Урок української мови з використанням прийомів критичного мислення у 2 класі на тему"Закріплення знань про речення.Головні слова у реченні.

Про матеріал

Інтерактивний урок узагальнення і систематизації знань з використанням прийомів критичного мислення "Фішбоун" та "Прогулянка галереєю". Мета уроку узагальнити знання учнів про речення та головні слова у реченні .Удосконалити знання учнів у ігровій формі.

Перегляд файлу

 

    Урок  української мови з використанням прийомів критичного мислення

у 2 класі на тему «Закріплення знань про речення. Головні слова у реченні».

Мета. Узагальнити знання учнів про речення: уміння визначати головні слова у реченні, визначати типи речень,правильно ставити розділові знаки,відповідно до мети висловлювання.Удосконалювати знання у ігровій формі , використовуючи прийоми критичного мислення  «Фішбоун» та  «Прогулянка галереєю»

 

 

 

                                               Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  • Повторення правил про речення.

Гра « Я почну, а ти закінчиш»

  1. Речення складається…….
  2. Речення виражає……
  3. Усі слова в реченні пов’язані між…..
  4. Речення бувають…….
  5. Розповідне речення  це…….
  6. Питальне речення це…..
  7. Речення, у якому спонукають до дії……
  8. У кінці розповідного речення…….
  9.  У кінці питального речення…….
  10.       Слова у реченні…….

 

  1. Актуалізація опорних знань.
  • Прийом критичного мислення «Фішбоун»

Цей прийом розвиває навички роботи з інформацією, вміння ставити і вирішувати проблеми.

 

 

 

 

                     причини

 

 

РЕЧЕННЯ

 

 

 

                              факти

 

Учні працюють у групах. Після закінчення – спікер  кожної групи коментує написане.

  • Гра «Хрестики- нулики» 

(робота у парі)

Кожній парі учнів учитель роздає смужки, на яких записані речення. Учні по черзі читають речення, називають тип речення за метою висловлювання і відповідно у табличці ставлять х або 0.

 

  • Повіяв холодний вітер.
  • Що побачила на дорозі мурашка?
  • Яке гарне місто Київ!
  • Хто вас,діти, щиро любить?
  • Діти,вчіться бути уважними до людей.
  • Оберігайте природу рідного краю.
  • У лісі жив їжачок.
  • Хто поселився у дуплі?
  • Скоро пригріє тепле сонечко.

 

 

 

  • Прийом критичного мислення «Прогулянка галереєю».

Перед початком «прогулянки»   повторити правила поводження у галереї.

У процесі цієї «прогулянки» учні ходять класом та розглядають тексти чи зображення, розміщені на стінах кабінету. 

 

На стінах  розвішані аркуші, на яких записано  по декілька речень.

Завдання:

  • вибрати «картину» , записати речення у зошит і  підкреслити головні слова.

Наступна «прогулянка» -  «Ілюстрації»

Завдання:

  • вибрати  «картину» з малюнком і скласти речення.

 

(Це може бути робота як індивідуальна так  групова.)

 

 

III.Підсумок.

 

  Після того, як учні переглянуть задуману кількість матеріалу і виконають завдання  потрібно проаналізувати діяльність класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павлік Іра
    Тема висвітлена й впроваджена в практичне виконання дітьми в доступній, цікавій формі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1522
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку