Урок української мови у 1 класі " Букви К і к .Речення і малюнок."

Про матеріал
Розробка уроку з української мови для 1 класу за підручником І.О.Большакової , М.С. Пристинської . Урок -подорож до Читайміста .
Перегляд файлу

                              Урок української мови у 1 класі

Тема : « Букви К і к . Речення і малюнок .»

Мета : закріплювати знання про звукове значення букви «ка», вміння                  аналізувати звуковий склад слів , формувати навички правильного , свідомого та виразного читання текстів різних видів ,  відповідати на запитання за змістом прочитаного , вміння співвідносити текст і малюнок, визначати зміст книги за обкладинкою ; розвивати творче мислення , зв`язне мовлення учнів, вміння співпрацювати; виховувати інтерес до читання, бережне ставлення до книги.

Обладнання :картки для самостійного читання, фішки для звукового аналізу слів, улюблені книги учнів, конструктор «Lego», смайлики ,що відображують різний настрій .

Тип уроку : відкриття нових знань

                                               Хід уроку

І. Організація класу

-  У мене зараз гарний настрій, ось такий …

- А у вас ? Покажіть ,який у вас настрій за допомогою смайликів, що лежать у вас на парті .

- Я хочу , щоб гарний настрій у вас не змінився до кінця уроку .

Дзвоник гучно пролунав ,

До роботи нас позвав.

Тож часу дарма не гаєм ,

Працювати починаєм.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Мовленнєва розминка

Скоромовка

Королева коло лева,

Коло королеви – лев.

Королева любить лева ,

Королеву любить лев.

  • Який звук найчастіше вимовляємо в цій скоромовці?
  • Дайте характеристику звуку [к  ].
  • Якою буквою на письмі позначаємо цей звук ? Якою може бути буква «ка»? Знайдіть пари для друкованої і рукописної букви .

Гра «Так чи ні»

-Якщо ви почуєте вірне твердження , піднімаєте зелену цеглинку , а якщо невірне – червону .

-У слові какао є два звука [к].

- У слові ковзанка два склади .

-Перший склад наголошений у слові колобок .

- У слові ведмідь немає звука[ к]

Читання для друга

Прочитайте скоромовки , замінюючи малюнки словами. Потренуйтесь у

 

читанні на швидкість . C:\Users\Мария Синицкая\Pictures\IMG_20210215_151322.jpg

-Назвіть слова зі скоромовок , в яких зустрівся звук [к  ]

 

Читання для себе

  • А зараз ми з вами станемо трішки поетами.

Прочитайте чистомовку , додаючи потрібні слова

 

Ати-ати-ати

Я люблю …                                                             слова

Ова-ова-ова

Вже читаю я …                                                     діти

Іти-іти-іти

Всі читають …                                                        читати

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності .

  • Заплющте оченята . Один ,два . три , у ЧИТАЙМІСТО нас вітерець перенеси !

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку .

-Сьогодні ми помандруємо Країною Знань , побуваємо у місті ЧИТАЙМІСТО, всі жителі якого дуже люблять читати .

V. Відкриття учнями нових знань .

1. Гра «Розсипанка»

  КНИКАЖ

2.Друкування і звуко-буквений аналіз слова книжка .

3.Стратегія « Входження в малюнок»

- Ми завітали у Читаймісто . І що ми побачили ? Мишку з книжкою . Вона , як і ви , добре вміє читати .

- Як ви гадаєте , про що читає мишка ? Чому ви так думаєте ?

 

-А про що любите читати ви ?

- Покажіть вашу улюблену книгу і розкажіть , про що вона.

4. «Знайди свою вулицю»

- У Читаймісті багато різних вулиць , на яких живуть різні книги :

вулиця Казок, вулиця Віршів , вулиця Книг про тварин , вулиця Книг про рослини , вулиця Пригодницької книги , вулиця Енциклопедій , вулиця Книг про техніку , вулиця Оповідань про дітей та багато інших . Знайдіть , на якій вулиці живе ваша улюблена книга .

5. Читання слів у букварі : с.26

-Яке слово відповідає малюнку ?

-Відшукайте слово до схеми .

- Прочитайте найкоротше ( найдовше) слово , поставте до нього питання .

-Які слова можна згрупувати ?

6. Письмо для себе

Користуючись шифром , розшифруйте слова . Впишіть літери у клітинки . Прочитайте висловлювання .

Шифр :

       1 А

     2 Б

      3 І

      4 Е

       5 К

      6 Л

      7 О

       8 Т

       9  Я

 

 

 

 

Сховище для книг -

2

3

2

6

3

7

8

4

5

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найпопулярніша книга у світі -

   2

     3

    2

    6

   3

   9

 

 

 

 

 

 

7..Фізкультпауза.

8. Читання речень , співвіднесення з малюнком . «Правда чи неправда ?» (с. 26)

9. Слухання : «Любіть книгу!» Остап Вишня

- Чи сподобалось вам оповідання ?

- Як потрібно ставитися до книги ?

- Які поради ви дали б своїм молодшим сестричкам та братикам ?

10. Відновіть прислів`я. Робота в групах.

БАГАТО ХТО ТОЙ ЧИТАЄ ЗНАЄ БАГАТО

МОВЧИТЬ НАВЧИТЬ САМА РОЗУМУ А

11. Робота з конструктором LEGO .

- Побудуйте з цеглинок Суперкнигу . Подумайте , про що вона буде розповідати .

VІ. Рефлексія.

  • Чи сподобалась вам подорож до Читайміста?
  • Що з почутого ви б хотіли розповісти своїм рідним ?
  • Який настрій ви маєте в кінці уроку ? Покажіть!

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку