До розіграшу
залишилось:
20 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок української мови з використанням прийомів критичного мислення у 2 класі на тему"Закріплення знань про речення.Головні слова у реченні.

Про матеріал

Інтерактивний урок узагальнення і систематизації знань з використанням прийомів критичного мислення "Фішбоун" та "Прогулянка галереєю". Мета уроку узагальнити знання учнів про речення та головні слова у реченні .Удосконалити знання учнів у ігровій формі.

Перегляд файлу

 

    Урок  української мови з використанням прийомів критичного мислення

у 2 класі на тему «Закріплення знань про речення. Головні слова у реченні».

Мета. Узагальнити знання учнів про речення: уміння визначати головні слова у реченні, визначати типи речень,правильно ставити розділові знаки,відповідно до мети висловлювання.Удосконалювати знання у ігровій формі , використовуючи прийоми критичного мислення  «Фішбоун» та  «Прогулянка галереєю»

 

 

 

                                               Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  • Повторення правил про речення.

Гра « Я почну, а ти закінчиш»

  1. Речення складається…….
  2. Речення виражає……
  3. Усі слова в реченні пов’язані між…..
  4. Речення бувають…….
  5. Розповідне речення  це…….
  6. Питальне речення це…..
  7. Речення, у якому спонукають до дії……
  8. У кінці розповідного речення…….
  9.  У кінці питального речення…….
  10.       Слова у реченні…….

 

  1. Актуалізація опорних знань.
  • Прийом критичного мислення «Фішбоун»

Цей прийом розвиває навички роботи з інформацією, вміння ставити і вирішувати проблеми.

 

 

 

 

                     причини

 

 

РЕЧЕННЯ

 

 

 

                              факти

 

Учні працюють у групах. Після закінчення – спікер  кожної групи коментує написане.

  • Гра «Хрестики- нулики» 

(робота у парі)

Кожній парі учнів учитель роздає смужки, на яких записані речення. Учні по черзі читають речення, називають тип речення за метою висловлювання і відповідно у табличці ставлять х або 0.

 

  • Повіяв холодний вітер.
  • Що побачила на дорозі мурашка?
  • Яке гарне місто Київ!
  • Хто вас,діти, щиро любить?
  • Діти,вчіться бути уважними до людей.
  • Оберігайте природу рідного краю.
  • У лісі жив їжачок.
  • Хто поселився у дуплі?
  • Скоро пригріє тепле сонечко.

 

 

 

  • Прийом критичного мислення «Прогулянка галереєю».

Перед початком «прогулянки»   повторити правила поводження у галереї.

У процесі цієї «прогулянки» учні ходять класом та розглядають тексти чи зображення, розміщені на стінах кабінету. 

 

На стінах  розвішані аркуші, на яких записано  по декілька речень.

Завдання:

  • вибрати «картину» , записати речення у зошит і  підкреслити головні слова.

Наступна «прогулянка» -  «Ілюстрації»

Завдання:

  • вибрати  «картину» з малюнком і скласти речення.

 

(Це може бути робота як індивідуальна так  групова.)

 

 

III.Підсумок.

 

  Після того, як учні переглянуть задуману кількість матеріалу і виконають завдання  потрібно проаналізувати діяльність класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павлік Іра
    Тема висвітлена й впроваджена в практичне виконання дітьми в доступній, цікавій формі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня
Переглядів
266
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку