою з.

3. Написання буквеного диктанту.

- Букви будемо писати попарно, з’єднуємо  між  собою. Між словами не забувайте ставити коми.

Фізкультхвилинка. 

5. Списування з друкованого шрифту ( з дошки)

Зайці змінюють забарвлення, яке залежить від пори року. Влітку шерсть тварини має рудий, сірий, коричневий або бурий відтінок, а підшерсток залишається темним.
 

 ІV. Підсумок уроку.

А) Бесіда.

- З якою буквою ознайомились на уроці?

- З яких елементів вона складається?

Джерело: https://dovidka.biz.ua/tvir-pro-zaichyka-2-klas/,

sites.google.com,

 

Вышел зайчик - Педагогический сундучок

sites.google.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
31 липня 2020
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку