Інтерактивний урок узагальнення і систематизації знань з використанням прийомів критичного мислення "Фішбоун" та "Прогулянка галереєю". Мета уроку узагальнити знання учнів про речення та головні слова у реченні .Удосконалити знання учнів у ігровій формі.
Урок української мови з використанням прийомів критичного мислення
у 2 класі на тему «Закріплення знань про речення. Головні слова у реченні».
Мета. Узагальнити знання учнів про речення: уміння визначати головні слова у реченні, визначати типи речень,правильно ставити розділові знаки,відповідно до мети висловлювання.Удосконалювати знання у ігровій формі , використовуючи прийоми критичного мислення «Фішбоун» та «Прогулянка галереєю»
Хід уроку
Гра « Я почну, а ти закінчиш»
Цей прийом розвиває навички роботи з інформацією, вміння ставити і вирішувати проблеми.
причини
РЕЧЕННЯ
факти
Учні працюють у групах. Після закінчення – спікер кожної групи коментує написане.
(робота у парі)
Кожній парі учнів учитель роздає смужки, на яких записані речення. Учні по черзі читають речення, називають тип речення за метою висловлювання і відповідно у табличці ставлять х або 0.
Перед початком «прогулянки» повторити правила поводження у галереї.
У процесі цієї «прогулянки» учні ходять класом та розглядають тексти чи зображення, розміщені на стінах кабінету.
На стінах розвішані аркуші, на яких записано по декілька речень.
Завдання:
Наступна «прогулянка» - «Ілюстрації»
Завдання:
(Це може бути робота як індивідуальна так групова.)
III.Підсумок.
Після того, як учні переглянуть задуману кількість матеріалу і виконають завдання потрібно проаналізувати діяльність класу.