Урок української мови та читання. Тема. Закріплення звукових значень букви Т т. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «У кімнаті»

Про матеріал
Урок української мови та читання. Тема. Закріплення звукових значень букви Т т. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «У кімнаті» Мета. Закріплювати уміння учнів читати склади та слова з буквою «т», виробляти у них вміння читати тексти, побудовані на діалозі, вдосконалювати навички звукового аналізу слів; виховувати національні почуття.
Перегляд файлу

Урок української мови та читання № 103

Тема. Закріплення звукових значень букви Т т. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «У кімнаті»

Мета. Закріплювати уміння учнів читати склади та слова з буквою «т», виробляти у них вміння читати тексти, побудовані на діалозі, вдосконалювати навички звукового аналізу слів; виховувати національні почуття.

Обладнання. Каса букв, картки з вивченими буквами, Мультимедійна презентація.

Ключові компетентності:

Вміння вчитися: учень дотримується режиму навчальної діяльності, працює швидко і зосереджено, розповідає чітко, послідовно, відповідно до мети висловлювання;

Інформаційно-комунікативна: знаходить у повідомленні інформацію (конкретні відомості);

Загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки учня на уроці;

Здоров'язбережувальна: дотримується гігієнічних норм;

Соціальна: співпрацює в парі та в групі.

 

Предметна компетентність:

Початковий рівень: виконує елементарні письмові операції після детального кількаразового пояснення вчителем;

Середній рівень: відтворює навчальну інформацію у засвоєній послідовності, частково коментує способи виконання письмових операцій;

Достатній рівень: усвідомлено відтворює навчальний зміст, ілюструє відповіді прикладами з власного життя, виконує завдання, які потребують значної самостійності і виправляє власні помилки, застосовує елементи пошукової діяльності;

Високий рівень: виявляє системність знань і спосіб письмової  діяльності, використовує набутий досвід у змінених навчальних умовах і життєвих ситуаціях, володіє навичками самоконтролю, об'єктивно оцінює свою роботу.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення завдань уроку.

Малюнковий план.

ІІІ. Повідомлення вивченого про звуки і літери.

  1. Робота з касою букв.
  • Назвіть вивчені літери.
  • Які є голосні звуки в українській мові?
  • Букви, що позначають приголосні звуки…
  • Яку букву вивчили вчора? (Т)
  • Які звуки вона позначає? (т, т′)

 - Кажуть, колись у давні часи, літера Т зростала у лісі, як гриб. Від того у неї стовбур-ніжка, наче у гриба, і капелюшок. А тепер, коли вона стала літерою, усе залежить від слова, до якого вона потрапить. Наприклад, зі словом «троянда», вона вважає себе трояндою, а коли кажуть «тюльпан» вона теж відгукується.

2. Впізнавання звуків (т, т′) оплесками.

  І троянда, і тюльпан, і струнка тополя,

  Телефон, труба і торт, і травинка в полі.

  Всі вітають букву Т теплими словами:

  «Люба Т, нехай тобі буде добре з нами».

3.Гра «Коректор». (Закреслювати букву Т серед інших у рядках)

4. Мовна розминка. Скоромовки. (Мікрофон)

Остання про кота.

  • А ось у нашого котика є друг. Загадка.

Сторожем не служить, а всіх рано будить (півник)

- Півник хоче попрохати нас уважно почитати.

5. Читання тексту. А. М. Зеленської.

ІІІ. Закріплення навичок читання .

  1. Таблиця складів.

  1. Складання слів, речень.

 

  1. Читання чистомовки.

  1. Півник знайшов чарівний колосок . Читання складів.

  1. Читання речення з дошки.

МАМА МІСИЛА ТІСТО. НАТАЛКА СТАВИЛА ТАРІЛКИ.

  1. Скоромовка.

 

 

 

  1. Багатозначні слова.

- Прочитайте слово. Розгляньте малюнки. Поясніть, яке значення може мати це слово. Складіть речення, щоб слово «лист» вживалося в різних значеннях.

7. Фізкультхвилинка.

Два півники, два півники горох молотили.

Дві курочки-чубарочки до млина носили.

Цап меле, цап меле коза насипає.

А маленьке козенятко на скрипочці грає.

ІV.  Опрацювання тексту «У кімнаті».

1. Бесіда.

2. Читання вчителем.

 – Назвіть дійових осіб.

3. Словникова робота.

4.Читання тексту ланцюжком.

  1. Самостійне напівголосне читання.
  2. Вибіркове читання – всі слова з великої букви.
  3. Робота над виразністю читання.
  • Паузи на місці тире;
  • Інтонація звертання;
  • Окличні речення.
  1. Розвиток мовлення.

V. Підсумки уроку.

Повернення до малюнкового плану.

- Які завдання були найцікавіші?

 

 

 

doc
Додано
31 липня 2020
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку