Урок Дата ______________
Тема: КОНСПЕКТУВАННЯ ЯК РІЗНОВИД СТИСЛОГО ПЕРЕКАЗУ ПРОЧИТАНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ
Мета: сформувати в учнів поняття про конспект як один із видів самостійної роботи з літературою; ознайомити з його видами, алгоритмом роботи над складанням конспекту науково-навчального тексту; розвивати вміння критично осмислювати прочитане, виділяти в ньому головне, ділити висловлювання на логіко-смислові частини, складати план, використовувати різні способи конспектування.
Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення
Обладнання: схема «Види конспектів», алгоритм роботи над складанням конспекту
ХІД РОБОТИ:
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Ознайомлення з матеріалом уроку
Розглянути частково заповнену схему. Назвати види конспекту. Сформулювати визначення змішаного конспекту
Об’єднавшись у міні-групи, розташувати подані мисленнєві операції у відповідній послідовності, відтворивши таким чином алгоритм роботи над складанням конспекту.
АЛГОРИТМ
роботи над складанням конспекту
Прочитати мовчки текст вправи _____. Скориставшись відновленим алгоритмом, оформити конспект, зазначивши паспортні дані тексту (його автора, назву, а також назву журналу, газети чи книги, в якій він надрукований).
ІV. Підведення підсумків уроку
V. Пояснення домашнього завдання
Обрати будь-який науково-навчальний текст та оформити його конспект, скориставшись алгоритмом.